En kijk ook eens naar de reviews van de sigaren. Niet van schrikken, ze lijken mooi niet op echte en voor een stevige rookster als ik was benaderen ze het meest de rookervaring die ik had met gewone peuken. :;65:
Voor Kitty.

Susanna- Niet te stoppen

Aantal berichten: 2236
Leeftijd: 57
e-rookt: Penmodel sigaret
e-rookt: Mini sigaret
e-rookt: Sigaar
Registration date: 19-02-08
- Bericht nummer 1
Re: Voor Kitty.

Ariane- Hopeloos forumverslaafd

Aantal berichten: 5634
Leeftijd: 62
e-rookt: -
Registration date: 20-12-07
- Bericht nummer 2
Susanna schreef:En kijk ook eens naar de reviews van de sigaren. Niet van schrikken, ze lijken mooi niet op echte en voor een stevige rookster als ik was benaderen ze het meest de rookervaring die ik had met gewone peuken. :;65:
Mee eens, ik ben ook helemaal op sigaren overgegaan!
Kitty, die mooie blingbling bijvoorbeeld, of de nieuwe van Sedansa
Heaven Gifts. Shanghai.
Artikel: sigaret, mini sigaret en sigaar. Nu ook de V2 Super mini sigaret (DSE 103).
Merk/en: Ruyan.
Website: www.stores.ebay.com/heaven-gifts
Deze voor de blingbling.
Classy Smoke. Zoetermeer.
Artikel: sigaret en sigaar.
Merk/en: Sedansa
Website www.ClassySmoke.nl
Rook Gezonder. Nieuwegein.
Artikel: sigaret (Diva), sigaar en mini sigaret Green, Viking, Nano, Nano 1 en Nano 2.
Merk/en: Sedansa.
Website: www.rookgezonder.nl
En deze twee voor de Sedansa.

Kitty- Niet te stoppen

Aantal berichten: 1942
Registration date: 14-06-08
- Bericht nummer 3
Oooooh, een topic helemaal voor mij
Ik ga zo naar ClassySmoke, en ik neig toch wel naar die sigaar, die gouden vind ik wel heel erg mooi, als dat dezelfde is als die nieuwe zwarte. En de prijs staat me wel aan. Ik zat echt te twijfelen tussen die sigaar en die Diva, maar het lijkt erop dat als je lekker wil doorroken, die sigaar toch een betere keus is.
Mijn zoon heb ik gevraagd die mooie sigaar met die chinese tekens te bestellen.
Ik wil ze eigenlijk allemaal!!!! Maar ja dan raak ik aan de bedelstaf :;33:
Jullie zijn wel lief hoor, dat jullie me zo goed helpen.
Ik ga zo naar ClassySmoke, en ik neig toch wel naar die sigaar, die gouden vind ik wel heel erg mooi, als dat dezelfde is als die nieuwe zwarte. En de prijs staat me wel aan. Ik zat echt te twijfelen tussen die sigaar en die Diva, maar het lijkt erop dat als je lekker wil doorroken, die sigaar toch een betere keus is.
Mijn zoon heb ik gevraagd die mooie sigaar met die chinese tekens te bestellen.
Ik wil ze eigenlijk allemaal!!!! Maar ja dan raak ik aan de bedelstaf :;33:
Jullie zijn wel lief hoor, dat jullie me zo goed helpen.

- Bericht nummer 4
Ja, de gouden is dezelfde als de zwarte, met het verschil dat de ene goud is en de andere zwart :;43:
Ik vond het wel leuk een eigen topic voor je te maken, en bovendien hoorde het niet helemaal in het andere thuis
Ik vond het wel leuk een eigen topic voor je te maken, en bovendien hoorde het niet helemaal in het andere thuis

Kitty- Niet te stoppen

- Bericht nummer 5
Als ik terug ben, zal ik wel verslag uitbrengen hoe ik de sigaar vind. Altijd weer leuk voor andere twijfelkonten om te horen :;32:

Kitty- Niet te stoppen

- Bericht nummer 6
Wow, ik zit nu heerlijk te dampen aan de Sedansa sigaar, toch een zwarte. Wat een geweldig ding zeg, dampt als een tierelier. En ik heb ook de diva geprobeerd, en tjonge zeg, die is ook helemaal geweldig!! Puur uit kostenoverwegingen heb ik hem niet meteen erbij genomen (wilde ik wel hoor), maar dat wordt wel de eerstvolgende aankoop, zeker weten!
Ik ben nu een zeer tevreden e-roker.
Hulde ook voor Jolanda van Classy Smoke, ik heb alles uitgebreid mogen testen. En je ziet en voelt en proeft dat dit echt kwaliteitsproducten zijn. En nee ik krijg geen bonus voor reclamemaken :;32:
Ik ben nu een zeer tevreden e-roker.
Hulde ook voor Jolanda van Classy Smoke, ik heb alles uitgebreid mogen testen. En je ziet en voelt en proeft dat dit echt kwaliteitsproducten zijn. En nee ik krijg geen bonus voor reclamemaken :;32:

BillW- Aanhoudend

Aantal berichten: 201
Leeftijd: 59
e-rookt: Pijp
Registration date: 15-02-08
- Bericht nummer 7
Hoi Kitty, ook van mij van harte welkom. Maar wil je ons nooit meer neprokers noemen; we zijn echte e-rokers!

