Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

Janty Kissbox

Deel

Jules
    Doorgewinterd
    Doorgewinterd

Man
    Aantal berichten: 795
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Pijp
    Registration date: 15-03-08

Janty Kissbox

Bericht van Jules op ma jun 09, 2008 1:27 am

Het concept is goed. De eerste tijd rookte hij als een tierelier, en verdrong hij mijn pijp. Leuk is ook dat er een stuk bij zit waarmee je hem in de sigarettenaansteker van je auto kan stoppen. Door iets te kopen wat stroom uit de muur omzet in een sigarettenaansteker, kun je hem dus indirect ook in een gewoon stopcontact pluggen als je niet elke keer je laptop mee wil slepen.

Maar het is nogal fragiel uitgevoerd.

- Binnen een paar dagen viel het drukknopje er uit. Ik zal er wel ergens mee tegenaan gestoten hebben. Gelukkig kon ik hem er weer inzetten, maar daarna is hij er nog een paar keer uitgevallen. Dat blijft niet goed gaan.

- Binnen een paar dagen was het plastic dopje van het USB-gedeelte er af, zodat de USB-kabel alleen aan zijn gesoldeerde contacten hing, wat natuurlijk niet lang goed kan gaan. Ik heb het gerepareerd met duk-tape, maar mooier wordt het daar niet van. Nu moet ik er wel bij zeggen dat ik er een USB-verlengkabel aan had hangen, zodat er meer gewicht aan hing. Maar zonder dat verlengsnoer is het oorspronkelijke kabeltje niet lang genoeg; noch achter de computer, noch in de auto.

- Na enkele weken is ook de huls van het USB-gedeelte losgekomen van het metalen schroefeinde waar die contactjes opzitten. Misschien had ik er niet op moeten gaan zitten Very Happy maar ja, zoiets gebeurt nou eenmaal wel eens.

- Het oprolwieltje is hinderlijk en rolt het USB-snoertje op de meest onwenselijke momenten automatisch op, zodat de sigaret uit je mond wordt getrokken. In een vlaag van woede heb ik hem er nu afgetrokken, waardoor dat probleem definitief verholpen is.

Een ander minpuntje is het on-off knopje wat ik ten eerste volkomen nutteloos vind, maar wat ten tweede nogal gemakkelijk ongemerkt op off schuift.

Inmiddels doet hij het nauwelijks meer, en ben ik weer aan de pijp. Misschien moet ik hem eens schoonmaken, maar dan nog snap ik niet waarom dat al zo snel na aanschaf moet. Ik zal binnenkort laten weten of schoonmaken geholpen heeft.

Ariane
    Hopeloos forumverslaafd
    Hopeloos forumverslaafd

Vrouw
    Aantal berichten: 5634
    Leeftijd: 62
    e-rookt: -
    Registration date: 20-12-07

Re: Janty Kissbox

Bericht van Ariane op ma jun 09, 2008 3:25 pm

Ik val in herhaling: ben ik even blij dat ik hem niet gekocht heb :;65:

route66
    beheerder

Vrouw
    Aantal berichten: 537
    Leeftijd: 44
    e-rookt: Screwdriver of aanverwant
    Registration date: 19-02-08

Bericht van route66 op ma jun 09, 2008 4:17 pm

hier ook een zelfde soort verhaal, in het begin een prima ding maar daarna toch al gauw problemen.
    mijn usb heeft het nooit gedaan ben nu al aan de 3e toe en die doet het alleen met de automatische switch,
    vanochtend op de een of andere manier de batterijen door gebrand [dus niet de atmizer] hij lag gewoon op tafel wilde hem oppakken en branden mijn hand, batterij doet helemaal niks meer.
    durfde daarna eigenlijk niet meer te roken met de kiss, na een uur toch maar de andere batt, er op gezet..........hetzelfde verhaal.
    hij doet nu helemaal niks meer.

helaas heb ik [nog] geen pijp en zit ik al bijna de hele dag aan de analoge sigaretten en baal als een stekker.[wilde stoppen en was aan het afbouwen]
    heb wel een mailtje gestuurd dus wacht het even af, maar echt vertrouwen heb ik er niet meer in, jammer want het concept is goed.
    het is alleen veel te snel op de markt gebracht.

