Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

De E-Pack van E-Cig. Alle luxe bij elkaar in één doosje

Deel

iron eagle
    reviewer

Man
    Aantal berichten: 323
    Leeftijd: 30
    e-rookt: Pijp
    e-rookt: Sigaar
    e-rookt: Mini sigaret
    Registration date: 20-12-07

De E-Pack van E-Cig. Alle luxe bij elkaar in één doosje

Bericht van iron eagle op di jun 10, 2008 1:16 pm

Review:

E-pack van E-Cig

Wat zit er in de doos:

-De E-pack
    -1 Sigaret
    -1 doosje ampullen a 5 stuks
    -3 apullen in de E-pack zelf
    -1 flesje liquid
    -1 oplader

Te verkrijgen bij:

www.e-cig.com

Prijs:

Vanaf 69,96 US dollar tot 92,15 US dollar

De test:

Allereerst ziet het pakket er ontzettend mooi uit.
    De doos is niets bijzonders, maar de inhoud des te meer.

De E-pack is gemaakt van aluminium en ziet er stevig uit (en is dat ook). Je moet alleen uitkijken dat je geen krassen krijgt op je pack, want die heb je namelijk zo.
    De sigaret van de E-pack ziet er een beetje lullig uit. Het heeft maar een heel klein, raar filtergedeelte.
    Ook het vuurgedeelte zier er vreemd uit. Dit natuurlijk omdat deze kant ook gelijk als oplaadgedeelte gebruikt wordt.

Bij het eerste gebruik, dampte de Pack al helemaal perfect. De gier was boven mijn verwachting goed en de smaak was ook lekker.
    Wel moest ik weer even wennen dat er een luchtgaatje zat halverwege de sigaret (waar ik natuurlijk mijn vingers weer niet vandaan kan houden).

De ampullen zijn lekker vol, maar wel heel gauw weer leeg, doordat ze natuurlijk zo klein zijn. Je moet er dus rekening mee houden dat de sigaret binnen een uurtje leeg kan zijn bij normaal gebruik.

Reserve-batterijen worden niet meer meegeleverd, omdat de Pack je sigaret oplaad, zogauw je de sigaret in de pack opbergt.
    Jammer dat er geen schakelaartje zit, waarmee je de pack aan/uit kan zetten.
    Op deze manier wordt je batterij continue geladen en zal de batterij na verloop van tijd behoorlijk lui worden.
    Ook een nadeel is dat het indicatorlichtje onderop de pack blijft branden als de sigaret opgeladen wordt.
    Dit houdt natuurlijk weer in dat de pack sneller leegraakt en ook weer meer opgeladen dient te worden.
    Het zijn maar kleine dingetjes, maar had daar iets verder over nagedacht mensen van E-Cig.

Voor de rest is het een uitermatig handig apparaat, wat je makkelijk overal in kunt stoppen om mee te nemen.
    Je hebt altijd een oplader bij je en natuurlijk ook 3 reserve-ampullen.
    Als je zorgt dat de Pack gevuld blijft, zul je nooit ergens zonder komen te zitten. Ideaal is dat, nooit meer gerotzooi met losse batterijen meenemen, losse ampullen, appart laadsnoertje enz.
    Zolang ik dit pakkert thuis gebruikt heb, zijn er geen rare dingen naar boven gekomen. Het enoge nadeeltje was mij overkwam is dat je de ampullen te vol kunt stoppen met liquid, zodat ze wel eens lekken.

De smaak, gier en damp blijven constant (niet de ene keer wel en de andere keer niets dus) en dat vindt ik altijd wel heel erg belangrijk.

Al met al een zeer geslaagde uitvinding voor mensen die graag op een makkelijk manier altijd hun spulletjes bij de hand willen hebben, zonder dat het een zooitje wordt.
    De E-Pack is mooi vormgegeven en super makkelijk in het gebruik. Echt een aanrader voor mensen die iets apparts willen hebben.

Op foto 3 zie je de onderkant van de E-Pack, met links het indicatorlichtje.
    Op foto 5 zie je van boven naar beneden: De G220 van TCT, de Mini Green van TCT rn als onderste de E-pack sigaret (exact 9 cm lang).
    Op foto 6 zie je: Het vuurgedeelte van de E-Pack sigaret (de laatste op de foto).

Foto's:

De samenvatting: Slecht/ matig/ goed/ Zeer goed

Prijs: Vanaf 69,96 US dollar tot 92,15 US dollar

Prijs ampullen: 1,95 US dollar per 5 stuks

Garantie: Zie deze link: https://e-cig.com/shopping/shopcontent.asp?type=guarantee

Kwaliteit: Zeer goed

Gebruiksgemak: Zeer goed

Rookontwikkeling: Goed

Gier: Goed

gebruiksduur batterij: Goed, maar zal denk ik na verloop van tijd hard afnemen

Lader: Goed, op het lampje van de Pack na. Die gaat natuurlijk ook weer stroom vreten

Ampullen: Goed

Algemene beoordeling: Goed

Met dank aan Jan, voor het beschikbaar stellen van deze E-pack

10-06-2008

de-sigaar
    Groentje
    Groentje

Aantal berichten: 11
    Registration date: 04-06-08

Re: De E-Pack van E-Cig. Alle luxe bij elkaar in één doosje

Bericht van de-sigaar op di jun 10, 2008 1:21 pm

Helaas geldt de garantie regeling niet voor de E-pack ; je moet 'm terug sturen om voor een nieuwe in aanmerking te komen GRRRRH

yo han
    Gedreven
    Gedreven

Aantal berichten: 85
    Registration date: 10-01-08

Bericht van yo han op di jun 10, 2008 1:30 pm

En geen last gehad van liquid happen? Er zijn nogal wat klachten over de E-Cig mini op dat gebied en aangezien dit dezelfde ampullen zijn verwachtte ik datzelfde probleem ook bij de E-Pack. Maaar dat is in jouw geval dus niet zo?

iron eagle
    reviewer

Man
    Aantal berichten: 323
    Leeftijd: 30
    e-rookt: Pijp
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 20-12-07

Bericht van iron eagle op di jun 10, 2008 2:21 pm

Nee, ik heb geen liquid hoeven happen.
    De mensen die daar wel last van hebben.....komt dat misschien door overmatig bijvullen?

yo han
    Gedreven
    Gedreven

Aantal berichten: 85
    Registration date: 10-01-08

Bericht van yo han op di jun 10, 2008 2:24 pm

Hm, dat klinkt positief.

x@n
    Ervaren
    Ervaren

Aantal berichten: 585
    Registration date: 08-03-08

Bericht van x@n op di jun 10, 2008 4:13 pm

Ziet er goed uit, wacht op een nederlandse verkoper die deze in zijn/haar assortiment opneemt voor een redelijke prijs. Hij lijkt mij echt handig, maar ben inderdaad wel benieuwd hoelang hij het goed blijft doen en of je er losse batterijen bij kunt bestellen, zodat je 1 sigaret rookt terwijl de andere in het pakje opgeladen wordt :;22:

Het is nu do mei 24, 2012 12:35 am