Heel dit liquid forum doorgespit, maar wat ik dus mis is een beoordeling van de kwaliteit van de liquid. Dus niet van de smaakjes, maar wat doet bijvoorbeeld de e-cig liquid met je atomizer. De vloeistof in de ampullen van de SuperSmoker die verziekte dus je atomizer. Hoe veilig is dus de liquid in al die smaakjes van e-cig voor je atomizer? Koekt dit ook aan, of juist niet. Is hier iets over bekend?
Kwaliteit liquids

Kitty- Niet te stoppen

Aantal berichten: 1942
e-rookt: Penmodel sigaret
e-rookt: Sigaar
Registration date: 14-06-08
- Bericht nummer 1
Kwaliteit liquids

jan- Niet te stoppen

Aantal berichten: 3715
e-rookt: Eigenbouw damper
Registration date: 20-12-07
- Bericht nummer 2
Re: Kwaliteit liquids
Een heel kort ja is het antwoord.
De liquid van e-cig is te doen. Met name de flue cured is erg in trek.
Wel laat de liquid van e-cig een residu achter in je atomizer en je zal dan ook regelmatig moeten schoonmaken om de boel goed werkende te houden. Maar het is inieder geval al een stuk beter dan SS.
Als het echt flesjes liquid zijn wat je zoekt kan ik je de liquid van Partysmoke aanraden. Dit is bij mij de enigste bekende kwaliteits liquid die te koop is als flesjes liquid.
De liquid van e-cig is te doen. Met name de flue cured is erg in trek.
Wel laat de liquid van e-cig een residu achter in je atomizer en je zal dan ook regelmatig moeten schoonmaken om de boel goed werkende te houden. Maar het is inieder geval al een stuk beter dan SS.
Als het echt flesjes liquid zijn wat je zoekt kan ik je de liquid van Partysmoke aanraden. Dit is bij mij de enigste bekende kwaliteits liquid die te koop is als flesjes liquid.

Veri- beheerder

Aantal berichten: 3576
Leeftijd: 60
Registration date: 22-04-08
- Bericht nummer 3
Wat is jouw ervaring met FreeSmoke liquid jan? En de liquid die je van Yo Han kreeg: hoe is die in kwaliteit?

jan- Niet te stoppen

Aantal berichten: 3715
e-rookt: Eigenbouw damper
- Bericht nummer 4
Kreeg?
Die liquid is van yo han is inderdaad ook van een goede kwaliteit. Alleen de gier is nog niet echt goed EN het is nergens te koop dus wat heb je er aan.
Freesmoke liquid is ook van een zeer goede kwaliteit gier is redelijk.
Alleen die prijs hè dat maakt het toch weer een stukje minder.
Eigenlijk zou ik nog eens de liquid van Jim moeten proberen maar ja hoe kom ik daar aan? Moet ik iemand kennen die goed met hem overweg kan.
Joehoe VERI
Kun je niet wat regelen?
Die liquid is van yo han is inderdaad ook van een goede kwaliteit. Alleen de gier is nog niet echt goed EN het is nergens te koop dus wat heb je er aan.
Freesmoke liquid is ook van een zeer goede kwaliteit gier is redelijk.
Alleen die prijs hè dat maakt het toch weer een stukje minder.
Eigenlijk zou ik nog eens de liquid van Jim moeten proberen maar ja hoe kom ik daar aan? Moet ik iemand kennen die goed met hem overweg kan.
Joehoe VERI

Veri- beheerder

- Bericht nummer 5
Haha... die heb ik zelf ook nog niet geprobeerd... en zou er wel nieuwsgierig naar zijn, vooral die met regionale planten/vruchten...
Maar mocht ik er nog eens aan kunnen komen; dan denk ik aan je hoor
En wat andere liquids betreft: tja, freesmoke is voor mij ook te hoog in prijs. En die andere... wie weet gaat iemand 'm nog eens verkopen toch? :;30:
Maar mocht ik er nog eens aan kunnen komen; dan denk ik aan je hoor

En wat andere liquids betreft: tja, freesmoke is voor mij ook te hoog in prijs. En die andere... wie weet gaat iemand 'm nog eens verkopen toch? :;30:

Ariane- Hopeloos forumverslaafd

Aantal berichten: 5634
Leeftijd: 62
e-rookt: -
- Bericht nummer 6
Ik ben ook erg te spreken over de liquid van Freesmoke.
Hij is inderdaad duur, maar het bereidingsproces (hoe zeg je dat?) kost ook meer dan bij anderen.
Hij is inderdaad duur, maar het bereidingsproces (hoe zeg je dat?) kost ook meer dan bij anderen.