@jules wat voor pijp heb jij en hoe bevalt dat ?
    wat voor spul rook je erin?

jan
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Man
    Aantal berichten: 3715
    e-rookt: Eigenbouw damper

Bericht van jan op ma jun 09, 2008 5:26 pm

Dat van die hete batterij heb ik ook gehad. Blijkbaar een defect aan de handschakelaar.
    Deze is netjes vervangen. Helaas de batterij niet, en deze werkt nu nog maar matig. Hij was echt bloedheet!
    Nogmaals contact gezocht met harry over de batterij maar helaas geen gehoor meer gekregen.

Erg jammer. Het idee is erg goed, ik denk alleen iets te vroeg op de markt gezet. USB snoertje veel te kort, dat batterijdoosje is ook maar knullig. Kan compacter en mooier afgewerkt.

de-sigaar
    Groentje
    Groentje

Aantal berichten: 11
    Registration date: 04-06-08

Bericht van de-sigaar op ma jun 09, 2008 6:32 pm

Eigenlijk best wel lachen, zeker als je eerst al dat geschamper over de E-Cig USB sig van ca 20EUR leest. Jammer dat dit soort ervaringen niet op die andere fora gemeld worden.

route66
    beheerder

Vrouw

Bericht van route66 op ma jun 09, 2008 8:46 pm

ik heb het gemeld op het andere forum, nog niet van de doorgebrande batt maar is vanochtend pas gebeurt en wil even de reactie via de mail afwachten, usb kabel is uitgebreid aan de orde geweest
    en ik zal zeker ook bovenstaande melden.
    ben dat verplicht als reviewer op dat forum.

Jules
    Doorgewinterd
    Doorgewinterd

Man

Bericht van Jules op di jun 10, 2008 2:49 am

route66 schreef:
    @jules wat voor pijp heb jij en hoe bevalt dat ?
    wat voor spul rook je erin?

Ik had een pijp van e-cig via Sociaal Roken. Die heeft het een tijd goed gedaan, maar nu wordt ie te warm. Misschien moet ik hem eens beter schoonmaken. Maar daar heb ik allemaal geen tijd voor, dus toen heb ik een tweede gekocht. Die doet het nog. Ik ben van plan binnenkort nog een pijp te kopen die hier wordt aangeprezen. Het kost alleen allemaal zoveel tijd: welke pijp was dat dan, en waar kun je die kopen, en dan moet je weer een account aanmaken of heb ik er al een, en dan weer geld overmaken en waar zijn mn TAN-codes dan, en dan moet je weer op de post wachten want het kan natuurlijk weer niet door de brievenbus, en die postbode komt natuurlijk precies als ik slaap, en dan moet je het weer op een kantoor ophalen en dat is dan weer dicht als ik vrij ben, en dan ben ik mijn paspoort weer vergeten. Een heel gedoe hoor. Ik wou dat ik gewoon naar de winkel kon lopen, 80 euro op tafel leggen en met zo'n ding kon wegwandelen.

Ik smook de liquid van e-cig, vooral flue cured high of extra high - afhankelijk van hoe lang ik al wakker ben.

jan
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Man
    Aantal berichten: 3715
    e-rookt: Eigenbouw damper

Bericht van jan op di jun 10, 2008 5:04 pm

Klik hier voor de pijp. En bestel dan ook wat liquid mee.
    Je pijp zal dan veel langer meegaan zonder schoonmaken. PartyPuff smaakt ongeveer als de Flue-cured.

Jules
    Doorgewinterd
    Doorgewinterd

Man

Bericht van Jules op di jun 10, 2008 10:13 pm

Hi hi het helpt wel want ik heb hm gelijk besteld. Very Happy Wil je misschien mijn personal assistant worden? wink_small En ze hadden ook nog ideal, dat vind ik ook altijd een stuk gemakkelijker. Ik snap alleen niet hoe ze mijn gironummer wisten zonder dat ik het getyped heb. scratch

Ik heb toch maar powerpuff genomen, want flue cured ken ik al.

carol
    Hopeloos forumverslaafd
    Hopeloos forumverslaafd

Vrouw
    Aantal berichten: 7970
    Leeftijd: 50
    e-rookt: Mini sigaret
    e-rookt: Mini-pijp
    Registration date: 17-03-08

Bericht van carol op di jun 10, 2008 10:32 pm

Helaas heb ik dus ook een probleempje met de automatische switch, ik moet zeker 4 trekjes nemen wil ik een wolkje krijgen en dit moet steeds opnieuw zuig me dus een ongeluk, is dit wat iedereen bedoelde met de switch die het niet goed zou doen?

