Ik ben in de bouwvakantie van plan om een paar weken op vakantie te gaan naar turkije. De temperaturen daar zijn er toch zomers gem. 40 C of hoger. Nu lees ik in de gebruiksanwijzing dat je op moet letten voor hoge temperaturen. Wat bedoelen ze met hoog??
e- sigaret en hoge temperaturen

Angela- Aanhoudend

Aantal berichten: 148
Leeftijd: 46
e-rookt: Sigaar
Registration date: 12-06-08
- Bericht nummer 1
e- sigaret en hoge temperaturen

carol- Hopeloos forumverslaafd

Aantal berichten: 7970
Leeftijd: 50
e-rookt: Mini sigaret
e-rookt: Screwdriver of aanverwant
e-rookt: Mini-pijp
Registration date: 17-03-08
- Bericht nummer 2
Re: e- sigaret en hoge temperaturen
volgens mij moet je zowiezo geen electrische apparatuur in de zon leggen in verband met printplaatje en soldeer enzo.
Dus gewoon in de schaduw houden , misschien dat de liquid wat dunner wordt.
Misschien is dat de reden wel waarom ze in africa niet e-roken :;32:
Dus gewoon in de schaduw houden , misschien dat de liquid wat dunner wordt.
Misschien is dat de reden wel waarom ze in africa niet e-roken :;32:

lotje- Hopeloos forumverslaafd

Aantal berichten: 11413
Leeftijd: 58
e-rookt: Penmodel sigaret
Registration date: 25-04-08
- Bericht nummer 3
In Zd-Frankrijk best hoge temperaturen gehad, maar geen enkel probleem ondervonden. Je moet het inderdaad niet in de volle zon leggen, maar ik had het gewoon in mijn tas. Reserve spul zat in mijn koffer, en ter plekke aangekomen heb ik de vullingen wel in de koelkast gezet. (Of dat nodig was weet ik niet).

Angela- Aanhoudend

- Bericht nummer 4
Ah gelukkig want waat moet ik 3 weken lang zonder mijn smokey's!!! :;22:

Veri- beheerder

Aantal berichten: 3576
Leeftijd: 60
Registration date: 22-04-08
- Bericht nummer 5
Voor het geval dit in de mist van de tijd verdwenen is bij sommigen, een kleine 'cursus koelkast bouwen' 
Maak bij voorkeur een gat in de grond, cm of veertig diep is al heel aardig (maar kan evt ook een cirkel stenen met aarde tegen de buitenkant zijn als dat niet lukt). En doe dat gerust in de volle zon. Sterker nog, hoe meer zon hoe beter het reslutaat...
Nu alles wat je koud wilt houden (zonodig in plastic verpakt) in de holte leggen. Neem dan een zo dik mogelijke doek (deken of een paar strandlakens of jutezakken... wat dan ook, maar hoe dikker hoe beter) (kan natuurlijk ook een paar lagen zijn, hoewel één laag het beste werkt) en loop er even mee naar zee of een kraan.
Kleddernat maken; en dan die doek uitspreiden over het gat (als je een cirkel stenen hebt gebruikt; dan als dat kan die hele stenen-cirkel méé bedekken).
Zodra de doek weer bijna droog is: hup even naar zee of kraan, en herhaling van zetten.
Je kunt zo de spullen in de 'koelkast' echt héél verbazend koel houden! 15 a 20 C kan zomaar gehaald worden in een zonnetje van 50 C...
Prettige vakantie!

Maak bij voorkeur een gat in de grond, cm of veertig diep is al heel aardig (maar kan evt ook een cirkel stenen met aarde tegen de buitenkant zijn als dat niet lukt). En doe dat gerust in de volle zon. Sterker nog, hoe meer zon hoe beter het reslutaat...
Nu alles wat je koud wilt houden (zonodig in plastic verpakt) in de holte leggen. Neem dan een zo dik mogelijke doek (deken of een paar strandlakens of jutezakken... wat dan ook, maar hoe dikker hoe beter) (kan natuurlijk ook een paar lagen zijn, hoewel één laag het beste werkt) en loop er even mee naar zee of een kraan.
Kleddernat maken; en dan die doek uitspreiden over het gat (als je een cirkel stenen hebt gebruikt; dan als dat kan die hele stenen-cirkel méé bedekken).
Zodra de doek weer bijna droog is: hup even naar zee of kraan, en herhaling van zetten.
Je kunt zo de spullen in de 'koelkast' echt héél verbazend koel houden! 15 a 20 C kan zomaar gehaald worden in een zonnetje van 50 C...
Prettige vakantie!

