Ik heb weer ff een vraagje: mijn PS deed het ff niet meer zo goed. Batterij vol, ampul vol maar weinig rook en gier. Toen heb ik op de site gelezen dat ik eerst moet gaat droogroken dus heb een tijdje gerookt zonder ampul, duurde wel haast een half uur totdat er geen rook meer kwam. Daarna ampul weer erin en nu gaat hij weer redelijk goed. Nu zat ik te denken dat je dan misschien het beste steeds bij het verwisselen van de ampul eerst ff droog moet roken. Is dit goed voor de atomizer of juist niet als je het teveel doet? Ik ga er niet vanuit dat ik de atomizer al schoon moet maken want ik heb hem pas een week en gebruik hem niet overdreven veel.
droogroken

zero- Ervaren

Aantal berichten: 387
Leeftijd: 42
e-rookt: Mini sigaret
e-rookt: Penmodel sigaret
Registration date: 23-06-08
- Bericht nummer 1
droogroken

Veri- beheerder

Aantal berichten: 3576
Leeftijd: 60
Registration date: 22-04-08
- Bericht nummer 2
Re: droogroken
Droogroken: op zich wel goed tussendoor; maar altijd een klein risico - je moet wel op tijd daarmee stoppen, te lang doorgaan tot hij écht droog is kan je ook weer je atomizer kosten.
Zelf doe ik het niet zo veel op die manier; ik neem meestal een tissue of stuk keukenpapier, schuif dat opgerold de atomizer in, en blaas dan flink vanaf de batterijkant door de atomizer heen (soms moet je het papiertje iets terugtrekken om je adem er langs te kunnen laten gaan).
Aantal keren doen, en als je dan papier er uit trekt en de punt is kleddernat, dan weet je meteen dat het dus niet voor niets was dat je het deed...
Daarna nog een paar halen droogroken; en dan weer druppels erop of ampul er in.
Zelf doe ik het niet zo veel op die manier; ik neem meestal een tissue of stuk keukenpapier, schuif dat opgerold de atomizer in, en blaas dan flink vanaf de batterijkant door de atomizer heen (soms moet je het papiertje iets terugtrekken om je adem er langs te kunnen laten gaan).
Aantal keren doen, en als je dan papier er uit trekt en de punt is kleddernat, dan weet je meteen dat het dus niet voor niets was dat je het deed...
Daarna nog een paar halen droogroken; en dan weer druppels erop of ampul er in.

Ariane- Hopeloos forumverslaafd

Aantal berichten: 5634
Leeftijd: 62
e-rookt: -
Registration date: 20-12-07
- Bericht nummer 3
Re: droogroken
Kijk hier ook even!
http://www.e-roken.net/Heeft-een-e-rook-artikel-ook-onderhoud-nodig-h9.html
http://www.e-roken.net/Heeft-een-e-rook-artikel-ook-onderhoud-nodig-h9.html