Luke- Gedreven

- Aantal berichten: 36
e-rookt: Mini sigaret
Registration date: 01-05-08
- Bericht nummer 7
Supersmoker liquid is echt naar. Zware zwarte laag laat het achter. e-cig liquid is beter, maar ook geen lievertje. Ook bij een verwarmingstest met e-cig liquid bleef er een laag achter. Ja die laag was makkelijk weg te schrobben, maar je schrobt niet makkelijk in een verdamper.
Doe partypuff echter op een lepeltje en verwarm die...er blijft wat achter, maar dit is weg te spoelen...net als met kwaliteitsampullen. Ik adviseer dus ook de liquid van partysmoker.
Doe partypuff echter op een lepeltje en verwarm die...er blijft wat achter, maar dit is weg te spoelen...net als met kwaliteitsampullen. Ik adviseer dus ook de liquid van partysmoker.

Partysmoker- E-damper van het jaar

Aantal berichten: 1252
e-rookt: Pijp
Registration date: 05-05-08
- Bericht nummer 8
Ariane schreef:maar het bereidingsproces (hoe zeg je dat?) kost ook meer dan bij anderen.
Vertel vertel

Veri- beheerder

- Bericht nummer 9
Ja, ben ik ook wel nieuwsgierig naar Ariane, waarom het zo veel duurder is (oftewel wat er bijzonder is aan het bereidingsproces)?
Luke, wat e-cig liquid betreft: het schijnen toch vooral de zoete smaken te zijn die problemen geven, begrijp ik; de tabakssmaken toch veel minder erg? En overigens heb ik nu tasteless van e-cig, die ik meng met smaakstof van Bickford; en dat maakt samen een érg schone liquid, waar m'n atomizer het prima op blijft doen (je proeft ook echt dat het schoner is... best vergelikbaar --- okee, okee... niet likken, niet drinken mensen... niet gezond... lijkbaar dan maar?... oh nee, dat kan toch óók niet...hmm..
--- met partypuff eigenlijk... óók een hele schone inderdaad).
Luke, wat e-cig liquid betreft: het schijnen toch vooral de zoete smaken te zijn die problemen geven, begrijp ik; de tabakssmaken toch veel minder erg? En overigens heb ik nu tasteless van e-cig, die ik meng met smaakstof van Bickford; en dat maakt samen een érg schone liquid, waar m'n atomizer het prima op blijft doen (je proeft ook echt dat het schoner is... best vergelikbaar --- okee, okee... niet likken, niet drinken mensen... niet gezond... lijkbaar dan maar?... oh nee, dat kan toch óók niet...hmm..
Laatst aangepast door Veri op zo jun 29, 2008 1:20 pm; in totaal 1 keer bewerkt

- Bericht nummer 10
Veri schreef:Ja, ben ik ook wel nieuwsgierig naar Ariane, waarom het zo veel duurder is (oftewel wat er bijzonder is aan het bereidingsproces)?
Luke, wat e-cig liquid betreft: het schijnen toch vooral de zoete smaken te zijn die problemen geven, begrijp ik; de tabakssmaken toch veel minder erg? En overigens heb ik nu tasteless van e-cig, die ik meng met smaakstof van Bickford; en dat maakt samen een érg schone liquid, waar m'n atomizer het prima op blijft doen (je proeft ook echt dat het schoner is... best vergelikbaar met partypuff eigenlijk... óók een hele schone inderdaad).

- Bericht nummer 11
Het fijne weet ik er natuurlijk ook niet van; dat is altijd een soort staatsgeheim
.
Wel weet ik dat de liquids niet uit China komen, maar in een Spaanse apotheek gemaakt worden, onder streng toezicht.
Daar hangt logischerwijze een prijskaartje aan.
.Wel weet ik dat de liquids niet uit China komen, maar in een Spaanse apotheek gemaakt worden, onder streng toezicht.