Moet er maar een mailtje aan wagen want zo kan er niet gerookt worden, daaren tegen de manuele switch doet het perfectos

route66
    beheerder

Vrouw

Bericht van route66 op wo jun 11, 2008 7:11 am

@ jules ik ga hem ook bestellen hoop dat het wat word, eindelijk wil ik wel eens goede e waar die het gewoon doet !!!!!!!!!!!!!!!!

@ carol heb ff contact met harry gehad, balen er zelf ook van maar word hard gewerkt om de problemen op te lossen, dus we wachten het maar ff af

Jules
    Doorgewinterd
    Doorgewinterd

Man

Bericht van Jules op do jun 12, 2008 11:18 pm

Nou, hij is aangekomen (lekker snel trouwens), en inderdaad sliep ik toen de postbode kwam, dus nou moet ik weer naar zo'n kantoor.

dirodi
    moderator

Vrouw
    Aantal berichten: 1377
    Leeftijd: 51
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 12-03-08

Bericht van dirodi op vr jun 13, 2008 7:32 am

Ik ben ook heel blij dat ik de kiss niet heb besteld, ik denk dat ik maar weer over gaat naar de PS, de batterijen zijn daar ook veel sterker van op een gewone atomizer Very Happy

Ariane
    Hopeloos forumverslaafd
    Hopeloos forumverslaafd

Vrouw
    Aantal berichten: 5634
    Leeftijd: 62

Bericht van Ariane op vr jun 13, 2008 10:30 am

Off-topic:
    Je mooie meisje is weer terug, Ditta :;9:

Laatst aangepast door Ariane op di aug 05, 2008 8:59 am; in totaal 1 keer bewerkt

route66
    beheerder

Vrouw

Bericht van route66 op za jun 14, 2008 8:51 am

@ jules,

ook ik heb hem gisteren ontvangen en ben echt in een hoera stemming !!!!!!!!
    geweldig apperaat letterlijk en figuurlijk.
    pap ampullen smaken super, nu alleen nog even wennen dat ik als vrouw met zon gevaarte in mijn mond loop Embarassed

Rains
    Groentje
    Groentje

Man
    Aantal berichten: 5
    Leeftijd: 61
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 09-05-08

JANTYSHOP

Bericht van Rains op do jun 19, 2008 3:45 pm

Vanmorgen ben ik bij Harry ( Ruyan Xpress ) geweest ivm. mijn Janty kiss, waar ik ook met het bekende usb euvel mee te kampen had.
    Harry heeft inmiddels de nieuwe uitvoering usb met zijn +/- 20 cm langere kabel inmiddels al binnen.
    Volgens Harry moet het euvel nu verholpen zijn.
    Er zit aan de voorkant geen on/off switch meer, dus usb steker in de usb aansluiting pc / laptop aankoppelen en dampen maar.
    Thuis aangekomen heb ik deze tegelijk de proef op de som genomen en werkelijk, roken als een tierelier.
    Wat erbij gekomen is..de vorige type manuele switch met het grijze knop is vervangen met een nieuwere, en deze heeft een zwarte knop.
    De oudere switch werkt hier dan niet meer.
    Ruyan Xpress bestaat in zovere niet meer..is inmiddels Jantyshop geworden.
    Ik wil Harrie bij deze bedanken voor de zeer goede service en heel veel succes wensen met de nieuwe sitenaam JANTYSHOP.
    Groetjes
    Rains

Veri
    beheerder

Vrouw
    Aantal berichten: 3576
    Leeftijd: 60
    Registration date: 22-04-08

Bericht van Veri op do jun 19, 2008 4:07 pm

Fijn voor je dat je nu dan een goed werkende hebt Rains 8)

Het is nu do mei 24, 2012 12:31 am