reclame mag weer gemaakt worden!

www.euro-e-cigarette.eu- verkoper

Aantal berichten: 36
Registration date: 31-01-08
- Bericht nummer 1
reclame mag weer gemaakt worden!
Reclame voor de e-sigaret met nicotinevrije ampullen mág weer. Top!

Rookgezonder- verkoper

Aantal berichten: 222
Leeftijd: 35
e-rookt: Penmodel sigaret
e-rookt: Mini sigaret
e-rookt: Sigaar
Registration date: 23-01-08
- Bericht nummer 2
Re: reclame mag weer gemaakt worden!
Goed he!
zie http://www.brabantsdagblad.nl/algemeen/bdbinnenland/rookverbod/3126135/Esigaret-mag-weer-reclame-maken.ece
zie http://www.brabantsdagblad.nl/algemeen/bdbinnenland/rookverbod/3126135/Esigaret-mag-weer-reclame-maken.ece

Betty98- erelid

Aantal berichten: 814
Leeftijd: 52
Registration date: 06-02-08
- Bericht nummer 3
Dat zijn in elk geval goede ontwikkelingen 

iron eagle- reviewer

Aantal berichten: 323
Leeftijd: 30
e-rookt: Pijp
Registration date: 20-12-07
- Bericht nummer 4
Kijk, het gaat dan al de goede kant op! :;58:

Jules- Doorgewinterd

Aantal berichten: 795
Registration date: 15-03-08
- Bericht nummer 5
Het is zelfs komisch, want dan zijn ze dus verplicht er bij te zeggen dat er geen nicotine in zit? Waarna half nederland denkt dat in ál die dingen geen nicotine zit.

Yahoo Serious- reviewer

Aantal berichten: 1977
Registration date: 07-03-08
- Bericht nummer 6
Inderdaad. Belachelijk, om te zorgen dat heel Nedeland een vals beeld krijgt van de e-sigaret.
Het doet me herinneren aan de tijd dat ik in België woonde, en daar torenhoge billboards waren van Marlboro sigarette lighters, waarop dan zo'n cowboy die een aansteker liet zien... Dit omdat reclame maken voor sigaretten niet meer mocht.
Het doet me herinneren aan de tijd dat ik in België woonde, en daar torenhoge billboards waren van Marlboro sigarette lighters, waarop dan zo'n cowboy die een aansteker liet zien... Dit omdat reclame maken voor sigaretten niet meer mocht.

Jules- Doorgewinterd

- Bericht nummer 7
Hi hi, wat een ratten zijn het toch

Ariane- Hopeloos forumverslaafd

Aantal berichten: 5634
Leeftijd: 62
e-rookt: -
- Bericht nummer 8
E-sigaret mag weer reclame maken
donderdag 15 mei 2008 | 18:59
DEN HAAG - Het bedrijf Super Smoker mag weer reclamemaken voor zijn elektronische sigaret, maar alleen voor de nicotinevrije rookampullen. Voor ampullen mét nicotine blijft het reclameverbod van kracht.
De fabrikant van de e-sigaret en de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) hebben daarover gisteren een schikking getroffen, voordat het kort geding tegen het reclameverbod zou dienen. Super Smoker eiste daarin aanvankelijk honderdduizend euro schadevergoeding per dag van de overheid, omdat het bedrijf door het reclameverbod in maart vijf miljoen euro omzet zou zijn misgelopen. Van die eis is afgezien. „Ik neem mijn verlies en wil nu verder kijken”, aldus commercieel directeur Kyriakopoulos.
De Super Smoker is net als de vele andere elektronische sigaretten op de markt, bedoeld als onschadelijke vervanger van echte sigaretten, om van het roken af te komen. In maart ontstond ophef omdat gebruikers via de elektronische sigaretten met nicotineampullen toch veel giftige nicotine binnen zouden krijgen. Volgens Super Smoker geldt dat voor andere merken maar niet voor zijn e-sigaret.
Minister Klink laat de zaak rusten, in afwachting van een standpunt van de Europese Commissie, aldus zijn woordvoerder. De commissie moet bepalen of een elektronische sigaret een geneesmiddel is of niet. Wanneer de e-sigaret wordt aangemerkt als geneesmiddel, moet Super Smoker het apparaat laten keuren door het College ter Beoordeling van Geneesmiddelen. Die procedure kan twee jaar duren.
Het gaat alleen om reclamemaken, ook de vullingen mét nicotine zijn gewoon te koop. Kyriakopoulos: „Ik snap echt niet waarom de regering zo moeilijk doet.”
Kunnen jullie het meteen lezen
:;22:
Volgens Super Smoker geldt dat voor andere merken maar niet voor zijn e-sigaret.
donderdag 15 mei 2008 | 18:59
DEN HAAG - Het bedrijf Super Smoker mag weer reclamemaken voor zijn elektronische sigaret, maar alleen voor de nicotinevrije rookampullen. Voor ampullen mét nicotine blijft het reclameverbod van kracht.
De fabrikant van de e-sigaret en de Inspectie voor de Gezondheidszorg (IGZ) hebben daarover gisteren een schikking getroffen, voordat het kort geding tegen het reclameverbod zou dienen. Super Smoker eiste daarin aanvankelijk honderdduizend euro schadevergoeding per dag van de overheid, omdat het bedrijf door het reclameverbod in maart vijf miljoen euro omzet zou zijn misgelopen. Van die eis is afgezien. „Ik neem mijn verlies en wil nu verder kijken”, aldus commercieel directeur Kyriakopoulos.
De Super Smoker is net als de vele andere elektronische sigaretten op de markt, bedoeld als onschadelijke vervanger van echte sigaretten, om van het roken af te komen. In maart ontstond ophef omdat gebruikers via de elektronische sigaretten met nicotineampullen toch veel giftige nicotine binnen zouden krijgen. Volgens Super Smoker geldt dat voor andere merken maar niet voor zijn e-sigaret.
Minister Klink laat de zaak rusten, in afwachting van een standpunt van de Europese Commissie, aldus zijn woordvoerder. De commissie moet bepalen of een elektronische sigaret een geneesmiddel is of niet. Wanneer de e-sigaret wordt aangemerkt als geneesmiddel, moet Super Smoker het apparaat laten keuren door het College ter Beoordeling van Geneesmiddelen. Die procedure kan twee jaar duren.
Het gaat alleen om reclamemaken, ook de vullingen mét nicotine zijn gewoon te koop. Kyriakopoulos: „Ik snap echt niet waarom de regering zo moeilijk doet.”
Kunnen jullie het meteen lezen
:;22:
Volgens Super Smoker geldt dat voor andere merken maar niet voor zijn e-sigaret.

