Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

Janty Classic Kissbox Standard Edition.

Deel

Kitty
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 1942
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 14-06-08

Re: Janty Classic Kissbox Standard Edition.

Bericht van Kitty op vr sep 05, 2008 6:43 pm

Hoe vaak heb je hier ruilactiviteiten voor moeten uitvoeren? Voor je een set had die goed werkte?

Funny
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw
    Aantal berichten: 463
    Leeftijd: 42
    e-rookt: Mini sigaret
    Registration date: 01-08-08

Bericht van Funny op za sep 06, 2008 3:00 pm

zo daar vraag je me wat, wat er retour is gegaan - een complete batch 1 kiss, 2 auto switchen, 1 drukknop switch en 2 atomisers, maar na dit alles heb ik nu dus 3 goed werkende atomisers en 5 batterijen, twee opladers en 5 switchen en alles compatible oja en 2 usbdingen maar die gebruik ik niet Very Happy

Kitty
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw

Bericht van Kitty op za sep 06, 2008 3:09 pm

Dus uiteindelijk hou je er meer aan over dan je normaal bij een goed werkende set zou krijgen. :;22:

Funny
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van Funny op za sep 06, 2008 3:13 pm

nee das jammer genoeg niet waar, k heb een batch 1 gekocht via t forum, die is compleet omgewisseld voor een batch 4 want het was niet compatible met mn tweede box die ik had aangeschaft rechtstreeks bij Janty, dat was namelijk n batch 4, toen nog n reserve batterij, atomiser en switch los erbij besteld, heb ik overigens gister weer gedaan dus dan heb ik 4 sets als t goed is ! Cool

Kitty
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw

Bericht van Kitty op za sep 06, 2008 3:14 pm

Ah ok, ik snap het.

silly
    Gedreven
    Gedreven

Vrouw
    Aantal berichten: 113
    Leeftijd: 51
    Registration date: 25-06-08

Bericht van silly op di sep 09, 2008 10:36 am

Ik wil even een up date geven..... Ik heb vorige week een nieuwe atomizer ontvangen. Hij heeft een halve dag met de goede smaak gedampt, weinig rook en gier en ineens kwam weer die smerige smaak naar boven. Weer zo'n zwarte plek op de ampul. In de tussen tijd kwam tot 2 x toe de vloeistof uit de sig, dus hij lekt ook nog. Baal hiet wel een beetje veel van

Sidoon
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 4038
    Leeftijd: 46
    e-rookt: Mini-pijp
    Registration date: 07-06-08

Bericht van Sidoon op di sep 09, 2008 1:28 pm

Kan ik me voorstellen hoor, van zo'n duur ding zou je mogen verwachten dat het goed werkt, dus maar weer op en neer sturen????

Funny
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van Funny op di sep 09, 2008 3:11 pm

zwarte vlek op de watten...................dit vindt ik een raar verhaal, heb al vele atoos in mn handen gehad hahaha, maar dat heb ik ook nog nooit gezien ?! is met je ato ook je switch vervangen of is het steeds dezelfde switch of batterij die je op n nieuwe ato zet ? ja ik probeer alleen mee te denken hoor....................k heb zelf ook n nieuwe ato,bat en switch net binnen en die switch gaat ook retour die werkt ook niet zoals t hoort, maar zwarte vlek op de watten, t lijkt of hij te heet brand, zou dat kunnen ? voelt hij warm aan ??

Kitty
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw

Bericht van Kitty op di sep 09, 2008 3:12 pm

Vloestof eruit. Kan het niet zijn dat dan de batterij gewoon leeg is? Dan wordt die vloeistof niet meer verdampt, en als je atomizer weer te droog is krijg je een verbrande smaak. Heb je dit ook met een goede volle batterij en een volle ampul?

Veri
    beheerder

Vrouw
    Aantal berichten: 3573
    Leeftijd: 60
    Registration date: 22-04-08

Bericht van Veri op di sep 09, 2008 3:55 pm

Kijk ook even je atomizer goed na (met een loupe als je die hebt). Als je eenmaal te droog hebt gerookt, kan het zijn dat je ampul even 'vastgeplakt' is geweest aan de staal-mesh die boven de atomizer zit... en dan kunnen er wat draadjes ut de ampul achtergebleven zijn op je atomizer toen je de ampul eruit trok. Deze draadjes (heel klein, moeilijk te zien) kunnen zo'n verbrande smaak geven.

Maar gezien de zwarte vlek op de vulling, lijkt ook mij dat de oorzaak is dat je opnieuw een te droge atomizer had (dan kunnen er dus evengoed óók losse draadjes in zitten; maar te droge atomizer, die de vulling begint te verbranden, geeft op zich ook al die verbrandde smaak... echt goed nat houden dus...)

