Betty98 schreef:Empi schreef:Ik hoop dat jullie me tegen de tijd dat ik terug ben kunnen vertellen hoe die Partypuff smaakt en giert.
Wanneer ga je weg?
Ik kan je er morgen wel een sturen
Meen je dat? Heel erg graag, daar zeg ik geen nee tegen!!!

Betty98 schreef:Empi schreef:Ik hoop dat jullie me tegen de tijd dat ik terug ben kunnen vertellen hoe die Partypuff smaakt en giert.
Wanneer ga je weg?
Ik kan je er morgen wel een sturen

?
is het misschien mint?? :;32:
cimda schreef:Zo dat is heel goed nieuws en dan kan je je eigen smaak gemengd laten maken?

Empi schreef:Ik stem voor vanille! :bounce:

Veri schreef:Goed nieuws, een nieuw adres voor liquid! (En goeie, denk ik; en nog goede prijs ook daarvoor, het kan niet op.)
Het zou wel heel mooi zijn, als al de smaakjes uit het tweede rijtje ook in de eerste rij zouden staan... dan zou je koffie met kers, of chocola met mint, óf juist een super-zuivere smaak (appel-appel zou ik zeker gaan proberen bijv) kunnen maken.
Dán zou je wel aan die 180 mogelijkheden kunnen komen denk ik (nu dus nog niet); bovendien is het wel een beetje zo-zo als je geen echte liefhebber van 'de tabaks-smaken' in het algemeen bent, eigenlijk: nu kun je er niet aan ontsnappen, als je liquid wilt.
Maar wat niet is kan nog komen! Hij zal heus niet voor niets '180 keuzes' hebben neergezet, er moet dus nog meer op komst zijn (en wat er nu is is ook al hardstikke mooi natuurlijk!).

Yahoo Serious schreef:Maar eh... Ariane, kan je nu alle smaken als basisvloestof gebruiken? Misschien wil je het toch nog een keer uitleggen...