Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

Vragen n.a.v. topic (Bijna) alles over ampullen.

Deel

Kitty
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 1942
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 14-06-08

Re: Vragen n.a.v. topic (Bijna) alles over ampullen.

Bericht van Kitty op zo jul 06, 2008 9:16 pm

Wat is eigenlijk precies de bedoeling om de ampullen uit alle landen hier neer te zetten? Wat is de meerwaarde, vooral wanneer de ampullen daar zo duur zijn dat geen normaal denkend mens ze daar aan zou schaffen? Er zijn nogal wat landen, dan kun je hier wel twintig topicjes aan wijden, maar wat heeft het voor meerwaarde voor ons als leden van dit forum? Het lijkt mij dan meer onnodige forumvulling.

Ik bedoel dit niet vervelend hoor, maar ik wil graag de zin hiervan inzien.

jan
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Man
    Aantal berichten: 3715
    e-rookt: Eigenbouw damper
    Registration date: 20-12-07

Bericht van jan op zo jul 06, 2008 9:44 pm

Die prijzen zijn inderdaad niet van deze wereld. :shock:
    Of het zin heeft om deze informatie te plaatsen kun je inderdaad over twijfelen maar we willen de info zo uitgebreid mogelijk maken.
    Deze landen horen daar dan ook bij. Je kunt er iniedergeval aan zien dat het hier zo gek nog niet is met de prijzen. Very Happy

Veri
    beheerder

Vrouw
    Aantal berichten: 3576
    Leeftijd: 60
    Registration date: 22-04-08

Bericht van Veri op zo jul 06, 2008 9:52 pm

Ik weet dat er hier de nodige mensen uit het buitenland komen kijken, specifiek naar o.a. deze lijst... het is gewoon nog steeds nogal uniek om de gegevens zo verzameld te hebben...
    Nu weet ik niet of die mensen ook lid worden hier hoor... valt te betwijfelen voor het merendeel...maar het lijkt me sowieso toch niet kwaad kunnen om ook internationaal wel bekend te zijn; daarmee weet je dat je hen ook kunt bereiken met andere zaken... kan van pas komen?

Kitty
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 1942
    Registration date: 14-06-08

Bericht van Kitty op ma jul 07, 2008 12:24 am

Ja ok, misschien is het handig voor mensen in het buitenland om te ontdekken dat ampullen en e-rookwaren hier waanzinnig goedkoop zijn, voor sommige buitenlanders dan. Dat is op zich voor de verkopers hier wel een aantrekkelijk idee. Hoewel ik me afvraag hoeveel van die buitenlanders Nederlands kunnen lezen.

Veri
    beheerder

Vrouw

Bericht van Veri op ma jul 07, 2008 12:40 am

Voor een lijst hebben ze niet veel nederlands nodig; en dan is er nog google translate en babelfish... die toch wel door een aantal gebruikt worden merk ik, hoe onbeholpen dat ook vaak is... er wordt dan ook het nodige van de nederlandse sites geciteerd in het buitenland (ons land loopt nogal voor wat e-roken betreft; dit was één van de eersten waar het van de grond kwam, dus hier is vaak ook de meeste ervaring te vinden)

jan
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Man
    Aantal berichten: 3715
    e-rookt: Eigenbouw damper

Bericht van jan op ma jul 07, 2008 8:24 am

er wordt dan ook het nodige van de nederlandse sites geciteerd in het buitenland

Hebbie linkie?

lotje
    Hopeloos forumverslaafd
    Hopeloos forumverslaafd

Vrouw
    Aantal berichten: 11413
    Leeftijd: 58
    e-rookt: Mini sigaret
    e-rookt: Mini-pijp
    Registration date: 25-04-08

Bericht van lotje op ma jul 07, 2008 1:01 pm

Kitty,
    je zult er van staan te kijken hoeveel Duitsers Nederlands kunnen lezen!
    Ik woon hier in het grensgebied met Duitsland en ben bv lid van een Duitse nieuwsgroep waar Duitsers en Nederlanders sámen aan deelnemen. Veel van die grenslanders spreken ook heel netjes Nederlands, en lezen is voor de meesten van hen (tegenwoordig) ook geen enkel probleem meer! Ik ken er diverse uit die groep die gewoon bij Jan hun Partysmoker hebben gekocht! Zelf struin ik ook wel eens over een Duits e-rokers-forum.

Veri
    beheerder

Vrouw

Bericht van Veri op ma jul 07, 2008 3:05 pm

jan schreef:
    er wordt dan ook het nodige van de nederlandse sites geciteerd in het buitenland

Hebbie linkie?

http://www.e-cigarette-forum.com/forum/
    http://ecigforum.com/

Dat wat de engelssprekende sites betreft, waar ik het meeste op zit; al ben ik ook verwijzingen op duitse forums tegengekomen, en zelfs in een taal waarvan ik niet eens weet wát voor taal... maar dat er naar holland verwezen werd was dan nog wel eruit te halen.

Als je op die engelse forums 'dutch' in de zoeker typt zullen de quotes vanzelf wel boven komen denk ik. Wil ook wel preciezere posten voor je zoeken, maar dan wordt het echt later, sorry (ben nog een paar uur aan 't werk, dit alleen nu op achtergrond open) wink_small

Ariane
    Hopeloos forumverslaafd
    Hopeloos forumverslaafd

Vrouw
    Aantal berichten: 5634
    Leeftijd: 62
    e-rookt: -

Bericht van Ariane op ma jul 07, 2008 4:49 pm

lotje schreef:Kitty,
    Ik ken er diverse uit die groep die gewoon bij Jan hun Partysmoker hebben gekocht! Zelf struin ik ook wel eens over een Duits e-rokers-forum.

Klopt, dat hebben meerdere gedaan.
    Zelf was ik ook lid op 2 Duitse fora, waarvan ik er eentje heb laten vallen.
    Mijn hemel, wat een stelletje idioten Rolling Eyes . Maar dat terzijde.

zwerfkatje
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw
    Aantal berichten: 641
    Leeftijd: 50
    Registration date: 21-06-08

Bericht van zwerfkatje op ma jul 07, 2008 5:03 pm

IK ben ook een buitenlander hoor "Belg" :;6:
    Aangezien wij geen e-rokenrsforum hebben, zit ik hier, dus ook op een buitenlands forum.

Ik lees regelmatig ook mee op een franstalig forum en ind daar spreekt men ook over "Nederland". en Janty is daar zelfs al goed ingeburgerd.

Het is nu do mei 24, 2012 1:18 am