Kitty
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw

Bericht van Kitty op di sep 09, 2008 4:54 pm

Welke ampullen rook je er trouwens in? Ik heb de bijgeleverde ampullen er niet ingerookt, die watten zijn knoerthard. Ik rook er vanaf het begin alleen Janty sigaar ampullen in, en dat gaat prima. Ook de liquid in de bijgeleverde ampullen vertrouw ik niet. Op zich wel jammer natuurlijk, want het zijn er wel 25. Maar ja bij die prijs is het ook niet erg schokkend om ze niet te gebruiken.

edit: P.S. Dit berichtje sloeg op een andere vraag over de Cubasigaar, dus let hier maar niet op. Cool

Laatst aangepast door Kitty op di sep 09, 2008 7:41 pm; in totaal 1 keer bewerkt

silly
    Gedreven
    Gedreven

Vrouw

Bericht van silly op di sep 09, 2008 5:42 pm

Alleen de atomizer is vervangen. De auto switch doet het minder heftig dan de druk knop schakelaar.
    De batterijen (ik heb er 3) heb ik allle drie heel netjes 16 op de lader gehad en naar mijn gevoel doen deze het ook goed.
    Ik weet dat met een droge atomizer je ook een verbrande smaak kan hebben, maar aangezien ik binnen een halve dag 2 x de vloeistof aan de buitenkant van de sig heb moeten vegen, denk ik dat dit niet zo kan zijn.... toch??...
    Ik heb ook in nog geen andere sig zo'n donker plek in de ampul gezien, dus vind dit ook een teken dat er wat aan het verbranden is.
    Ik heb overigens ook de test vloeistof er eerst uit gehaald door er een keukendoekje in te doen en onderste boven in een glaasje of een eierdopje eigenlijk. Zo ontkwam ik ook aan die vieze smaak van de testvloeistof.

hahahahahaha Kitty.... Ik zie hoe lief je met me meedenkt! Je geeft in het verkeerde topic antwoord. In de sigaar heb ik 1 ampul van de cuba erin gerookt en ben snel overgeschakeld naar de janty sigaar ampullen. Veel lekkerder!!

Kitty
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw

Bericht van Kitty op di sep 09, 2008 5:53 pm

Ja sorry, ik zie net ook dat wat ik hier schrijf ongelooflijke onzin is. Embarassed

(verkeerde topicje inderdaad. )

Funny
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van Funny op di sep 09, 2008 5:55 pm

stomme vraag misschien maar heb je Harry al ff een belletje gegeven ?? waar lekt hij trouwens, net zoals waar ik altijd over zeur, als ik n sig op zn ledje bewaar dat dan de vloeistof onderuit de atomiser loopt ? of lekt hij elders ?? als t uit de atomiser is en hij is te droog (brandsmaak en zwarte vlek op ampul) dan wordt de ato waarschijnlijk niet warm genoeg om de liquid te verdampen, wordt hij warm bij een aantal x achter elkaar de drukknop indrukken ??? de knop is inderdaad heftiger, gelijk raak zeg maar, de auto switch gebruik ik voornamelijk s ochtends anders stik ik met die knop en in de auto omdat dat nou eenmaal makkelijker is, nou ik hoop je weer iets te hebben geholpen om eruit te komen ???

silly
    Gedreven
    Gedreven

Vrouw

Bericht van silly op di sep 09, 2008 6:53 pm

Funny, ik heb dit keer Harry nog niet gebeld..... De vorige keer vertelde hij dat hij dat die zwarte plek en donker liquid die er dan ook in zit, normaal was. maar mijn ervaring is dat de liquid niet verkleurd in de atomizer.
    Hij lekt tussen de atomizer en de switch in. Ik leg de sig niet vaak weg, maar heb hem ook niet met het ledje naar beneden weg gelegd.
    De ellende is, dat ik er moeite mee heb om weer harry te bellen. Zeker omdat het bijna dezelfde klachten zijn en ik misschien wel eens wat verkeerd doe. Maar aan de andere kant rook ik ondertussen al bijna een jaar elektrisch en niet weinig en zou nu toch wel een beetje moeten weten hoe die apparaten werken. Maar ondanks dat, is het vaak nog moeilijk om er achter te komen wat er nu aan mankeerd als ze niet werken zoals ik het wil of gewent ben. Ook met de sigjes die het prima doen, heb ik nog wel een off day en krijg ik er geen smaak of damp uit. De volgende dag doen ze het vaak dan weer normaal. Dus het waarom snap ik nog altijd niet als hij het niet doet.

