Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

mini of pen of sigaar???

Deel

Angela
    Aanhoudend
    Aanhoudend

Vrouw
    Aantal berichten: 148
    Leeftijd: 46
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 12-06-08

mini of pen of sigaar???

Bericht van Angela op ma jun 16, 2008 3:14 pm

nou nou wat is dit moeilijk als groentje in de e- rokers wereld. Ik had mij de Nano II mini gekocht omdat hij het meest op een sigaret lijkt. Maar nergends vond ik iets op de sites van de verkopers of hij ook geschikt is voor mijn rookgedrag, toch ca 35 a 40 sigaretten per dag. Dus hij kwam en het eerste trekje was erg lekker. Maar ja hij zou ja vervanging zijn voor mijn analoge sigaretten. Dus maar trekken en trekken aan dat ding. Maar of hij werd gloeiend heet of het kwam geen rook meer uit, of ik had binnen een kwart dag een ampul mideum leg getrokken. Wat ik zo miste was de rook die je uitblaast na het inhaleren, die was er namelijk niet. Dus heb ik vanmorgen eens Jany gebeld, toffe meid trouwens, en zij gaaf mij het advies toch een pen te nemen of een sigaar. Nou meteen met belgie gebeld en in mijn beste engels Embarassed uitgelegt wat ik graag zou willen. Aardige man met veel geduld m. b.op mijn engels. Vanmiddag mijn Nano op de post gedaan en nu is afwachten. De sigaar haal ik me misschien nog een keer, wil eerst eens zien hoe de Diva pen werkt. De " aardige man" vertelde mij ook nog dat alle Diva pennen nou voorzien zijn met de nieuwe Long life V4 batterijen. Ik ben benieuwd!!! Als iemand mij meer kan vertellen over de Diva pen of de sigaar m.b. op rook ectr. Heel graag aub. Ik vind de sigaar alleen zo lomp uitzien bij een vrouw. Hoe denken jullie erover?
    Groetjes Angela

Ariane
    Hopeloos forumverslaafd
    Hopeloos forumverslaafd

Vrouw
    Aantal berichten: 5634
    Leeftijd: 62
    e-rookt: -
    Registration date: 20-12-07

Re: mini of pen of sigaar???

Bericht van Ariane op ma jun 16, 2008 4:42 pm

Ik gebruik niets anders meer dan sigaren.
    Ze zijn absoluut niet lomp, althans dat vind ik wink_small
    Om een paar mooie, en ook nog goede, te noemen:
    De zwarte of gouden Sedansa,
    De "blingbling" van Ruyan,
    De design-modellen van Freesmoke.

Kijk even hier voor adressen:

http://www.e-roken.net/verkopers-overzicht-f112/

cimda
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 2853
    Leeftijd: 52
    e-rookt: Mini sigaret
    e-rookt: Sigarillo
    Registration date: 06-03-08

Bericht van cimda op ma jun 16, 2008 4:45 pm

Maar heb je dan die dikke sigaren of die cigarillo's?
    Ben ook in afwachting van een sigaar, welles waar van e-cig, maar toch. Ben ook benieuwd hoe die rookt, over de cigarillo ben ik ook heel tevreden.
    Maar over de partysmoker ben ik ook meer dan tevreden. Ligt er een beetje aan hoe mijn bui is, denk ik. Zo loop ik de hele dag met de partysmoker en dan weer de hele dag met de cigarillo.

dirodi
    moderator

Vrouw
    Aantal berichten: 1377
    Leeftijd: 51
    e-rookt: Penmodel sigaret
    Registration date: 12-03-08

