Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

Janty Classic Kissbox Standard Edition.

Deel

Funny
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw
    Aantal berichten: 463
    Leeftijd: 42
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Mini sigaret
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 01-08-08

Re: Janty Classic Kissbox Standard Edition.

Bericht van Funny op di aug 05, 2008 8:14 pm

inderdaad jan, enne veri sinds vandaag heb ik er zelfs 2 !! Embarassed ik ben er helemaal weg van, Jan komop, mail of bel Harry, hij antwoord inderdaad niet echt vluch laatste tijd, maar eea komt ook door de vakantie en de ellende die hij aantrof toen hij thuiskwam (heb ik uit betrouwbare bron, niet doorvertellen he ) kom op je kan het ! wink_small

zero
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw
    Aantal berichten: 387
    Registration date: 23-06-08

Bericht van zero op di aug 05, 2008 8:40 pm

Ik moet zeggen ik had een probleem met mijn janty atomizer dus ik had gemailed en de volgende dag kreeg ik een mail terug. Dit is allemaal niet gelukt dus heb ik vandaag weer een mail gestuurd en nog dezelfde dag antwoord gehad. Daarop had ik weer een vraag en antwoord was er binnen een half uur.

Funny
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van Funny op wo aug 06, 2008 6:17 am

anders wil ik het zelfs wel voor je proberen te regelen Jan ? :;22:

mieta
    Groentje
    Groentje

Aantal berichten: 5
    e-rookt: Sigarillo
    Registration date: 17-03-08

Bericht van mieta op do aug 07, 2008 5:49 am

jan schreef:Terug sturen? Als ik nu al bijna geen reactie krijg ben ik bang dat ik hem helemaal niet weer krijg.
    Nu heb ik tenminste nog iets in handen. Very Happy
    Ik heb een grote doos met defect/troep erop zou hij heel mooi inkunnen.

Ik heb een nieuwe atomizer zelfs gekregen vóór ik de defecte had teruggestuurd dus ja, het zit wel goed met de service!

Funny
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van Funny op do aug 07, 2008 11:45 am

mieta schreef:
    jan schreef:Terug sturen? Als ik nu al bijna geen reactie krijg ben ik bang dat ik hem helemaal niet weer krijg.
    Nu heb ik tenminste nog iets in handen. Very Happy
    Ik heb een grote doos met defect/troep erop zou hij heel mooi inkunnen.

Ik heb een nieuwe atomizer zelfs gekregen vóór ik de defecte had teruggestuurd dus ja, het zit wel goed met de service!

die ervaringen heb ik ook steeds weer met hun hoor, maar er moet IETS zijn tussen jan en janty, kvraag me alleen af wat vraagteken anyway, ik wordt met de dag blijer van mn kisses, echt geweldig, dit zijn de sigaretten voor mij hoor !

Betty98
    erelid

Vrouw
    Aantal berichten: 814
    Leeftijd: 52
    Registration date: 06-02-08

Bericht van Betty98 op do aug 07, 2008 1:28 pm

Ik denk dat Jan niet entousiast genoeg was over de kissbox

Funny
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van Funny op do aug 07, 2008 4:37 pm

Betty98 schreef:Ik denk dat Jan niet entousiast genoeg was over de kissbox

ja dat kan natuurlijk, ieder zn meug toch, maar daarom moet tie nog wel werken of je er nu wel of niet blij mee ben toch ?!

Sidoon
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 4038
    Leeftijd: 46
    e-rookt: Mini-pijp
    Registration date: 07-06-08

Bericht van Sidoon op do aug 07, 2008 7:13 pm

Zeker bij zo'n dure aanschaf zou ik wel proberen het opgelost te krijgen, zonde toch anders?

jan
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Man
    Aantal berichten: 3715
    e-rookt: Eigenbouw damper
    Registration date: 20-12-07

Bericht van jan op do aug 07, 2008 8:24 pm

Even mijn verhaaltje dan.
    Eerste probleem, (het was geen echt probleem maar ik vond het niets) het usb gedeelte, veel te kort snoertje, mega blok waar het batterijtje in moet, (dubbel batterijdoosje met een slecht sluitende deksel, knullig schakelaartje, lege batterij vakje zat wat electronica en was (letterlijk)volgescheten met een lijmpistool wat weer was afgedekt met ?dubbelzijdig plakband?) Kortom dat ding was nog niet echt van de tekentafel en dus nog niet klaar voor de markt. In mijn ogen was dit voor een officieel apparaat prutswerk.

