Hallo allemaal!
Sinds 29 dec 2007 ben ik als stevige halfzware shag-roker volledig overgegaan op het e-smoken.:albino:
Deed gemiddeld 3 dagen over een pakkie shag.
Mijn 1e e-sig gekocht bij de Read Shop, een Super Smoker Ultimo.
Even wennen aan het nieuwe roken, maar heb inmiddels mijn 2e e-sig ook al binnen, de PartySmoker deze heb ik via internet besteld en was super snel binnen! Reden dat ik er een 2e bij heb besteld is dat de SSU maar 1 batterij heeft
dus dat schiet niet op als kettingroker zijnde.
Ja dáár moeten ze écht wat aan doen bij Super Smoker!
Las ook dat PS meer rook en gier over het strotje geeft en ik las goede recenties over dit merk.
Beetje vreemd vind ik wel dat de PPS die ik heb, geen luchtgaatje in automizer heeft zitten.
Is dit normaal?
Anita :face:
Sinds 29 dec 2007 ben ik als stevige halfzware shag-roker volledig overgegaan op het e-smoken.:albino:
Deed gemiddeld 3 dagen over een pakkie shag.
Mijn 1e e-sig gekocht bij de Read Shop, een Super Smoker Ultimo.
Even wennen aan het nieuwe roken, maar heb inmiddels mijn 2e e-sig ook al binnen, de PartySmoker deze heb ik via internet besteld en was super snel binnen! Reden dat ik er een 2e bij heb besteld is dat de SSU maar 1 batterij heeft
dus dat schiet niet op als kettingroker zijnde.
Ja dáár moeten ze écht wat aan doen bij Super Smoker!
Las ook dat PS meer rook en gier over het strotje geeft en ik las goede recenties over dit merk.
Beetje vreemd vind ik wel dat de PPS die ik heb, geen luchtgaatje in automizer heeft zitten.
Is dit normaal?
Anita :face:

Heb dus maar een DSE901 bij besteld toen en nu dus extra DSE901 bij Smokey met penautomizer.