Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

nieuw

Deel

wilma05
    Aanhoudend
    Aanhoudend

Vrouw
    Aantal berichten: 244
    Leeftijd: 47
    Registration date: 13-01-08

nieuw

Bericht van wilma05 op zo jan 13, 2008 7:45 pm

hoi, mijn naam is Wilma en ben vandaag voor het eerst op dit forum. Ik wil me verdiepen in e-roken, zoals zovelen denk ik om van de stank/hoestjes etc. + de COMMENTAREN van anderen die gestopt zijn!!
    Ik wil om gezondheidsredenen (gek he) niet stoppen (met nicotine) maar wel van het andere wat allemaal in een sigaret zit.
    Ben dus zeer geintresseerd en hoop via jullie een goede keuze te kunnen maken. :confused:

admin
    Doorgewinterd
    Doorgewinterd

Vrouw
    Aantal berichten: 776
    Registration date: 20-12-07

Re: nieuw

Bericht van admin op zo jan 13, 2008 7:48 pm

Welkom Wilma!

Heel verstandig om je eerst te verdiepen in het e-roken, alvorens een produkt aan te schaffen.

Je begrijpt dat ik bijzonder benieuwd ben waarom jij om gezondheidsredenen niet wilt stoppen met nicotine. Very Happy

wilma05
    Aanhoudend
    Aanhoudend

Vrouw

Bericht van wilma05 op zo jan 13, 2008 7:54 pm

Hoi Katrien, dat zal ik je vertellen, rook al sinds ik een jaar of 13 ben, mijn man rookte ook, hij is 4 jaar geleden gestopt, maar ik niet. In 2006 wilde ik ook de stap wagen en heb in goor naaldjes in mijn oor laten stoppen, dat ging 11 weken goed. (geen klachten) In mei 2006 begon mijn linkerhand/arm te trillen, (lang verhaal/kort maken) naar de neuroloog en die gaf de diagnose Parkinson !! ik was 43 op dat moment, en alleen in het ziekenhuis (wie rekent nu op zo'n bericht) en mijn 1e stop op weg naar huis was het tankstation voor een pakje shag. Dat was het eind van mijn niet roken. Misschien had ik het wel vol kunnen houden met niet roken. Maar de stress en angst hadden de overhand. En nu maakt het me rustiger en kunnen ze allemaal de boom in met stoppen met roken. snap je.

admin
    Doorgewinterd
    Doorgewinterd

Vrouw

Bericht van admin op zo jan 13, 2008 7:58 pm

Heftige diagnose Wilma! Maar ik begrijp je motivatie om (nicotine) te blijven roken!

wilma05
    Aanhoudend
    Aanhoudend

Vrouw

Bericht van wilma05 op zo jan 13, 2008 8:17 pm

Ja, goed zal het niet zijn, maar je moet toch wat hebben :lol: Nu wil ik wel mijn lichaam/omgeving een beetje sparen en daarom kom ik op de e-sigaret terecht. Heb je goeie reakties op een bepaald merk.
    En mag ik ook vragen wat jij rookt en hoelang al.
    dank je.

admin
    Doorgewinterd
    Doorgewinterd

Vrouw

Bericht van admin op zo jan 13, 2008 8:29 pm

Kijk eens rustig bij de reviews, daar staat al het één en ander beschreven. Verder moet je nadenken of je het uiterlijk van je rookwaar belangrijk vindt, de rookproductie en de gier (dat lekkere pijnlijke gevoel in je keel). Kom je er dan nog niet uit, stel dan je vragen hier.

jan
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Man
    Aantal berichten: 3715
    e-rookt: Eigenbouw damper

Bericht van jan op zo jan 13, 2008 9:44 pm

Dag Wilma,

Hallo plaatsgenood welkom op ons bescheiden forum.
    Leuk dat je mijn uitnodiging aanvaart hebt. Vraag en vraag je komt hier alles te weten. wink_small
    Proef roken is natuurlijk ook mogelijk. Very Happy

wilma05
    Aanhoudend
    Aanhoudend

Vrouw

Bericht van wilma05 op ma jan 14, 2008 7:51 am

Hallo Jan, ja dat proefroken lijkt me wel wat, ik kan me zo eigenlijk geen voorstelling maken, hoe het eruit ziet en hoe het is in gebruik.
    Mede doordat ik heel veel lees over zoektochten naar de goede smaak etc.

Het is nu do mei 24, 2012 1:29 am