Tweede probleem, (althans weer in mijn ogen) je rookt niet echt via de usb,
    Het mag dus ook niet zo worden aangeprezen. Als je filnk doorrookt rook je het batterijtje sneller leeg dan dat hij wordt opgeladen.
    Kortom je rookt gewoon via het batterijtje welke door de usb wordt opgeladen.

Derde probleem, defecte handmatige schakelaar. Hij veroorzaakte kortsluiting en de batterij werd gloeiend heet.
    Hierover contact opgenomen en de schakelaar is netje vervangen. Niet de batterij die in mijn ogen veel te heet (ik kon hem niet meer vasthouden) was geweest en dus niet meer goed kon zijn. Dit had ik natuurlijk wel aangegeven.
    Hierover nog een keer contact gezocht, geen reactie, nog van Ludo nog van Harry.

Ik natuurlijk niet blij. Ik zit nu met 1 batterij die wel heel snel leeg is.

Ineens een mail. Usb en drukschakelaar waren verbeterd en ik zou nieuwe opgestuurd krijgen. Inderdaad die kreeg ik.
    Moet eerlijk toegeven het usbgedeelte zag er nu goed uit. Kabel was langer en het batterijdoostje kleiner en beter afgewerkt.

Aan het proberen geslagen maar weer tot mijn stomme verbazing zijn de oude en nieuwe onderdelen niet, althans maar beperkt uitwisselbaar.
    Kan niet de bedoeling zijn lijkt mij dus maar weer mailen.
    Een week later inderdaad reactie met een paar vragen van Harry.
    Netjes teruggemailt met antwoorden op de vragen tot nu toe geen teken van leven gehad.

Tja ik ben nu eenmaal zo dat ik dan de kop in de wind gooi en denk laat ze maar barsten. Weer een klant minder.
    Ik zit niet zo in elkaar dat ik dan alleen maar negatief over janty ga lopen doen. Je zult dit dan ook bijna niet op de fora vinden. (ja nu hier)
    Op vragen via pb en mondeling zal ik natuurlijk niet aanraden een dergelijk ding te kopen. Ondanks dat het gewone e-rook gedeelte best wel goed is.
    Vind het nog steeds een goed idee on de batterij van de schakelaars de scheiden.

Wat betreft ik en Ludo? Op de een of andere manier heeft hij wat tegen mij.
    Ondanks dat ik hem niet ken en hij mij niet. Hij heeft wat over mij gehoord en neemt dat klakkeloos voor waar aan zonder de andere kant van het verhaal te willen horen.
    Na ja zijn probleem. Als hij dat graag wil.
    Wel is het jammer voor jullie want natuurlijk ben ik de hoofdreden dat hij niet op dit forum is en waarschijnlijk ook nooit zal komen.
    En hij heeft natuurlijk zijn eigen forum nog.

Ondertussen heb ik begrepen dat men in Duitsland ook niet meer zo tevreden is over janty en de box. Ik heb dit nog niet met eigen ogen gelezen maar in geruchten zit altijd een kern van waarheid.

jan
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Man
    Aantal berichten: 3715
    e-rookt: Eigenbouw damper
    Registration date: 20-12-07

Bericht van jan op do aug 07, 2008 8:26 pm

Natuurlijk kunnen anderen wel tevreden zijn over de box. Ieder zijn eigen ervaring natuurlijk.
    Ik lees net dat Ludo ook in de door pary smoker aangeboorde markt van de liquid springt en dan natuurlijk de overtreffende trap neemt.
    Ach wat ik wens hem er veel sucses mee.

Funny
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van Funny op do aug 07, 2008 8:40 pm

okee, t schijnt dus een "persoonlijk"iets te zijn wat ik uit dit verhaal begrijp ?! tja denk dat ik daarover de situatie niet goed genoeg ken om daarover te oordelen, k weet alleen dat ik en met mij vele anderen a- altijd toppie geholpen zijn met problemen en b- erg tevreden zijn over de spullen die ervandaan komen en de prijs-kwaliteitverhouding ! over persoonlijke kwesties kan ik je zeggen, volg mijn voorbeeld, hier ergens op t forum, altijd weer n kans om t opnieuw te proberen, wie weet ?! Zo niet ook goed, maar zorg dan wel dat je gewoon n goede kiss in handen krijg, dan kan je zelf ervaren dat t gewoon n topprodukt is, alhoewel ik ook jou "kop in de wind gedrag"heel goed begrijp, daar heb ik zelf ook weleens last van hahahahhahaha ! maar in dit geval vindt ik dat n duur karaktertrekje en denk ik dat er best uit te komen is op een normale fatsoenlijke manier. zo heb ff mn mening gegeven, en wat je er mee doet moet je lekker zelf weten, ik steek er ondertussen nog maar 1 op :;22: voordat ik lekker naar mn mandje gaat, doeidoei :engel004:

zwerfkatje
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw
    Aantal berichten: 641
    Leeftijd: 49
    Registration date: 21-06-08

