Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

dealextreme sigaar met knopje

Deel

cimda
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 2853
    Leeftijd: 52
    e-rookt: Mini sigaret
    e-rookt: Sigarillo
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 06-03-08

dealextreme sigaar met knopje

Bericht van cimda op wo jul 02, 2008 9:47 pm

Ik heb vandaag de sigaar binnen gekregen van dx met dat knopje dat je moet indrukken.
    Hoe werkt het nu precies. Voordat je gaat roken druk je dan het knopje 1 sec in en dan roken of roken en dan pas knopje indrukken? En moet je het knopje ook ingedrukt houden als je rookt?
    Heb hem nu een paar uur en moet zeggen dat het handige me een beetje tegenvalt. Met mijn cigarelli of ps kan ik gewoon lekker in mijn mond doorpuffen zonder dat ik hem vasthoud, nu bijvoorbeeld tijdens het typen. Gewoon lekker losjes laten hangen tussen je tanden en af en toe een hijs nemen, dat kan weer niet met die sigaar. Wel lekker veel rook, zodat je weer goed veel rook uitblaast zoals vroegûh. Alleen die smaak weer he, voordat ie goed ingerookt is. Nu valt deze wel mee, maar het is niet gelijk mijn smaak en daar moet je dan weer doorheen 1 of meerdere dagen.
    Ook heb ik bij dx een soort liquid tonnetjes gekocht, lijkt me ook reuze handig. kijk deze

als het goed is zijn ze lekvrij. Moet nog wel proberen hoe ze in de praktijk zijn met druppelen in je peuk.
    Is best wel verslavend dat dealextreme, die leuke onzinnige dingen die je daar kunt kopen, maar ook best wel nuttige.
    Zo heb ik diverse dingen met usb gekocht om dingen om te zetten die geen usb hebben, hele partij batterijen voor de cigarillo en de sigaar.
    Wie koopt hier ook regelmatig bij dealextreme van die leuke onzinnige dingen?

Het is nu do mei 24, 2012 1:08 am