Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

Vraag van alida29

Deel

Betty98
    erelid

Vrouw
    Aantal berichten: 814
    Leeftijd: 52
    e-rookt: Penmodel sigaret
    Registration date: 06-02-08

Vraag van alida29

Bericht van Betty98 op do jun 19, 2008 3:48 pm

ik ben Alida en heb sinds vandaag de e sigaret mini cig
    rookt erg goed en komt voldoende rook uit maar vind de smaak erg vies en een vieze nasmaak waardoor je erg misselijk word Suspect
    heeft iemand een tip of je hier ook andere soorten in kan doen behalve die van mini cig en of je hier ook tabacco navulflesjes bij kan gebruiken
    ben erg benieuwd
    ps een vriendin heeft de sedansa en ik vind het persoonlijk een fijn rokend en smakend penmodel alleen koos ik dus voor de mini cig omdat ik een penmodel erg raar vind om mee te lopen :;68: ze kijken me gewoon al vreemd aan hahahaha laat staan als ik er een trekje mee neem en er komt een groen lampje uitzetten
    maar oke :;68: dat ffies terzijde
    wie kan me helpen

Veri
    beheerder

Vrouw
    Aantal berichten: 3576
    Leeftijd: 60
    Registration date: 22-04-08

Re: Vraag van alida29

Bericht van Veri op do jun 19, 2008 3:57 pm

Eerste vraagje is dan toch, welk merk mini-sigaret heb je Alida? Want dat doet er wel een beetje toe om goed te kunnen antwoorden.
    Wel kan elke nieuwe sigaret ingerookt moeten worden; en tijdens die inrooktijd (paar uur tot misschien een paar dagen) kún je inderdaad een vieze smaak hebben... dat is de testvloeistof uit de fabriek dan, die er eerst uit moet.

Maar om te weten welke liquid je wel of niet kunt en mag gebruiken om die smaak zo mogelijk weg te krijgen, is het toch even nodig dat je merk/leverancier hier vertelt?

alida29
    Groentje
    Groentje

Vrouw
    Aantal berichten: 9
    Leeftijd: 33
    e-rookt: Mini sigaret
    Registration date: 19-06-08

Bericht van alida29 op do jun 19, 2008 10:49 pm

hoi hoi
    dank jullie wel voor de reactie´s allemaal . ik moet idd nog wennen waar ik iets neer moet zetten maar hopelijk komt het allemaal goed ooit :P
    dus als ik het goed begryp hou ik die smaak ffies en idd had ook al van supersmoker vullingen gekocht en er op gezet maar bleef die vieze smaak houden , dus dat komt overeen wat je zegt veri kan ik het niet wegwassen of omspoelen zodat die smaak misschien stukken minder worden ??
    Alvast super thxxx
    groetjes alida[b]

alida29
    Groentje
    Groentje

Vrouw
    Aantal berichten: 9
    Leeftijd: 33
    Registration date: 19-06-08

Bericht van alida29 op do jun 19, 2008 10:49 pm

http://www.verkopen.nl/aanbieding.php?aid=9239 dit is de link overigens

the martin
    Groentje
    Groentje

Aantal berichten: 24
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 29-05-08

Bericht van the martin op vr jun 20, 2008 6:42 am

Ik neem aan dat je ook al wat verder gelezen hebt en wellicht meegekregen hebt dat de supersmoker vullingen niet echt je van het voor je atomizer is :?:

Rookgezonder
    verkoper

Vrouw
    Aantal berichten: 222
    Leeftijd: 35
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 23-01-08

Bericht van Rookgezonder op vr jun 20, 2008 8:18 pm

Hoi Alida,

De cartridges van de Sedansa Nano1 passen ook op de mini Cig.

Verder kan je ook bij teeceetrade terecht voor deze cartridges.

Ik heb er zelf ook een aantal op voorraad liggen (staan niet in mijn shop). Als je wilt proberen kan je me even een berichtje sturen.

Om de vieze smaak weg te krijgen, kan je de atomizer (het tussenstukje) spoelen onder de kraan met lauw water. Daarna goed doorblazen vanaf de kant waar je normaal de batterij op schroeft en eventueel een stukje keukenpapier erin doen aan de kant waar je normaal de ampul in stopt (die neemt dan het overtollige water op).

Na het schoonmaken is hij wel heel droog (alle liquid heb je eruit gespoeld als het goed is). Je kunt er dan even een nieuwe ampul op doen en hem met het mondstukje naar boven wegzetten (in een glas bvb.) Na een kwartiertje kan je hem heel rustig op gang brengen en na een aantal trekjes zou hij dan weer moeten gaan roken.

Succes!!

Het is nu do mei 24, 2012 12:45 am