Bericht van dirodi op ma jun 16, 2008 4:50 pm

Ik heb eigenlijk alles geprobeerd, mini, pen, sigaar en pijp, maar voor mij blijft de pen het heerlijkst om te roken, de cigarillo komt er heel dicht bij in de buurt, maar de gier in de keel is er een stuk minder bij.
    Heb de Janty pen en de Janty Yentl heb de Partysmoker gehad, maar die is intussen kapot affraid , heb van speelslim de sigaar gehad, die was ook perfect, heb er ruim drie maan mee gedaan, maar voor dat geld, was dat een hele tijd.
    Voor mij is tot nu toe nog het beste de Partysmoker, hoewel de Janty meer gier geeft, zijn de batterijen van de Partysmoker stukken beter, je kunt er namelijk veel langer mee lurken, dan met de Janty batterijen.
    De Yentl kan ik alleen maar mee druppelen, maar die ligt eigenlijk meestal in de kast.
    Wat ik nu gebruik is de Janty pen( aangezien het me toch tot nu toe al een vermogen heeft gekost, koop ik geen andere pen meer tot deze ermee ophoudt) en ik heb een atomizer van sociaal roken, die het ook goed doet, maar inderdaad ook iets minder gier en natuurlijk lurk ik af en toe aan mijn cigarillo, daarbij rook ik ook nog analoog, dus ik zit niet de hele dag aan mijn pen hoor lol!
    Als mijn atomizers er mee ophouden, ga ik toch weer een Partysmoker kopen, want ondanks de beginnersproblemen, is dat voor mij de fijnste pen geweest.

Angela
    Aanhoudend
    Aanhoudend

Vrouw

Bericht van Angela op di jun 17, 2008 9:41 am

Nou ik heb sinds gisteren een beetje rond gekeken en mij bevalt qua uiterlijk de Sedansa cigar zwart het meest. Maar hoeveel trekjes zitten dan in zo'n ampul van een cigar?

the martin
    Groentje
    Groentje

Aantal berichten: 24
    Registration date: 29-05-08

Bericht van the martin op di jun 17, 2008 10:07 am

@Ariane
    Ik ben eigenlijk benieuwd naar de verschillend tussen de Sedansa en Ruyan (bling) sigaar..

Ik vind de bling met Janty ampullen weinig gier geven, en zou ook iets meer rook willen zien..
    Hoe doet de Sedansa het tov de bling :?:

Angela
    Aanhoudend
    Aanhoudend

Vrouw

Bericht van Angela op di jun 17, 2008 10:39 am

heb geen idee, heb ze nog niet. Wil eerst nog weten hoeveel trekjes in zo'n ampul zit ca.

Rookgezonder
    verkoper

Vrouw
    Aantal berichten: 222
    Leeftijd: 35
    Registration date: 23-01-08

Bericht van Rookgezonder op di jun 17, 2008 12:23 pm

Ik ben dan wel een verkoper, maar wel een hele nieuwsgierige en heb dus ook de bling (en natuurlijk de Sedansa).

De smaak en gier van de Bling vind ik super, maar het grote nadeel vind ik dat je na inhaleren nagenoeg geen rook meer uitademt. Daarom rook ik die een groot deel van de tijd niet over mijn longen, zodat ik toch flinke walmen maak...maar ja, dan mis je weer die klap op je longen.

De Sedansa sigaar geeft wel veel rook. Bij de Turkish Blend heb je een wat scherpere smaak. Zelf vind ik hem een beetje te heftig. De Cubana is wat milder, licht zoetig en vind ik heerlijk. Genoeg gier, grote wolken rook.

De Ruyan ampullen in de Sedansa sigaar is niet echt een succes. Op de een of andere manier is die liquid toch heel anders, waardoor de sigaar minder gaat roken.

Sedansa ampullen in mijn Bling heb ik nog niet getest....

Veri
    beheerder

Vrouw
    Aantal berichten: 3576
    Leeftijd: 60
    Registration date: 22-04-08

Bericht van Veri op di jun 17, 2008 12:37 pm

Daar is niet echt een goed antwoord op te geven Angela: want 'wat is één trekje'? 1 seconde? 2? 3? Dat wordt al meteen een halvering of een derde van de eerste keus, bijv.
    Met sigaretten (de gewone) is het ook al moeilijk gelijk te stellen qua 'een trekje'. Want de één heeft een gewone sigaret op in 10 trakjes, de ander in 15, de volgende in 30...

