Dag iedereen,
Hierbij wil ik me even voorstellen. Ik ben Peter, 22 jaar, en afkomstig uit Gent, België. Na mijn klaplong enkele maanden geleden besloot ik om met het roken definitief te kappen. Dit lukte me relatief goed tot enkele weken terug, ik was wel van mn nicotineverslaving af, maar had toch nog vaak de neiging om iets in m'n handen te hebben, aan iets te zuigen e.d. (er zijn vele potloden gesneuveld
) Na wat opzoekingswerk kwam ik uit bij het gezondere alternatief voor gewoon roken: het e-roken! Al snel had ik jullie forum ontdekt en ben via enkele reviews uiteindelijk bij de Ismoke terechtgekomen (niet enkel en alleen door de reviews, maar ook omdat deze e-sigaret het dichtst bij huis te vinden was, in Sas-van-Gent, helaas zijn er -voor zover ik weet- nog geen e-sigaretten vrij te verkrijgen in België). Voorlopig heb ik er al veel rookplezier van gehad, al moet ik zeggen dat ik niet altijd even tevreden ben van de gier (een woord dat ik ook via jullie leerde kennen
), ik vind em namelijk niet constant, de ene keer veel meer dan de andere. Terwijl dit net voor mij toch ook een belangrijk onderdeel van het roken was en is, want ben je met rook als je hem niet door je keel voelt gaan? Maar goed, misschien schaf ik me in de komende tijd wel nog een nieuwe aan, alhoewel het toch alweer een hele investering is voor een student.
Ik hoop nog veel van jullie te kunnen leren, er zitten hier immers enkele serieuze experts op het gebied van e-roken heb ik al gemerkt.
Tot binnenkort, Peter.
Hierbij wil ik me even voorstellen. Ik ben Peter, 22 jaar, en afkomstig uit Gent, België. Na mijn klaplong enkele maanden geleden besloot ik om met het roken definitief te kappen. Dit lukte me relatief goed tot enkele weken terug, ik was wel van mn nicotineverslaving af, maar had toch nog vaak de neiging om iets in m'n handen te hebben, aan iets te zuigen e.d. (er zijn vele potloden gesneuveld
) Na wat opzoekingswerk kwam ik uit bij het gezondere alternatief voor gewoon roken: het e-roken! Al snel had ik jullie forum ontdekt en ben via enkele reviews uiteindelijk bij de Ismoke terechtgekomen (niet enkel en alleen door de reviews, maar ook omdat deze e-sigaret het dichtst bij huis te vinden was, in Sas-van-Gent, helaas zijn er -voor zover ik weet- nog geen e-sigaretten vrij te verkrijgen in België). Voorlopig heb ik er al veel rookplezier van gehad, al moet ik zeggen dat ik niet altijd even tevreden ben van de gier (een woord dat ik ook via jullie leerde kennen
), ik vind em namelijk niet constant, de ene keer veel meer dan de andere. Terwijl dit net voor mij toch ook een belangrijk onderdeel van het roken was en is, want ben je met rook als je hem niet door je keel voelt gaan? Maar goed, misschien schaf ik me in de komende tijd wel nog een nieuwe aan, alhoewel het toch alweer een hele investering is voor een student. Ik hoop nog veel van jullie te kunnen leren, er zitten hier immers enkele serieuze experts op het gebied van e-roken heb ik al gemerkt.
Tot binnenkort, Peter.