Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!
't Zal een rare verjaardag worden dit jaar Witje; maar probeer toch er een fijne dag van te maken, nodig vrienden uit voor een gezellige borrel, of ga een bootje huren en de meren op met een paar van je beste maatjes mee... gewoon iets gezelligs doen...
Nou, dan vieren we het toch hier samen in het Forum?! We halen zelf iets lekkers voor bij de koffie, of een lekker glaasje wijn of bier en dan gaan we hier gezellig met jou babbelen. Zullen we samen zorgen dat je de dag goed doorkomt!
Lieve gekke muis Ik kom die dag best wel goed door hoor,kijk er ook echt niet tegenop Meer vier ik andere jaren eigenlijk ook niet Er is geen familie,dusse,tja Ben wel benieuwd of mijn stiefmoeder belt,ze weet het wel,zag het op haar kalender staan
Morgenavond ben ik online Lotje Zaterdagmiddag heb ik trouwens een verjaardagsfeestje,dan word trampeltje 9 jaar Ik zie me nog in de kerk staan met die kleine in mijn armen om haar te laten dopen Hier verheug ik me dus echt op,ik ben gek op die kleine meid
Ook namens mij (poeh, wat klinkt dat daftig)...alvast van harte. Ik hoop ook, ondanks alles, dat je wat fijne dagen zult hebben. Zo te zien red je het wel. En pas op hè...je bent nooit alleen, dat zie je aan de reacties hier. En die zijn oprecht gemeend !!!