- Bericht nummer 6
Zo!
Het Survivalen met e-rokertjes
Het Survivalen met e-rokertjes

Angela- Aanhoudend

- Bericht nummer 7
Top idee Veri :;58: Ideaal voor de strand dagen hihi

Veri- beheerder

- Bericht nummer 8
Wel zo kort mogelijk open als je iets nodig hebt natuurlijk (en de opening niet groter dan nodig maken). En als doek weer nat gemaakt moet worden, het gat even met iets anders bedekken...
Succes! (O ja; ik meen ergens gelezen te hebben, vraag me niet waar, dat het e-roken lukt vanaf -5 of +5C, dat weet ik niet meer, tot ca. 50 C - dus je zou best daarboven kunnen komen in gloeiende zon in sommige vakantie-landen, lijkt me)
Nog een tweede idee trouwens! Je kunt voor honden tegenwoordig koelmatten en koelbanden kopen... werkt met kristallen die zich omzetten of zoiets... ook dát zou een oplossing kunnen bieden. Zelfs voor jezelf, haha... (lekker op de koelmat gaan zitten als de hitte al te dol wordt...)
Even linkje zoeken.... Hier dus
(En wat dacht je van bandana voor jezelf kopen... en je hangkokertje daarop of daaronder houden voor de e-roker waarmee je rondloopt/-zit
)
Succes! (O ja; ik meen ergens gelezen te hebben, vraag me niet waar, dat het e-roken lukt vanaf -5 of +5C, dat weet ik niet meer, tot ca. 50 C - dus je zou best daarboven kunnen komen in gloeiende zon in sommige vakantie-landen, lijkt me)
Nog een tweede idee trouwens! Je kunt voor honden tegenwoordig koelmatten en koelbanden kopen... werkt met kristallen die zich omzetten of zoiets... ook dát zou een oplossing kunnen bieden. Zelfs voor jezelf, haha... (lekker op de koelmat gaan zitten als de hitte al te dol wordt...)
Even linkje zoeken.... Hier dus
(En wat dacht je van bandana voor jezelf kopen... en je hangkokertje daarop of daaronder houden voor de e-roker waarmee je rondloopt/-zit
)Laatst aangepast door Veri op wo jul 02, 2008 4:38 pm; in totaal 1 keer bewerkt

Angela- Aanhoudend

- Bericht nummer 9
Hahaha was net kijken nou lijkt me wel wat maar dan extra extra large hihi.

zero- Ervaren

Aantal berichten: 387
Leeftijd: 42
Registration date: 23-06-08
- Bericht nummer 10
Ik verplaats alles naar: http://www.e-roken.net/off-topic-f4/huisje-boompje-beestje-t1566.htm
Laatst aangepast door zero op do jul 03, 2008 4:03 pm; in totaal 1 keer bewerkt

- Bericht nummer 11
Zero, wat lief dat je Ariane zo snel te hulp komt!!
We zullen daar gezellig verder kletsen!
We zullen daar gezellig verder kletsen!

zero- Ervaren

Aantal berichten: 387
Leeftijd: 42
Registration date: 23-06-08
- Bericht nummer 12
Het duurde ff maar volgens mij is het nu gelukt
En nu hier verder met e-roken en hoge temperaturen
En nu hier verder met e-roken en hoge temperaturen

- Bericht nummer 13
Doen We!
Ik vroeg me trouwens ook af hoe dat gaat met alle electronica in warme vóchtige omgevingen! (Stel ik wil het oerwoud in
)
Ik vroeg me trouwens ook af hoe dat gaat met alle electronica in warme vóchtige omgevingen! (Stel ik wil het oerwoud in
)
Veri- beheerder

- Bericht nummer 14
O ja, nu zeker tips over een survival-oventje
Ik denk eigenlijk dat vocht niet zo heel veel uitmaakt... grootste gevaar zou denk ik bacteriën enzo zijn die de liquids aan zou kunnen tasten; maar gelukkig is PG een anti-stof daarvoor, heb ik begrepen: heel weinig kans voor bacteriën om daar in te overleven...
En onze e-sigjes kunnen in ieder geval beter tegen vocht dan a-sigaretten. Als je die weg kunt gooien omdat ze helemaal nat zijn, hoef je de onze alleen even door te blazen om het ergste eruit te krijgen, en hup roken maar weer
Ik denk eigenlijk dat vocht niet zo heel veel uitmaakt... grootste gevaar zou denk ik bacteriën enzo zijn die de liquids aan zou kunnen tasten; maar gelukkig is PG een anti-stof daarvoor, heb ik begrepen: heel weinig kans voor bacteriën om daar in te overleven...
En onze e-sigjes kunnen in ieder geval beter tegen vocht dan a-sigaretten. Als je die weg kunt gooien omdat ze helemaal nat zijn, hoef je de onze alleen even door te blazen om het ergste eruit te krijgen, en hup roken maar weer

- Bericht nummer 15
zou vocht op den duur de electronica niet toch kunnen aantasten? Ik heb het niet over eenmalig echt nat worden, maar over vocht dat langdurig overal in kruipt. In omgevingen waar je kleren bv ook vochtig worden en je beddengoed ook steeds klam aanvoelt. Waar de electronica dus niet de káns krijgt droog te worden (als je hem niet gebruikt)
Snappie?
Snappie?

Veri- beheerder

- Bericht nummer 16
Moeten we even aan Jim vragen: die woont in de tropenzone waar ook heel veel nattigheid omlaag komt... maar heb hem er in ieder geval niet over gehoord tot nu toe (maar ja, dat is natuurlijk niet buiten in de vrije natuur of zo maar vooral in een stad... dat zou kunnen schelen misschien)