- Bericht nummer 8
BillW schreef:Hoi Kitty, ook van mij van harte welkom. Maar wil je ons nooit meer neprokers noemen; we zijn echte e-rokers!
Ik wilde het niet zeggen, want dan kwam ik weer zo streng over
Maar je hebt gelijk

Susanna- Niet te stoppen

- Bericht nummer 9
Echte rokers, neprokers en dan nog twijfeldampers (dat zijn die die niet kunnen/willen kiezen voor analoog of e... )
Helaas ben ik een twijfeldamper. Ik wens jou heel veel succes Kitty :;22:
Helaas ben ik een twijfeldamper. Ik wens jou heel veel succes Kitty :;22:

Supermuis- Gedreven

Aantal berichten: 58
Leeftijd: 44
e-rookt: Eigenbouw damper
e-rookt: Screwdriver of aanverwant
e-rookt: De Kameleon
Registration date: 18-04-08
- Bericht nummer 10
E-rokers zijn trotse rokers en hoeven zich niet te schamen voor hun rookgewoonte.
Tabak-rokers zijn domme rokers en bang voor veranderingen, mede omdat ze denken dat je een mietje bent met een e-sigaret.
E-roken is eerder stoer omdat het getuigd van beheersing en controle.
Daarbij verbeterd het je gezondheid en conditie aanzienlijk.
Zit al 7 jaar 3 a 4 keer per week in de sportschool en ik kan het weten.
Neprokers????????????????????? :;93:
Heb 28 jaar zware shag gerookt, maar weet na 4 maanden e-roken pas echt wat roken is en hoe lekker het kan zijn en menig goede e-sigaret in combinatie met de juiste ampul geeft meer gier dan een zwaar shaggie.
Wij zijn de eerste pioniers van het gezonde roken en dat is een eer.
Geloof vooral niet wat de media verteld, omdat het allemaal propaganda is om het e-roken te ontmoedigen en de tabakindustrie en staatskas te spekken.
Ik voel me als een revolutionair en probeer iedereen aan het e-roken te krijgen.
Mijn vriendin, mijn vader, mijn zoon bijna, 4 collega's en sinds een week heb ik ook mijn 60 jarige buurman met Longemfyseem en pacemaker over de streep getrokken. ( moet je altijd wel klaar staan met raad en daad als er iemand problemen heeft met zijn e-rokertje.)
En ja, ook mijn buurman is er heel blij mee en voelt zich beter.
Alleen de grens ligt bij zondag, "want langs de deuren gaan om een ieder de blijde boodschap te verkondigen", gaat me toch wat te ver.
Tabak-rokers zijn domme rokers en bang voor veranderingen, mede omdat ze denken dat je een mietje bent met een e-sigaret.
E-roken is eerder stoer omdat het getuigd van beheersing en controle.
Daarbij verbeterd het je gezondheid en conditie aanzienlijk.
Zit al 7 jaar 3 a 4 keer per week in de sportschool en ik kan het weten.
Neprokers????????????????????? :;93:
Heb 28 jaar zware shag gerookt, maar weet na 4 maanden e-roken pas echt wat roken is en hoe lekker het kan zijn en menig goede e-sigaret in combinatie met de juiste ampul geeft meer gier dan een zwaar shaggie.
Wij zijn de eerste pioniers van het gezonde roken en dat is een eer.
Geloof vooral niet wat de media verteld, omdat het allemaal propaganda is om het e-roken te ontmoedigen en de tabakindustrie en staatskas te spekken.
Ik voel me als een revolutionair en probeer iedereen aan het e-roken te krijgen.
Mijn vriendin, mijn vader, mijn zoon bijna, 4 collega's en sinds een week heb ik ook mijn 60 jarige buurman met Longemfyseem en pacemaker over de streep getrokken. ( moet je altijd wel klaar staan met raad en daad als er iemand problemen heeft met zijn e-rokertje.)
En ja, ook mijn buurman is er heel blij mee en voelt zich beter.
Alleen de grens ligt bij zondag, "want langs de deuren gaan om een ieder de blijde boodschap te verkondigen", gaat me toch wat te ver.