witje- Niet te stoppen

- Aantal berichten: 4740
Leeftijd: 57
- Bericht nummer 9
Zotten

Yahoo Serious- reviewer

Aantal berichten: 1977
Registration date: 07-03-08
- Bericht nummer 10
Ik snap deze zin niet:
Andere merken mogen geen reclame maken? Dan is het zoals ik al tevoren stelde, deze zaak doet het e-roken meer kwaad dan goed. Want bijna iedereen die met een supersmoker begint, concludeerd dat het allemaal rotzooi is en haakt volledig af.
Andere merken mogen geen reclame maken? Dan is het zoals ik al tevoren stelde, deze zaak doet het e-roken meer kwaad dan goed. Want bijna iedereen die met een supersmoker begint, concludeerd dat het allemaal rotzooi is en haakt volledig af.

Ariane- Hopeloos forumverslaafd

Aantal berichten: 5634
Leeftijd: 62
- Bericht nummer 11
Daarom had ik dat ook vetgemaakt erbij gezet.
Ik denk wel dat andere merken ook weer reclame mogen maken, maar ze lijden daar wel aan zelfoverschatting :;104:
Ik denk wel dat andere merken ook weer reclame mogen maken, maar ze lijden daar wel aan zelfoverschatting :;104:

Veri- beheerder

Aantal berichten: 3576
Leeftijd: 60
Registration date: 22-04-08
- Bericht nummer 12
Edit: lees net de verklaring van inspectie... ja, inderdaad voor alle merken, hoera!
En nu nog dat sprookje van die vergiftiging van 'de andere merken'... ik wou dat iemand dat eens keihard omver wist te halen.
Maar ja... de geruchten- en valse/domme-voorlichting-machine heeft z'n werk helaas wel goed gedaan, zie dat maar weer recht te breien.
Zal nog wel een nachtje of wat overheen gaan voor dat gebeurd is
Allemaal (ook en vooral wij e-rokers) hard daar aan werken dus maar.
hoe ...
..... :;96: :;122: ..........(
?)
En nu nog dat sprookje van die vergiftiging van 'de andere merken'... ik wou dat iemand dat eens keihard omver wist te halen.
Maar ja... de geruchten- en valse/domme-voorlichting-machine heeft z'n werk helaas wel goed gedaan, zie dat maar weer recht te breien.
Zal nog wel een nachtje of wat overheen gaan voor dat gebeurd is
Allemaal (ook en vooral wij e-rokers) hard daar aan werken dus maar.
hoe ...
..... :;96: :;122: ..........(
?)
lotje- Hopeloos forumverslaafd

Aantal berichten: 11413
Leeftijd: 58
e-rookt: Mini-pijp
Registration date: 25-04-08
- Bericht nummer 13
Stond ook hier in Dagblad de Limburger....
komt mijn zus vragen waar ik die van mij heb gekocht!!!
Werkt dus toch ook voor alle andere merken!!!
Ben benieuwd of de andere merken (lees: ónze merken) nu ook weer een opleving waarnemen
komt mijn zus vragen waar ik die van mij heb gekocht!!!
Werkt dus toch ook voor alle andere merken!!!
Ben benieuwd of de andere merken (lees: ónze merken) nu ook weer een opleving waarnemen

witje- Niet te stoppen

- Bericht nummer 14
Ik hoop het,afwachten maar

Empi- Aanhoudend

- Aantal berichten: 192
Registration date: 01-05-08
- Bericht nummer 15
Ik hoop toch van harte dat de politiek niet daadwerkelijk gelooft dat Supersmoker ook maar een haar beter is dan de andere merken.
Het tegendeel is waar.
Het tegendeel is waar.