Partysmoker- E-damper van het jaar

Aantal berichten: 1252
e-rookt: Pijp
Registration date: 05-05-08
- Bericht nummer 12
Ariane schreef:Wel weet ik dat de liquids niet uit China komen, maar in een Spaanse apotheek gemaakt worden, onder streng toezicht.
En ook dat betijfel ik , aangezien er dan rapporten moeten zijn

en zijn volgens mij nergens bekend , als er iemand vanuit de eu een goedkeuring heeft om vloeistof te mogen verkopen
die in de eu gemaakt is , was het allang breed in het nieuws geweest
dat het in een apotheek GEMENGD word kan ik mijn eigen wel voorstellen , komt 1 grote fles uit .... aan
en word overgegoten in kleine flessen , maar om dan meteen te spreken over vervaardigd
Als ik een zooi ampullen meeneem naar TNO en ga daar zitten persen , dan is de liquid ook bij TNO gemaakt

- Bericht nummer 13
Daar zit absoluut wat in, Jan!
Ik zal één dezer dagen de stoute schoenen aantrekken en kijken of ik iets meer hierover los kan peuteren. Heb een redelijke band met hen

Ik zal één dezer dagen de stoute schoenen aantrekken en kijken of ik iets meer hierover los kan peuteren. Heb een redelijke band met hen

Veri- beheerder

- Bericht nummer 14
Misschien doen ze hetzelfde als ik: fles sterke nicotine bestellen van de één, smaakjes van de ander, zuivere PG van weer een ander; en vervolgens in hun apotheekruimte die ingredienten mengen tot verschillende smaken en sterktes.

Kitty- Niet te stoppen

- Bericht nummer 15
Die van PartySmoker is inderdaad goed en ook nog heel lekker. Ik had een flesje Partypuff Mint, en ik vind dat echt geweldig. Er zat nog maar een beetje in, en aangezien ik ook nog menthol van Janty had heb ik deze uitgeperst en erbij gedaan. Toen had ik wel weer een bijna vol flesje, maar wat een verschil zeg. De smaak is lang zo lekker niet, en de PartySmoker heeft er gewoon meer moeite mee. Ik heb er zelfs een beetje spijt van dat ik het laatste beetje heerlijke liquid nu heb verpest.
Ik ga het dus qua liquid houden bij die van Jan. Ik heb nu een flesje Partypuff Choco en een flesje Partypuff Amandel besteld, lijkt me ook erg lekker. Ik ben benieuwd.
Ik ga het dus qua liquid houden bij die van Jan. Ik heb nu een flesje Partypuff Choco en een flesje Partypuff Amandel besteld, lijkt me ook erg lekker. Ik ben benieuwd.

Kitty- Niet te stoppen

- Bericht nummer 16
Even een update. Eerlijk is eerlijk tenslotte. Dat de smaak achterbleef van de liquid van Janty en het niet zo goed deed, lag dus niet zo direct aan de liquid (uit ampullen geperst), maar aan het feit dat de batterij bijna leeg was, want nu dampt het wel goed en is ook de smaak beter.
Sorry.
En toch vind ik de mint van PartySmoker verfijnder.
Sorry.
En toch vind ik de mint van PartySmoker verfijnder.

- Bericht nummer 17
Kitty schreef:Even een update. Eerlijk is eerlijk tenslotte. Dat de smaak achterbleef van de liquid van Janty en het niet zo goed deed, lag dus niet zo direct aan de liquid (uit ampullen geperst), maar aan het feit dat de batterij bijna leeg was, want nu dampt het wel goed en is ook de smaak beter.

Kitty- Niet te stoppen

- Bericht nummer 18
Ja, zucht, je moet met dat e-roken ook op zoveel dingen letten. :;8:

- Bericht nummer 19
Kitty schreef:Ja, zucht, je moet met dat e-roken ook op zoveel dingen letten. :;8:
Natuurlijk Kitty, je hebt helemaal gelijk.
:026: