| Review: |
De Usb E-Cig| Wat zit er in de doos: |
-De Usb E-Cig
-2 ampullen
-1 lege ampul (voor de druppelaars wel makkelijk)
-Klein flesje liquid
-Engelse omschrijving
-Kunstof cassette waar alles in opgeborgen zit
| Te verkrijgen bij: |
www.e-cig.com
| Prijs: |
+/- €17,25 ex. verz.
| De test: |
De test..........Bereid je voor op het ergste!
Vol verwachting keek ik naar het pakket bij binnenkomst.
De Usb-sigaret kwam keurig binnen in een kunststof cassette, zag er allemaal top uit.
Toen ik in de doos keek, verbaasde het mij dat een sigaret zo klein kon zijn, slecht een 7 cm.
Moest alleen wel even lachen om het aansluitsnoer aan de sigaret, die zo'n 2 meter lang was.
Opladen hoefde niet, dat was me toch wel een vreemde gewaarwording.
Ik prikte de stekker van de sigaret in de Usb aansluiting van mijn pc en nam meteen een lurk aan het toch wel hele kleine sigaretje.
BLEH! Mijn hele waffel zat onder de liquid. Damp kwam wel, maar smaak en gier bleven uit.
Het was echt heel erg vies al dat spul in je mond. Dus gelijk de ampul eraf gehaald en de lege erop gezet, zodat ik rechtstreeks op de atomizer kon druppelen.
Damp bleef wel constant en de smaak werd iets beter. Maar het ergste was toch wel dat ook de liquid in je mond bleef. Elke hijs kreeg ik dat spul in mijn waffel. Echt heel erg vies.
Heb de Usb-sigaret maar een aantal dagen gebruikt, toen gaf ik de hoop op (dit ging niet beter worden).
Een daag voor deze review toch de sigaret nog een keer aangesloten, toen wist ik het zeker: DE GROOTSTE FLOP OOIT!
Het is een leuke gadget, maar daar blijft het helaas ook bij.
Jammer dat iemand een dergelijk goed idee zo kon verkrachten.
Het had een heel mooi produkt kunnen zijn, als ze het model langer hadden getest en beter in elkaar gezet zouden hebben.
De prijs voor de Usb-sigaret is niet hoog, maar onthoud goed: Je krijgt er niets nuttigs voor terug.
| Foto's: |

| De samenvatting: Slecht/ matig/ Goed/ Zeer goed |
Prijs: +/- €17,25 ex. verz.
Prijs ampullen: +/- € 1.76 per 5 ampullen ex. verz.
Garantie: Bekijk de voorwaarden op de site
Kwaliteit: Matig
Gebruiksgemak: Goed
Rookontwikkeling: Matig
Gier: Matig
gebruiksduur batterij: n.v.t
Lader: n.v.t
Ampullen: Matig
Algehele Samenvatting: Matig
Jammer dat zo'n goed idee, zo slecht kan worden uitgevoerd
27-04-2008
Laatst aangepast door iron eagle op zo apr 27, 2008 11:47 pm; in totaal 4 keer bewerkt