nou nou wat is dit moeilijk als groentje in de e- rokers wereld. Ik had mij de Nano II mini gekocht omdat hij het meest op een sigaret lijkt. Maar nergends vond ik iets op de sites van de verkopers of hij ook geschikt is voor mijn rookgedrag, toch ca 35 a 40 sigaretten per dag. Dus hij kwam en het eerste trekje was erg lekker. Maar ja hij zou ja vervanging zijn voor mijn analoge sigaretten. Dus maar trekken en trekken aan dat ding. Maar of hij werd gloeiend heet of het kwam geen rook meer uit, of ik had binnen een kwart dag een ampul mideum leg getrokken. Wat ik zo miste was de rook die je uitblaast na het inhaleren, die was er namelijk niet. Dus heb ik vanmorgen eens Jany gebeld, toffe meid trouwens, en zij gaaf mij het advies toch een pen te nemen of een sigaar. Nou meteen met belgie gebeld en in mijn beste engels
uitgelegt wat ik graag zou willen. Aardige man met veel geduld m. b.op mijn engels. Vanmiddag mijn Nano op de post gedaan en nu is afwachten. De sigaar haal ik me misschien nog een keer, wil eerst eens zien hoe de Diva pen werkt. De " aardige man" vertelde mij ook nog dat alle Diva pennen nou voorzien zijn met de nieuwe Long life V4 batterijen. Ik ben benieuwd!!! Als iemand mij meer kan vertellen over de Diva pen of de sigaar m.b. op rook ectr. Heel graag aub. Ik vind de sigaar alleen zo lomp uitzien bij een vrouw. Hoe denken jullie erover?
Groetjes Angela
Groetjes Angela

, heb van speelslim de sigaar gehad, die was ook perfect, heb er ruim drie maan mee gedaan, maar voor dat geld, was dat een hele tijd.