Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

ae74mm stelt zich voor

Deel

ae74mm
    Groentje
    Groentje

Vrouw
    Aantal berichten: 7
    Leeftijd: 37
    e-rookt: Mini sigaret
    e-rookt: Penmodel sigaret
    Registration date: 04-01-08

ae74mm stelt zich voor

Bericht van ae74mm op vr jan 04, 2008 12:36 am

Hallo allemaal!
    Sinds 29 dec 2007 ben ik als stevige halfzware shag-roker volledig overgegaan op het e-smoken.:albino:
    Deed gemiddeld 3 dagen over een pakkie shag.
    Mijn 1e e-sig gekocht bij de Read Shop, een Super Smoker Ultimo.
    Even wennen aan het nieuwe roken, maar heb inmiddels mijn 2e e-sig ook al binnen, de PartySmoker deze heb ik via internet besteld en was super snel binnen! Reden dat ik er een 2e bij heb besteld is dat de SSU maar 1 batterij heeft affraid dus dat schiet niet op als kettingroker zijnde. lol!
    Ja dáár moeten ze écht wat aan doen bij Super Smoker!
    Las ook dat PS meer rook en gier over het strotje geeft en ik las goede recenties over dit merk.
    Beetje vreemd vind ik wel dat de PPS die ik heb, geen luchtgaatje in automizer heeft zitten.
    Is dit normaal?
    Anita :face:

jan
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Man
    Aantal berichten: 3715
    e-rookt: Eigenbouw damper
    Registration date: 20-12-07

Re: ae74mm stelt zich voor

Bericht van jan op vr jan 04, 2008 8:27 am

Welkom hier Anita. Very Happy
    Hou je ons op de hoogte van je ervaringen met de PS?
    Ik heb nog geen, en ik neem aan dat je de SSU bedoeld, deze nog niet gezien zonder gaatje. Dat wil niet zeggen dat die er niet zijn hoor. E-sigaretten worden voortdurend aangepast dus het zou zo maar kunnen dat je een nieuwer model hebt.

admin
    Doorgewinterd
    Doorgewinterd

Vrouw
    Aantal berichten: 776
    Registration date: 20-12-07

Bericht van admin op vr jan 04, 2008 8:41 am

Welkom Anita! Wat goed dat je volledig bent overgegaan op e-roken, knap van je! Very Happy

ae74mm
    Groentje
    Groentje

Vrouw
    Aantal berichten: 7
    Leeftijd: 37
    e-rookt: Mini sigaret
    e-rookt: Penmodel sigaret
    Registration date: 04-01-08

Bericht van ae74mm op vr feb 29, 2008 9:32 am

Helaas geen goede ervaring met mijn PS, automizer deed het niet, terug gestuurd, toen hij terug kwam deed hij het nog niet, toen e automizer opgestuurd gekregen en deze heeft het ook maar heel even gedaan.
    Voor zes euro maar automizer besteld bij Smokey en nu werkt het wél.
    Niet analoog roken heb ik een maand zonder problemen volgehouden, toen begon SSU minder te roken dus een schoonmaakbeurt ingelast. Maar ja, aangezien PS niet werkte en SSU lag te drogen toch maar weer een baal shag moeten halen. Heb dus maar een DSE901 bij besteld toen en nu dus extra DSE901 bij Smokey met penautomizer.
    Over DSE901 ben ik zeer tevreden,

Het is nu vr feb 10, 2012 6:35 pm