Ik heb alles hier doorgelezen wat onderhoud van een sigaar bekent is. Maar ik heb mijn zwarte sedansa sigaar nu een goede maand maar hij geeft bijna geen rook meer af en trekt heel moeilijk. Dus van alles geprobeert: nieuwe batterijen nieuwe ampul, droogroken,schoonmaken van de verdamper, resetten. Ik weet het niet meer maar ik zuig me mond helemaal vacuum om ook iets van rook of nicotine binnen te krijgen. Rook ermee turkish blend med.. Nu ik pas een nieuwe zwarte heb valt mij pas echt op hoe moeilijk ze rookt daarom gebruik ik op het moment alleen maar de nieuwe.
Sigaar onderhoud?

Angela- Aanhoudend

Aantal berichten: 148
Leeftijd: 46
e-rookt: Sigaar
Registration date: 12-06-08
- Bericht nummer 1
Sigaar onderhoud?

peertje70- aktiviteiten-leidster
- Aantal berichten: 3091
Registration date: 02-07-08
- Bericht nummer 2
Re: Sigaar onderhoud?
Ik snap helemaal wat je bedoelt, Angela. Hier loop ik ook altijd tegenaan. Dat vind ik dan ook het enigste nadeel aan een sigaar. Een penmodel kun je nog eens doorspoelen.
Wat bij mij ook wel eens wil helpen, is telkens even op het resetgaatje blazen met ampul eruit. Wel opletten dat ie niet te warm wordt.
Wat bij mij ook wel eens wil helpen, is telkens even op het resetgaatje blazen met ampul eruit. Wel opletten dat ie niet te warm wordt.

Jacqueline V- Niet te stoppen

Aantal berichten: 2532
Leeftijd: 50
e-rookt: Penmodel sigaret
e-rookt: Mini sigaret
Registration date: 26-06-08
- Bericht nummer 3
Angela schreef:Ik heb alles hier doorgelezen wat onderhoud van een sigaar bekent is. Maar ik heb mijn zwarte sedansa sigaar nu een goede maand maar hij geeft bijna geen rook meer af en trekt heel moeilijk. Dus van alles geprobeert: nieuwe batterijen nieuwe ampul, droogroken,schoonmaken van de verdamper, resetten. Ik weet het niet meer maar ik zuig me mond helemaal vacuum om ook iets van rook of nicotine binnen te krijgen. Rook ermee turkish blend med.. Nu ik pas een nieuwe zwarte heb valt mij pas echt op hoe moeilijk ze rookt daarom gebruik ik op het moment alleen maar de nieuwe.
Hoi Angela
Ik heb deze week hetzelfde probleem gehad,mijn ene zwarte deed het perfect en mijn nieuwe die ik vorige week heb gekregen niet.
Alles wat jij beschrijft heb ik ook gedaan,maar niets hielp.
Ik heb Jany hierover een mail gestuurd,en ze adviseerde om de ampul eraf te halen en een paar x door het ledje te blazen tot er bijna geen rook meer kwam.
Ik heb dit gedaan(Maar ik zag geen rook!)tot er geen liquid meer uit kwam,en hij doet het nu net zo goed als mijn andere zwarte.
Misschien helpt dit bij jou ook.
Succes

Ariane- Hopeloos forumverslaafd

Aantal berichten: 5634
Leeftijd: 62
e-rookt: -
Registration date: 20-12-07
- Bericht nummer 4
http://www.e-roken.net/Heeft-een-e-rook-artikel-ook-onderhoud-nodig-h9.html
Kijk ook eens bij Methode 3, Angela.
Kijk ook eens bij Methode 3, Angela.

Angela- Aanhoudend

- Bericht nummer 5
Nou mensen dit alles heb ik geprobeert. Ik kan nu wel iets lichter aan trekken, maar de rook is nog steeds minder tegenover van de nieuwe. Als ik met mijn nieuwe inhaleer en weer uitblaas, wil je niet weten hoeveel rook ik uitblaas. Bij de iets ouder valt dit echter tegen. Dus ook de gier valt erg tegen.
Valt dit ook onder de garantie? Moet toch als ze niet goed doet???
Valt dit ook onder de garantie? Moet toch als ze niet goed doet???

Ariane- Hopeloos forumverslaafd

Aantal berichten: 5634
Leeftijd: 62
Registration date: 20-12-07
- Bericht nummer 6
Dat valt zeker onder de garantie!
Ik weet niet of je hem bij Jany of Jolanda gekocht hebt, maar stuur even een mailtje.
Ze geven prima service :;5:
Ik weet niet of je hem bij Jany of Jolanda gekocht hebt, maar stuur even een mailtje.
Ze geven prima service :;5:

Angela- Aanhoudend

- Bericht nummer 7
Heb ik van Jany en heb net een mailtje gestuurd. Hoop wij kunnen nog iets regeln voor de vakantie??? :;74:

Guusje- Groentje

- Aantal berichten: 21
Registration date: 10-05-08
- Bericht nummer 8
Het kan ook zijn dat er nog vloeistof inzit van de fabriek. Dat giert en geeft rook als een gek maar dat wordt dus minder als dat eruit is.
Ik heb precies hetzelfde, jammer maar zoals ze in het begin roken doen ze het na verloop van tijd echt niet meer.
Ik heb precies hetzelfde, jammer maar zoals ze in het begin roken doen ze het na verloop van tijd echt niet meer.

Angela- Aanhoudend

- Bericht nummer 9
Ik zal dan graag wat van de fabriek vloeistof willen hebben. Want zo gaat het rook plezier echter achteruit.
Ik had een pen van Sedansa maar die was niet sterk genoeg voor me. Dus blijft maar de sigaar. Maar als ze na zo korte tijd slechter gaan werken dan wordt het wel vaak omruilen. 
Ik had een pen van Sedansa maar die was niet sterk genoeg voor me. Dus blijft maar de sigaar. Maar als ze na zo korte tijd slechter gaan werken dan wordt het wel vaak omruilen.