Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

Toch nog wat plezier van je SuperSmoker

Deel

Kitty
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 1942
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 14-06-08

Toch nog wat plezier van je SuperSmoker

Bericht van Kitty op vr jun 27, 2008 2:50 pm

Veel beginnende e-rokers maken de fout om te beginnen met de aanschaf van een dure SuperSmoker. Dat ding voldoet niet, de zachte filters worden vies en soppig. De liquid vervuilt je atomizer zodat het ding snel ermee ophoudt. Zo ook mijn ervaring.
    Ik wilde het er echter niet bij laten zitten, het ding was niet kapot dus ik ben uit gaan vinden hoe ik dit product toch goed kon laten roken.
    En dat is gelukt!

Ik heb vullingen gekocht bij SociaalRoken voor de mini cigaret. Deze passen. Dit deed ik niet voor de vullingen maar voor de mondstukjes. Nu dus een plastic mondstukje dat al veel beter rookt dan die vieze zachte filters.

Verder ook een goeie liquid aangeschaft bij Jan van PartySmoker. Hier druppel ik nu mee, drie druppeltjes per keer en het gaat geweldig. Grote wolken rook! En dat uit een SuperSmoker!

Dus gun de SS een nieuw leven als hij het nog doet op deze manier.

Nu zoek ik alleen nog een extra batterij, want eentje is natuurlijk helemaal niks.

Dit is zeker geen ode om het ding aan te schaffen, want dat raad ik absoluut af. Maar naast mijn Sedansa sigaar is het nu een toch werkend product om wat met smaakjes te experimenteren, dan het is het 'weggegooid geld' gevoel toch wat minder dan eerst. :;32:

ps. als je dit ook wil proberen, druk dan de mondstukjes er niet helemaal op, want ze zitten nogal strak, en dan krijg je ze er haast niet meer af. Ze sluiten bij niet helemaal tot het eind doordrukken ook voldoende af en je krijgt ze dan weer wat makkelijker verwijderd.

Veri
    beheerder

Vrouw
    Aantal berichten: 3576
    Leeftijd: 60
    Registration date: 22-04-08

Re: Toch nog wat plezier van je SuperSmoker

Bericht van Veri op vr jun 27, 2008 3:48 pm

Goed gevonden van je Kitty Very Happy

Als je de forums goed door zou spitten (sorry, heb echt niet eens idee wélk forum... neem aan dat je met zoekfunctie en 'supersmoker' de post wel boven zou moeten kunnen halen...) moet je een topic kunnen vinden, waar ook beschreven staat wélke batterijen op de supersmoker passen... dan ben je helemaal rond met het ding een tweede leven geven :;36:

jan
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Man
    Aantal berichten: 3715
    e-rookt: Eigenbouw damper
    Registration date: 20-12-07

Bericht van jan op vr jun 27, 2008 5:02 pm

De batterijen van de DSE901 passen op de SSU. En die zijn nog wel te koop hoor.

Ariane
    Hopeloos forumverslaafd
    Hopeloos forumverslaafd

Vrouw
    Aantal berichten: 5634
    Leeftijd: 62
    e-rookt: -
    Registration date: 20-12-07

Bericht van Ariane op vr jun 27, 2008 5:04 pm

En mocht hij toch de geest geven: Jan is blij met alles :;32:

Kitty
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 1942
    Registration date: 14-06-08

Bericht van Kitty op za jun 28, 2008 11:39 am

Ariane schreef:En mocht hij toch de geest geven: Jan is blij met alles :;32:

Als hij er ooit definitief mee ophoudt, stuur ik hem wel naar Jan wink_small

the martin
    Groentje
    Groentje

Aantal berichten: 24
    e-rookt: Mini sigaret
    Registration date: 29-05-08

Bericht van the martin op ma jun 30, 2008 10:17 am

Ook ik druppel Janty MLB in mijn SSU..
    Icm met de standaard dummy die er bij zit is die best te roken..
    Zelfs aan de zware kant...

Dorothee
    Groentje
    Groentje

Vrouw
    Aantal berichten: 2
    Leeftijd: 59
    e-rookt: Mini sigaret
    Registration date: 03-01-10

Bericht van Dorothee op zo jan 03, 2010 10:14 pm

Veri schreef:Goed gevonden van je Kitty Very Happy

Als je de forums goed door zou spitten (sorry, heb echt niet eens idee wélk forum... neem aan dat je met zoekfunctie en 'supersmoker' de post wel boven zou moeten kunnen halen...) moet je een topic kunnen vinden, waar ook beschreven staat wélke batterijen op de supersmoker passen... dan ben je helemaal rond met het ding een tweede leven geven :;36:

De batterijen van de SS zero/blauw zijn exact hetzelfde, en voor 10 (soms zelfs 5) Euro los te bestellen.

angie
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw
    Aantal berichten: 722
    Leeftijd: 52
    e-rookt: Mini-pijp
    e-rookt: De Kameleon
    Registration date: 29-08-09

Bericht van angie op ma jan 04, 2010 7:40 pm

Ik meende dat ik ook al ergens had gemeld dat de DSE901 er ook op past.....tevens past in ieder geval de DSE901 batterij in de lader van de SS zero.....ik heb nu mooi een lader extra voor de DSE........of een batterij extra voor de SS....
    Dat de mondstukjes van de SR mini hierop pasten wist ik ook al, heb al verschillende mensen blij gemaakt met deze mondstukjes, waarvan ik er een heleboel had liggen.........maar is wel leuk om te lezen dat er meer mensen zijn die het er niet bij laten zitten als ze iets hebben wat niet goed werkt.........jammer vind ik wel dat ik nog steeds de vieze smaak van de SS zero zelf niet van de ato heb kunnen wegdampen.......proef het nog steeds, en vind het viessssssss........ smoke

krukje
    Groentje
    Groentje

Vrouw
    Aantal berichten: 18
    Leeftijd: 56
    Registration date: 16-07-11

Bericht van krukje op wo aug 03, 2011 11:25 am

Weet iemand welke cartridges ik kan gebruiken voor de SS Elite, heb ´m ook gekocht als eerste en wil ´m gebruiken als reserve in m´n tas. Hij valt wel mee, alleen vind ik de cartridges waardeloos en duur! smoke

Het is nu wo mei 23, 2012 11:35 am