witje- Niet te stoppen

- Bericht nummer 16
Ik vrees dat dit stap twee word,welke wel en niet goed zijn
Ook vrees ik dat straks elke sigaret supersmoker genoemd word
Net zoals elk papieren zakdoekje tempo genoemd word,ook al is het een heel ander merk
Ook vrees ik dat straks elke sigaret supersmoker genoemd word
Net zoals elk papieren zakdoekje tempo genoemd word,ook al is het een heel ander merk

Empi- Aanhoudend

- Bericht nummer 17
Yep, de strijd tegen dat tweede heb ik al min of meer opgegeven. Ik werd er doodmoe van om het steeds te moeten uitleggen en mensen snappen het toch niet. Als mensen nu vragen of mijn Ruyan sigaar een Supersmoker is (o heiligschennis!) zeg ik gewoon ja. 

witje- Niet te stoppen

- Bericht nummer 18
Ik zeg meestal,ja,alleen een ander merk,dat snappen ze wel

lotje- Hopeloos forumverslaafd

Aantal berichten: 11413
Leeftijd: 58
e-rookt: Mini-pijp
Registration date: 25-04-08
- Bericht nummer 19
Ik ook Empi.
Maar meestal, als ik ze toch wel geïnteresserf zie kijken, vertel ik ze wel wat SS is, en bied ik ze aan om als ze meer willen weten ik hun dat wel wil vertellen en laat het desnoods zelfs "proefroken" aan die van mij.
(Stop ik er later stikum op het toilet wel een nieuwe cartridge in
)
De anderen laat ik in hun vet gaarsmoren, die zoeken het zelf maar uit!
Maar meestal, als ik ze toch wel geïnteresserf zie kijken, vertel ik ze wel wat SS is, en bied ik ze aan om als ze meer willen weten ik hun dat wel wil vertellen en laat het desnoods zelfs "proefroken" aan die van mij.
(Stop ik er later stikum op het toilet wel een nieuwe cartridge in
)De anderen laat ik in hun vet gaarsmoren, die zoeken het zelf maar uit!

Susanna- Niet te stoppen

Aantal berichten: 2236
Registration date: 19-02-08
- Bericht nummer 20
lotje schreef:Ik ook Empi.
(Stop ik er later stikum op het toilet wel een nieuwe cartridge in)
De anderen laat ik in hun vet gaarsmoren, die zoeken het zelf maar uit!
Dat kan wel een beetje economischer. Ik probeer het e-roken in mijn land waar eigenlijk nog niemand het kent ook te promoten en als mensen het interessant vinden dan heb ik wat geschreven informatie en een plastic zakje met gebruikte maar gesteriliseerde mondstukjes bij me. Tenminste... heb ze tien minuten in water gekookt, zodat niemand risico loopt. Denk ik.

Jules- Doorgewinterd

- Bericht nummer 21
lotje schreef:(Stop ik er later stikum op het toilet wel een nieuwe cartridge in)
O, ik doe dat altijd waar ze bij zijn, en dan beginnen ze gelijk verontwaardigd te verklaren dat ze geen ziektes hebben. Mijn vriendinnen leggen dan uit dat ik smetvrees heb, terwijl ik denk dat je toch maar 1 keer bij mij thuis hoeft te zijn geweest om te weten dat dat absoluut niet waar is. Zo iemand kan wel van alles beweren zeg. Een ordinaire verkoudheid heeft al een incubatietijd van 2 weken, dus dat kunnen ze helemaal niet weten.

Empi- Aanhoudend

- Bericht nummer 22
Nah, tenzij ik echt vies van iemand ben laat ik mensen gewoon een (één, geen twee
) trekje van mijn Ruyan nemen om te proberen. Ik bedoel.....heb je wel eens opgelet hoe grondig glazen in de kroeg worden schoongemaakt? 
) trekje van mijn Ruyan nemen om te proberen. Ik bedoel.....heb je wel eens opgelet hoe grondig glazen in de kroeg worden schoongemaakt? 
Jules- Doorgewinterd

- Bericht nummer 23
Jakkes, dan kun je net zo goed gelijk gaan tongzoenen. Ook al zo'n smerige gewoonte. (Ik hoop niet dat ik dat nu ook weer moet verantwoorden, daar heb ik geen tijd voor vandaag.)

Betty98- erelid

Aantal berichten: 814
Registration date: 06-02-08
- Bericht nummer 24
Jules schreef:Jakkes, dan kun je net zo goed gelijk gaan tongzoenen. Ook al zo'n smerige gewoonte. (Ik hoop niet dat ik dat nu ook weer moet verantwoorden, daar heb ik geen tijd voor vandaag.)
En dat mag ook niet in dit topic dat is
:;101:
van