Bericht van zwerfkatje op do aug 07, 2008 9:34 pm

Wat ik eruit concluderen kan is , indien er in het begin meer onderzoek en tests zouden geweest zijn. Dat er minder mensen en ook jij Jan, al deze problemen niet zouden gehad hebben.
    Een e-sig die niet behoorlijk werkt is heel frustrerend, en dan nog dat constant over en weer gemail, telefoneren, nieuwe onderdelen krijgen, proberen of ze nu wel passen enz..
    Ja het is iets om niet vrolijk van te worden.
    Eenerzijds kun je reageren met : ik heb er voor betaald dus het MOET in orde komen.
    Anderzijds kun je ook reageren en zeggen, nu is het voldoende geweest ze kunnen de boom in, ik koop daar niks meer.

Ik heb geen kissbox, dus kan er niet over meepraten, heb enkel een janty classic, waarvan de atomizer ondermaats werkt en die ik dit weekend ga terugsturen om eens te laten nakijken.

Ik kan ook een koppig beestje zijn, maar denk toch dat ik contact zou blijven opnemen met Harry totdat de kiss volledig naar behoren werkt.

silly
    Gedreven
    Gedreven

Vrouw
    Aantal berichten: 113
    Leeftijd: 51
    Registration date: 25-06-08

Bericht van silly op wo aug 27, 2008 10:28 am

Ik heb even een vraagje... Ik heb 2 weken geleden de KISS classic ontvangen, maar hij doet het naar mijn idee niet naar behoren. Weinig damp, weinig smaak en eigenlijk hoofd zakelijk die verbrande panty smaak... getver... Ik ben er een week mee aan het roken geweest en heb het daarna opgegeven. Ik heb Harry al 2 keer een mail gestuurd, maar krijg geen antwoord. Is er iemand die mij het telefoon nummer kan pb en?
    Ik vind het toch wel erg jammer als ik er niet meer mee kan roken. Ik was trouwens erg tevreden met de batterijen, dus die doen het perfect. Ik had maar 2 batterijen op een dag nodig en ik lurk me suf aan die dingen.

carol
    Hopeloos forumverslaafd
    Hopeloos forumverslaafd

Vrouw
    Aantal berichten: 7970
    Leeftijd: 50
    e-rookt: Screwdriver of aanverwant

Bericht van carol op wo aug 27, 2008 10:51 am

Nou mijn verhaal dan maar?
    Ik heb nog steeds geen werkende kissbox heb toen de hele handel teruggestuurd en kreeg een nieuwe set gestuurd , leuk maar zonder usbkabel en zonder adapter.
    Heb weer nieuwe kabel gekregen de derde ondertussen en die was dus alweer kapot bij aankomst al , en nog geen adaptor.
    En alsof de duvel ermee speelt doen mijn batterijen het maar 2 uurtjes en de atomizer deed vanmorgen niks meer .

Ik baal hier enorm van.

En wat is dit nu?
    Ik leg m'n atomizer in warm water en de laklaag laat los ik kan er zo een laagje vanaf schrapen met m'n nagel.

Sidoon
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 4038
    Leeftijd: 46
    Registration date: 07-06-08

Bericht van Sidoon op wo aug 27, 2008 11:16 am

Dat zijn wel best veel problemen met die kiss, en dat ding is ook nog eens duur, zou voor dat geld toch een beter product moeten zijn.

Kitty
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 1942
    Registration date: 14-06-08

Bericht van Kitty op wo aug 27, 2008 11:54 am

Ik wacht in ieder geval voorlopig nog met de aanschaf hiervan.

silly
    Gedreven
    Gedreven

Vrouw

Bericht van silly op wo aug 27, 2008 12:01 pm

Ik had er toch een heleboel goede dingen over gelezen en dacht ik neem de gok... Maar ik vind het wel vervelend dat ik maar geen antwoord krijg op mijn mailtjes en een telefoon nummer is niet te vinden .