Iedereen heeeeeel erg bedankt voor het meedenken. Ik ben nu eenmaal maar een mens en kan zeker iets over het hoofd zien en dan ben ik diep gelukkig met wat steun van jullie!

Funny
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van Funny op di sep 09, 2008 6:59 pm

ik snap wel wat je bedoel hoor Silly, als er dan iemand in je omgeving ook e rookt kun je in ieder geval iemand laten testen....hint Kitty = plaatsgenoot lippen verzegeld wellicht n idee om er ns iemand anders mee te laten roken, ff kijken hoe of wat ?! je leg m niet vaak neer zeg je, lurk je dan niet te vaak en te lang achter elkaar ??? ik heb er altijd 2 paraat en doe n beetje om en om omdat hij anders toch wel heet wordt ? k weetnie k zeg ook maar wat hoor, vindt t balen voor je dat t niet werkt zoals je zou willen en zoals ik weet dat t kan met die kiss smoke

Kitty
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw

Bericht van Kitty op di sep 09, 2008 7:43 pm

Dat er liquid tussen de switch en de atomizer uitkomt is in ieder geval niet normaal, dat zal Harry ook vast niet normaal vinden. Dus ik zou hem toch echt nog een keertje bellen hierover. Als je hem weglegt, zet je hem neem ik aan niet op zijn ledje, en ik neem ook aan dat je hem niet constant met het ledje totaal naar beneden rookt?

Funny
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van Funny op do sep 11, 2008 12:55 pm

Silly, hoe staat t ermee ?????

silly
    Gedreven
    Gedreven

Vrouw

Bericht van silly op do sep 11, 2008 1:00 pm

hahahahahaha... Ik heb heel stom nog niets ondernomen.
    Ben eigenlijk van plan om alle drie de batterijen eens uit te proberen. Kijken of daar verschil in zit. Voor de rest heeft KISS het prima naar zijn zin in zijn dosie.

Funny
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van Funny op do sep 11, 2008 1:09 pm

haha, da s zonde, nou k hou t draadje wel wakker af en toe haha, wie weet, als t aan 1 batterij zou liggen zou dat natuurlijk wel heel fijn zijn, maar als ik je verhaal doorlees denk ik dat dat onlogisch zou zijn scratch

silly
    Gedreven
    Gedreven

Vrouw

Bericht van silly op do sep 11, 2008 2:54 pm

Ik heb het vanmiddag nog eens geprobeerd, maar hij lektte direkt weer en een vieze smaak, maar dit keer dan niet verbrand. De ampul werd naar mijn idee ook behoorlijk leeg getrokken.
    Funny, je hebt me in het ieder geval gestimuleerd om harry toch maar weer te bellen. Hij gaf me weer het advies om hem schoon te maken. Het verhaal is, dat een atimizer vaak helemaal verzadigd bij ons komt. Er schijnt een soort lapje stof of zo in de atomizer te zitten, die het moet voorkomen dat de vloeistof er in ene keer in loopt. Waarschijnlijk is hij zo verzadigd van uit de fabriek, dat het stofje dat niet meer kan tegen houden. Ik hoop dat ik het allemaal goed uitleg.... Maar door hem schoon te maken haal je de overtollige en vettige vloeistof eruit en zou hij het na drogen wel goed moeten doen.
    Dus hij ligt nu weer in een afwas middel badje en hij mag dan weer een poosje drogen. Ben benieuwd of het dan is opgelost..... Op hoop van zegen dan maar.

Funny
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van Funny op do sep 11, 2008 4:14 pm

okee, nou ik hoop t voor je ! ik doe wel altijd als ik n nieuwe binnenkrijg ff roken tot er geen smaak meer af komt, vaak blaas ik t gewoon uit want t is niet lekker, maar dat zou t zeker wel kunnen verklaren, ik heb er n tijdje geleden 1 gekregen, die rookte ik maar n paar haaltjes toen hij binnenkwam, daarna ging die in mn zak mee werken en toen lekte die ook, ik heb m toen voor straf n keukenrol in zn holletje geduwd s nachts (ben niet zo van de spoel(niet meer) ) en daarna niks geen last meer, nou k ga voor je duimen

Kitty
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw

Bericht van Kitty op do sep 11, 2008 4:44 pm

afwasmiddel sopje deed ik ook eens met mijn PS atomizer, hij doet het wel weer heel goed, maar ik heb drie dagen Dreft gerookt ondanks heel goed en langdurig naspoelen. Dus dat zou ik niet snel meer gebruiken.

Het is nu za feb 11, 2012 1:28 pm