Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

Vragen van Angela.

Deel

Ariane
    Hopeloos forumverslaafd
    Hopeloos forumverslaafd

Vrouw
    Aantal berichten: 5634
    Leeftijd: 62
    e-rookt: -
    Registration date: 20-12-07

Vragen van Angela.

Bericht van Ariane op do jun 12, 2008 7:03 pm

van Angela Vandaag om 18:56

Hoi ik heb vandaag mijn eerste e sigaret ontvangen de Nano2. Maar het blijkt dat mijn engels ver te zoeken is. Mijn vraag is dan ook hoelang moet ik een batterij opladen, hoelang kan ik met een volle roken? n dan nog een vraag over de ampullen! Als je zo,n ampul opent zit daar een rubbertje dingentje aan de inhoud. Niet lachen aub maar moet dit ook eerst afgehaald worden bevoor je de inhoud in de sigaret stopt? Je hoort het zelfs, ik ben echt super super groen achter mijn oren wat e- smoking betreft.
    Angela

van Veri Vandaag om 19:07

Dan van harte welkom in de wondere e-rook wereld angela
    Dat rubbertje (siliconendop) zal inderdaad van de ampul af moeten voor je hem op of in de sigaret doet; en volgens mij zou die batterij zo'n 8 uur mee moeten kunnen gaan (blijft natuurlijk altijd afhankelijk van hoe veel je er mee rookt, hoe hard je trekt aan je sigaret en hoe lang per keer... variatie dus wel mogelijk). Het opladen weet ik even niet, hoop dat de volgende die hier langs komt je daarmee kan helpen.

Veel plezier op je ontdekkingsreis: en je hebt in ieder geval wel alvast een goed merk met vooral belangrijk ook heel goede service gekozen om mee te beginnen, dat is al een hele goede beginstap!

Ariane
    Hopeloos forumverslaafd
    Hopeloos forumverslaafd

Vrouw

Re: Vragen van Angela.

Bericht van Ariane op do jun 12, 2008 7:07 pm

Ik heb een topic gemaakt met deze vragen, Angela.
    Verplaatsen kan ik het niet, want je hebt het geplaatst in het subforum van Rookgezonder. Geeft niet, hoor!!

Je hebt in ieder geval een goede keuze gemaakt Very Happy

Laatst aangepast door Ariane op vr jun 13, 2008 11:48 am; in totaal 1 keer bewerkt

Ariane
    Hopeloos forumverslaafd
    Hopeloos forumverslaafd

Vrouw

Bericht van Ariane op vr jun 13, 2008 10:10 am

van Angela Gisteren om 20:12

Hi Hi heb ik dus goed gedaan met het siliconendop . Heel erg bedankt voor je hulp Veri!!!! Is wel even wennen maar het is wel lekker fris als je inhaleert. Bevalt me goed. Nu nog alleen een vooraadje anschaffen aan amullen. Daarmee ik niet meer analoge hoef te kopen. Groetjes Angela :;5:

Josi
    Aanhoudend
    Aanhoudend

Vrouw
    Aantal berichten: 187
    Leeftijd: 47
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Sigaar
    e-rookt: Penmodel sigaret
    Registration date: 01-03-08

Bericht van Josi op vr jun 13, 2008 4:48 pm

Hallo Angela,

Met deze batterijen zal je zo rond de 5-6 uur kunnen dampen.
    Het opladen de eerste keer á 12uur daarna bij de volgende keren zal het lampje van de lader groen zijn na een xtal uur is je batterij vol, en kan je weer dampen.
    Na een paar keren opladen van deze batterijen bereiken ze de beste capaciteit.

Het is nu do mei 24, 2012 12:37 am