Funny
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van Funny op wo aug 27, 2008 12:38 pm

@silly, het telefoonnr heb ik helaas ook niet, wat ik doe als ik geen antwoord krijg op mn mail is nogmaals de mail sturen met n rode uitroepteken erbij, de aanhouder wint, zeker de eerste twee maanden is het vaak gezeur, met mn yentles heb ik dat ook gehad, maar na een maand of twee had ik 3 complete sets die geweldig werkte, met mn kissen gaat t precies zo, nog n maand te gaan dus haha, maar alles wordt altijd opgelost, is mijn idee en mening in ieder geval, ben mn vertrouwen nog niet verloren in Janty en als die kissen werken werken ze goed hoor ! zo te horen is jou atomiser ook niet goed, denk dat hij ook de ampul leegtrekt of niet ???? heb ik ook gehad namelijk, die is ook vervangen smoke

silly
    Gedreven
    Gedreven

Vrouw

Bericht van silly op wo aug 27, 2008 12:55 pm

Ik denk dat de ampul inderdaad snel leeg getrokken wordt. Ik weet dat als je de sig verzuipt dat je ook een verbrande smaak kan krijgen. Ik heb ook geprobeerd om hem te druppelen, waar ik juist hoopte met de kiss ervanaf te zijn, maar ook dan werkt hij niet en op een gegeven moment liep de vloeistof de batterijen in. Ik vermoed dat de atomizer niet goed is, zeker omdat ik erg tevreden ben over de batterijen.
    Ik weet dat de service bij janty goed is, dus snap niet waarom hij niet reageerd. Ik zal nogmaals een mail sturen en ik zal de oproepteken erbij zetten. Misschien dat hij dan wil reageren Very Happy

silly
    Gedreven
    Gedreven

Vrouw

Bericht van silly op wo aug 27, 2008 12:58 pm

Owh ja... ik heb de mailtjes naar beide mail adressen gestuurd. Welk mail adres is nu het goede? De info mail of de dispatch mail? Ja sorry... ben blond...

carol
    Hopeloos forumverslaafd
    Hopeloos forumverslaafd

Vrouw
    Aantal berichten: 7970
    Leeftijd: 50
    e-rookt: Screwdriver of aanverwant

Bericht van carol op wo aug 27, 2008 1:15 pm

Ik stuur ze altijd naar dispatch.
    Oww en ik denk dat het niet m'n atomizer is maar de manuele switch met drukknop dus.
    Er komt wel een beetje rook uit de automatische switch nml

zwerfkatje
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw
    Aantal berichten: 641
    Leeftijd: 49
    Registration date: 21-06-08

Bericht van zwerfkatje op wo aug 27, 2008 4:46 pm

Heb vorige week ook mailtje gestuurd naar Harry, naar dispatch....en dag nadien al antwoord gekregen.

silly
    Gedreven
    Gedreven

Vrouw

Bericht van silly op wo aug 27, 2008 6:00 pm

Zie je wel.... ze mogen me niet

Ik heb van iemand van het forum het telefoon nummer gekregen. Ik heb ondertussen weer een mail gestuurd, met het uitroepteken en wacht even tot morgen of ik antwoord krijg, anders ga ik Harry bellen.
    In het ieder geval, heel erg bedankt voor alle reacties!!!

Funny
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van Funny op do aug 28, 2008 6:25 am

carol schreef:Ik stuur ze altijd naar dispatch.
    Oww en ik denk dat het niet m'n atomizer is maar de manuele switch met drukknop dus.
    Er komt wel een beetje rook uit de automatische switch nml

hey carol, maar er hoort niet "n beetje rook"uit te komen hoor ! zet de kamer blauw hier !!!!

Funny
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van Funny op do aug 28, 2008 6:30 am

silly schreef:Owh ja... ik heb de mailtjes naar beide mail adressen gestuurd. Welk mail adres is nu het goede? De info mail of de dispatch mail? Ja sorry... ben blond...

hey silly, inderdaad dispatch is de goeie, info is de mail die bij Ludo terecht komt, ik doe het af en toe weleens als dispatch me te lang duurt (weinig geduld Embarassed ) en er niet wordt gereageerd dan pak ik t infomailadres erbij, maar dat is niet echt de bedoeling geloof ik lippen verzegeld , alhoewel als dat de enige manier is om n reactie te krijgen heb ik dr wel n beetje maling aan hahaha, k kan erg volhardend zijn ! maar als je nu zn telefoonnr hebt is het ook goed, je zal zien dat het dan wordt opgelost ! k heb ook zn nr gehad maar heb t weer ns niet opgeschreven - ook blond ! - dus als je t mij via mp wil laten weten heel graag, altijd handig !! ben benieuwd hoe de problemen opgelost worden ?! voor mij is er weer n handeltje met vervangingswaar onderweg dus met n beetje geluk ligt dat vanavond in mn bus zangeres

Het is nu za feb 11, 2012 2:36 pm