Hai e-rokers,
Sinds een week ben ik aan het proberen e te smoken (is dat goed Nederlands?
). Heeeeel jammer dat ik dit forum, en nog wat forums, niet eerder heb gezien want dan had ik zeker niet de SuperSmoker Ultimo gekocht. Want erg geweldig is die niet.
Ik kreeg er tien doosjes ampullen bij die maar heel kort meegaan. En het ding hapert en stopt steeds met werken, al schoongemaakt en van alles, maar optimaal wordt het niet. 99 euro voor de miskoop van het jaar :;33: En de service is ook nog eens waardeloos. Daarbij lees ik ook steeds dat de liquid in de ampulllen het ding ook nog vervuilen. :;76:
Maar goed, hier kom ik er wel achter wat wel goed werkt, dus ik lees me momenteel suf.
Oh ja, wie ben ik. Een vrouw uit de randstad die dus heel erg verslaafd is aan roken, al twintig stoppogingen achter de rug heeft, en bang is er ziek van te worden. Dus e-roken leek voor mij een geweldig alternatief. Ik heb wel al gemerkt, de keren dat de SS het wel deed, dat ik het heel goed als een vervanging voor het roken ervaar. Dus er is hoop :;22:
Sinds een week ben ik aan het proberen e te smoken (is dat goed Nederlands?
Ik kreeg er tien doosjes ampullen bij die maar heel kort meegaan. En het ding hapert en stopt steeds met werken, al schoongemaakt en van alles, maar optimaal wordt het niet. 99 euro voor de miskoop van het jaar :;33: En de service is ook nog eens waardeloos. Daarbij lees ik ook steeds dat de liquid in de ampulllen het ding ook nog vervuilen. :;76: Maar goed, hier kom ik er wel achter wat wel goed werkt, dus ik lees me momenteel suf.
Oh ja, wie ben ik. Een vrouw uit de randstad die dus heel erg verslaafd is aan roken, al twintig stoppogingen achter de rug heeft, en bang is er ziek van te worden. Dus e-roken leek voor mij een geweldig alternatief. Ik heb wel al gemerkt, de keren dat de SS het wel deed, dat ik het heel goed als een vervanging voor het roken ervaar. Dus er is hoop :;22:

van