Mijn naam is Elvi, ik ben net terug van een heerlijke vakantie in Rome en ben nu ongeveer een maand in het bezit van een mini-sigaret (welke mij overigens prima bevalt). Voor mijn vakantie heb ik al enige malen dit forum bezocht als gast en nam mij voor mij na de vakantie aan te melden, bij deze dus!
Ik ben ruim 15 jaar geleden gestopt met roken maar bleef het altijd wel missen, niet de stank maar wel die enigzins zoetige smaak van een sigaret na het eten, op een feestje en op een terrasje. Maar ja, mijn besluit stond nu eenmaal vast en voor de gezondheid kon het natuurlijk ook geen kwaad te stoppen.
Mijn zoon rookt wel (en nog steeds) maar kocht op een gegeven moment een partysmoker, ik heb deze een keer geprobeerd en dacht, als ik zoiets koop, kan ik toch weer lekker zo nu en dan een "sigaretje" roken....................... Dus zo is het gekomen
Ik rook niet op mijn werk maar wel thuis, de behoefte is er ook niet om op mijn werk te roken. Ik gebruik dan ook vullingen zonder nicotine omdat de smaak gelijk is aan die met nicotine en dat heb ik niet meer nodig.
Ik zal regelmatig op dit forum kijken om mijn licht op te steken want ik heb wel gezien, dat er heel veel informatie op staat en al e.e.a. uitgeprobeerd.
Tot....................
Elvi

van