van dirodi op wo jul 02, 2008 7:48 pm
Ja Kitty, ik heb in vanaf 3 januari tot eind februari ook geen problemen gehad, maar ja toen ging ik op vakantie en daar werd in huis niet meer gerookt, dus iedereen ging naar het stookhok, want daar kon worden gerookt en daar zat ik in mijn eentje in de kamer en het feit dat ik dus niet genoeg stopcontacten had, dus niet genoeg opgeladen batterijen om te kunnen roken en toen is het gewone roken begonnen, niet veel maar toch, toen ging na 3 maanden mijn atomizer echt kapot en was er dus alleen nog de sigaren, maar dat vind ik toch niet zo fijn als de pensigaret en de centjes waren er op dat moment gewoon niet om meer te bestellen, nu heb ik in mei de janty besteld en die doet het goed, maar niet zo fijn als mijn eerste smokertje, wat dus de Partysmoker was.
Ik heb nu dus de janty en een atomizer van sociaal roken batterijen van partysmoker en een cigarillo en heb van iemand een pijp gekregen, maar daar komen een beetje slurpgeluiden uit en dat vind mijn vriend niet echt een fijn gehoor, als we samen aan onze pc`s zitten, maar ja van het 1 komt het ander en ik rook dus bijna niet meer met mijn e rokertjes, terwijl ze gewoon naast me liggen.