Wat ik altijd doe, is kijken hoeveel ml er in zo'n ampul zit (geeft al een aardig idee); en daarna de forums afstropen of er mensen zijn die hem 'erg kort' of 'erg lang' vinden meegaan, zo'n bepaalde ampul. En zijn de meningen bijna allemaal 'wel wat kort' of 'tjonge wat lang'... dan durf ik daar toch wel op af te gaan. Maar echt objectieve maatstaven? Dan moeten we met rookmachines op een afgesproken niveau gaan werken...
    Wat de sedansa ampul betreft: ik geloof dat de meeste gemiddelde rokers er toch wel in de buurt van een dag mee doen (met de pen dan; en dat zal voor de sigaar dan wel niet veel anders zijn). 8)

Angela
    Aanhoudend
    Aanhoudend

Vrouw

Bericht van Angela op di jun 17, 2008 1:42 pm

Tja mensen, ik heb het gewoon gedaan... heb de Sedansa cigar black besteld. Op de Diva wacht ik ook nog van Belgie maar dat duurt nog zeker iets omdat ze de NanoII eerst ontvangen moeten hebben en die heb ik gisteren op de post gedaan. Maar maakt niet uit Binnenkort heb ik dus eerst eens genoeg te roken. Trouwens bedankt allemaal voor de goede tips.

Laatst aangepast door Angela op zo aug 24, 2008 9:43 am; in totaal 1 keer bewerkt

Veri
    beheerder

Vrouw
    Aantal berichten: 3576
    Leeftijd: 60
    Registration date: 22-04-08

Bericht van Veri op di jun 17, 2008 1:51 pm

Heel veel plezier ermee Angela!

Angela
    Aanhoudend
    Aanhoudend

Vrouw

Bericht van Angela op di jun 17, 2008 1:56 pm

Dank je wel Veri Very Happy

Kitty
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 1942
    Registration date: 14-06-08

Bericht van Kitty op di jun 17, 2008 3:24 pm

Geen slechte keuze hoor Angela, vandaag ook de zwarte sigaar gekocht, rookt werkelijk als een stoomtrein. En ook de Diva geprobeerd, rookt ook geweldig, heerlijk licht en ook veel rook. Dus die staat ook op mijn verlanglijstje.

Angela
    Aanhoudend
    Aanhoudend

Vrouw

Bericht van Angela op di jun 17, 2008 3:56 pm

hoi Kitty, ben je net pas e- roker? dus de cigar en de Diva bevalt je goed? Nou nu word voor mij het wachten nog erger :bounce:

Kitty
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw

Bericht van Kitty op di jun 17, 2008 5:03 pm

Ja Angela, ik ben nog maar heel kort bezig, eerst een tijdje getobt met de SuperSmoker wat dus echt een miskleun van een apparaat is. De Sedansa sigaar is evenals de Diva dan een echte verademing. Verschil tussen lada (met mankementen) en een Rolls Royce flower

Angela
    Aanhoudend
    Aanhoudend

Vrouw

Bericht van Angela op di jun 17, 2008 5:16 pm

nou ik had eerst de Nano II mini, maar hij was echt niets voor mij omdat ik teveel rook. Nu even nog analoog tot de Diva en de cigar aan komt. Ik ben het namelijk zo zat van al dat hoesten .

Kitty
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw

Bericht van Kitty op di jun 17, 2008 5:27 pm

Oh je wil niet meer hoesten, nou rustig trekken dan maar aan die sigaar :;8:

Angela
    Aanhoudend
    Aanhoudend

Vrouw

Bericht van Angela op di jun 17, 2008 5:48 pm

hahahaha is goed zul proberen aan te denken lol! nou je weet wel wat ik bedoel toch

Het is nu do mei 24, 2012 12:42 am