Veri- beheerder

Aantal berichten: 3576
Leeftijd: 60
Registration date: 22-04-08
- Bericht nummer 11
Wat een prachtig verhaal Supermuis
Als dát onze Kitty nog niet over de streep trekt om zich als e-roker juist trots te voelen, dan weet ik 't ook niet meer 
Maar even serieus: wat goed van je, om zoveel om je heen te overtuigen en er dan ook de nodige tijd achteraan aan te willen besteden. En wat zal vooral ook je buurman blij zijn, als 't hem echt lukt om helemaal over te stappen...
En dat 'revolutionair voelen'... gelijk heb je. Of op z'n minst toch pionier. 8)

Maar even serieus: wat goed van je, om zoveel om je heen te overtuigen en er dan ook de nodige tijd achteraan aan te willen besteden. En wat zal vooral ook je buurman blij zijn, als 't hem echt lukt om helemaal over te stappen...
En dat 'revolutionair voelen'... gelijk heb je. Of op z'n minst toch pionier. 8)

Susanna- Niet te stoppen

- Bericht nummer 12
Ik sluit mij helemaal aan bij het commentaar van Veri.
Zo is het Supermuis, en als het ergens nog niet zo is zou het zo moeten zijn.
Jouw verhaal is een goede bijdrage om mij ook weer even over de streep te trekken. Had even iets te veel analoog gerookt de laatste tijd. Wil dat eigenlijk helemaal niet meer. Dus dankjewel. :;22:
Zo is het Supermuis, en als het ergens nog niet zo is zou het zo moeten zijn.
Jouw verhaal is een goede bijdrage om mij ook weer even over de streep te trekken. Had even iets te veel analoog gerookt de laatste tijd. Wil dat eigenlijk helemaal niet meer. Dus dankjewel. :;22:

Supermuis- Gedreven

Aantal berichten: 58
Leeftijd: 44
e-rookt: Eigenbouw damper
e-rookt: Screwdriver of aanverwant
e-rookt: De Kameleon
Registration date: 18-04-08
- Bericht nummer 13
Een goede pensigaret werkt het beste, geen goedkope rotzooi.
Mijn buurman heeft sinds een week geen analoge peuk meer aangeraakt.
Ben nou eenmaal een oude annarchist en laat me niet graag de wet voorschrijven door de gezaghebbenden.
Het liefst zou ik ook nog een beter alternatief voor euroloodvrij en diesel verkopen, maar dat ligt nog iets moeilijker.
Daar zit nog meer geld tussen.
Mijn motto is: "doe wat goed en verstandig is en niet wat een ander wil".
O ja, nog bedankt voor het compliment.
Mijn buurman heeft sinds een week geen analoge peuk meer aangeraakt.
Ben nou eenmaal een oude annarchist en laat me niet graag de wet voorschrijven door de gezaghebbenden.
Het liefst zou ik ook nog een beter alternatief voor euroloodvrij en diesel verkopen, maar dat ligt nog iets moeilijker.
Daar zit nog meer geld tussen.
Mijn motto is: "doe wat goed en verstandig is en niet wat een ander wil".
O ja, nog bedankt voor het compliment.

- Bericht nummer 14
Supermuis schreef:
:;83:

Kitty- Niet te stoppen

- Bericht nummer 15
Hoi Supermuis en anderen,
Ben het volledig met je eens hoor, het was niet negatief bedoeld. Ik ben nu al helemaal om, ben ontzettend blij hiermee. En die pen wil ik zeker ook nog maar nu al totaal gelukkig met de Sedansa sigaar. Veeeeel lekkerder dan die gewone sigaretten. Dus nee, ik zie het niet als nep maar als een geweldig en veel beter alternatief. Er moest alleen niet zoveel moois op de markt zijn, ik word er zoooo ontzettend hebberig van.
(verdorie, kunnen ze die dingen niet vierkant maken, ik moet steeds oppassen dat hij niet van mijn bureau afrolt.)
Ben het volledig met je eens hoor, het was niet negatief bedoeld. Ik ben nu al helemaal om, ben ontzettend blij hiermee. En die pen wil ik zeker ook nog maar nu al totaal gelukkig met de Sedansa sigaar. Veeeeel lekkerder dan die gewone sigaretten. Dus nee, ik zie het niet als nep maar als een geweldig en veel beter alternatief. Er moest alleen niet zoveel moois op de markt zijn, ik word er zoooo ontzettend hebberig van.
(verdorie, kunnen ze die dingen niet vierkant maken, ik moet steeds oppassen dat hij niet van mijn bureau afrolt.)

Veri- beheerder

Aantal berichten: 3576
Leeftijd: 60
Registration date: 22-04-08
- Bericht nummer 16
Ik heb een olijfbakje op de rand van mijn bureau staan... heel lang en smal dus staat niet in de weg zoals een vierkante bak; en alles kan er aan weerskanten mooi beetje schuin inliggen, met middenin dan nog ruimte voor de losse bijbehorende troepjes 

Kitty- Niet te stoppen

- Bericht nummer 17
He, goed idee Veri, ik ga ook op zoek naar zoiets.
Misschien ook een idee voor de fabrikanten, een sigaarhouder voor op het bureau. Of gewoon een houder voor je e-producten.
Misschien ook een idee voor de fabrikanten, een sigaarhouder voor op het bureau. Of gewoon een houder voor je e-producten.