Hoi Elvi, zet het maar in dit topic: http://www.e-roken.net/e-roken-voor-beginners-f119/zijn-er-0-mg-ampullen-met-gier-t1498-15.htm Gaat in principe over ampullen maar je kan ook als tip geven bepaalde liquid te druppelen.
Zijn er 0 mg ampullen met gier?

zero- Ervaren

Aantal berichten: 387
Leeftijd: 42
e-rookt: Mini sigaret
e-rookt: Penmodel sigaret
Registration date: 23-06-08
- Bericht nummer 26
Re: Zijn er 0 mg ampullen met gier?

Elvi- Groentje

Aantal berichten: 17
Leeftijd: 49
Registration date: 04-07-08
- Bericht nummer 27
Ik druppel met de 0mg ampullen van Smoky24 in mijn mini-sigaret (dse901).
Ik pers deze uit in een een flesje voor contactlenzenvloeistof. Per keer doe ik 3 druppeltjes, de druppeltjes zijn kleiner dan uit een pipetje) rechtstreeks op de automizer. Tijdens het roken houd ik het gaatje eventjes dicht en trek dan langzaam.
Dit is mijn manier van roken en het gaat prima zo, wel vind ik dat de batterijen erg snel leeg zijn maar ik heb er twee en rook alleen thuis, dus een heel erg groot probleem is dit nu ook weer niet (alleen een beetje lastig soms). :;32:
De ampullen worden geleverd met een plat mondstuk, dit vind ik prettiger roken dan het ronde mondstuk die ik bij mijn mini-sigaret kreeg.
Ik pers deze uit in een een flesje voor contactlenzenvloeistof. Per keer doe ik 3 druppeltjes, de druppeltjes zijn kleiner dan uit een pipetje) rechtstreeks op de automizer. Tijdens het roken houd ik het gaatje eventjes dicht en trek dan langzaam.
Dit is mijn manier van roken en het gaat prima zo, wel vind ik dat de batterijen erg snel leeg zijn maar ik heb er twee en rook alleen thuis, dus een heel erg groot probleem is dit nu ook weer niet (alleen een beetje lastig soms). :;32:
De ampullen worden geleverd met een plat mondstuk, dit vind ik prettiger roken dan het ronde mondstuk die ik bij mijn mini-sigaret kreeg.

Ariane- Hopeloos forumverslaafd

Aantal berichten: 5634
Leeftijd: 62
e-rookt: -
Registration date: 20-12-07
- Bericht nummer 28
Zelf vind ik een rond mondstuk ook alles behalve prettig, en er zijn hier zelfs 2 dames die gaan kwijlen dan :;104: .

zero- Ervaren

- Bericht nummer 29
en heb je dan echt gier met die ampullen? Ik heb al heel veel geprobeerd maar enige waar ik tot nu echt gier en goeie smaak van had was toch powerpuff. Voor mijn mini heb ik nog helemaal niks kunnen vinden. En idd nu ik de ps gewend ben vind ik een plat mondstuk ook veel fijner.

zero- Ervaren

- Bericht nummer 30
ik ben nog steeds op zoek. Heb nu de regular van ps uitgeperst en die druppel ik rechtstreeks, dan wel een beetje gier maar niet wat ik zoek. Het is echt die powerpuff die ik hebben moet. Als het goed is zijn ze vrijdag opgestuurd maar ik heb nog steeds niks binnen
Ik was zo blij dat Jan ze eindelijk binnenhad en op gestuurd had. Ik denk dat ik dan mijn zoektocht maar ga staken en een partypijp ga aanschaffen want ik heb nu al zoveel geld uitgegeven aan ampullen waarvan ik meer als de helft weer weggooi en dat is ook zonde.
Ik was zo blij dat Jan ze eindelijk binnenhad en op gestuurd had. Ik denk dat ik dan mijn zoektocht maar ga staken en een partypijp ga aanschaffen want ik heb nu al zoveel geld uitgegeven aan ampullen waarvan ik meer als de helft weer weggooi en dat is ook zonde.

- Bericht nummer 31
Ik heb donderdag besteld en het zou vrijdag verzonden zijn, maar heb ook nog niets ontvangen.
Heb de combinatie powerpuff/coffee (geloof ik
) gemaakt.
Die pijp heb ik ook wel zin in, maar om je daar nou als vrouw overal mee te vertonen vind ik toch moeilijk.
Heb de combinatie powerpuff/coffee (geloof ik
Die pijp heb ik ook wel zin in, maar om je daar nou als vrouw overal mee te vertonen vind ik toch moeilijk.

Sidoon- Niet te stoppen

Aantal berichten: 4038
Leeftijd: 47
e-rookt: Mini-pijp
Registration date: 07-06-08
- Bericht nummer 32
Hoeft ook niet meisjes, ik gebruik mijn pijp thuis, vooral als ik achter de pc zit, en voor als ik wegga heb ik mijn pennetjes. Prima combinatie!!

- Bericht nummer 33
Sidoon schreef:Hoeft ook niet meisjes, ik gebruik mijn pijp thuis, vooral als ik achter de pc zit, en voor als ik wegga heb ik mijn pennetjes. Prima combinatie!!
Dat las ik net
Maar......ik heb ooit eens een pijp gehad en mijn vriendje lacht me uit.
Hij vindt het raar staan

Sidoon- Niet te stoppen

- Bericht nummer 34
Mijn man vind het ook raar en mijn ouders zitten ook vaak te lachen, maar ik heb zoiets van BOEIEN, jullie zijn ook wel eens raar waarom ik dan niet een keer. En als je zo minder rookt of zelfs helemaal niet meer wat kan het je dan schelen wat mensen denken, het is voor jou een oplossing, dus gewoon doen!!! Hij went er wel aan...

- Bericht nummer 35
Ja, da's waar.
Misschien ga ik het dan doen als Jan terug is!
Misschien ga ik het dan doen als Jan terug is!

Sidoon- Niet te stoppen

- Bericht nummer 36
Dan heb je nog ff bedenktijd.......maar ik zeg je, die pijp is GOED...

zero- Ervaren

- Bericht nummer 37
je hebt mij omgepraat hoor sidoon, je kan zo bij Jan gaan werken hahaha. Maar ik ga hem idd aanschaffen voor thuis.

Sidoon- Niet te stoppen

- Bericht nummer 38
Good for you, hij is gewoon goed, en wat kan jou het schelen dat het er misschien wat vreemd uitziet? Ik zit hier meestal alleen als ik achter de pc zit en damp er lekker op los, niemand die last van mij of mijn pijpje heeft.
Fijn dat ik je over de streep geholpen heb.....
Fijn dat ik je over de streep geholpen heb.....

zero- Ervaren

- Bericht nummer 39
Sjips zeg de maandag om en weer niks in de brievenbus. Nouja zal wel komen omdat het maandag is dan komt er bijna nooit post en misschien is het vrijdag net te laat met de post meegegaan. Ik kan verder ook niks bedenken. Jan zou na het weekend nog kijken wat er over was en dat zou ie vandaag nog verzenden voordat ie ging maar ook daar nog niks van gehoord. Hij heeft het juist vandaag natuurlijk nog gigantisch druk. Ik had ook powerpuff/koffie, lijkt me heerlijk.