Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

Cuba sigaar

Deel

Kitty
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 1942
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 14-06-08

Cuba sigaar

Bericht van Kitty op zo jul 20, 2008 10:28 pm

Zojuist besteld de Cubasigaar bij Safe Roken voor 39,99 incl. 24 ampullen. Niet duur in ieder geval. Ik ben benieuwd hoe deze het gaat, en zeker ook blijft, doen. Heeft iemand hier misschien al ervaring mee? En kent iemand de smaak van deze sigaarampullen?

http://www.saferoken.nl/?page=catalog&view=category&cat_id=5

Angela
    Aanhoudend
    Aanhoudend

Vrouw
    Aantal berichten: 148
    Leeftijd: 46
    Registration date: 12-06-08

Re: Cuba sigaar

Bericht van Angela op wo jul 23, 2008 8:44 am

Nee ken ze niet maar ben wel heel erg geinteresserd hoe jij ze gaat vinden. Very Happy

Kitty
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw

Bericht van Kitty op wo jul 23, 2008 11:02 am

Vandaag binnengekregen. Een prachtige box met daarin 24 ampullen netjes op een rijtje, twee batterijen een oplader en de sigaar, en dat alles voor 39,99 ex. verzendkosten. De sigaar geeft grote wolken en rookt heel licht, maar ben er ook nog maar net mee begonnen, of het zo blijft moeten we dus nog even afwachten. De 24 ampullen is een mix van non ( maar twee) naar high waarvan medium het meeste. De smaak, ik proef heel licht absoluut powerpuff, maar dat kan ook nog in de testvloeistof zitten, de smaak valt me op zich zeker niet tegen, goed te roken, hoewel ik niet van powerpuff hou maar zo licht op de achtergrond is het wel lekker. Hoe de eigenlijke smaak van de ampullen is, zal na het inroken blijken.

Vooralsnog is SafeRoken voor mij een goede shop waar je dus gerust iets kunt bestellen, en voor de prijs hoef je het niet te laten, want zelfs als je de sigaar meteen in de vuilbak zou gooien heb je toch nog 24 ampullen, twee batterijen en een oplader voor een prijs waar je hem nergens anders krijgt op de Nederlandse markt.

Sidoon
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 4038
    Leeftijd: 47
    e-rookt: Mini sigaret
    e-rookt: Mini-pijp
    Registration date: 07-06-08

Bericht van Sidoon op wo jul 23, 2008 4:20 pm

Heb geen sigaar van Jan van saferoken, maar wel twee pennen. Roken nog steeds goed en nooit problemen gehad qua service.

zero
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw
    Aantal berichten: 387
    Leeftijd: 42
    e-rookt: Mini sigaret
    Registration date: 23-06-08

Bericht van zero op do jul 24, 2008 10:46 pm

maar ik zie daar op de site dat je geen losse ampullen kan bestellen. Passen alle sigaarampullen erop? En ik wil alleen ampullen met 0mg. krijg je ook nog een commentaar vakje als je gaat bestellen, zodat ik het daar neer kan zetten anders heb ik er natuurlijk niet zoveel aan.

Kitty
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw

Bericht van Kitty op do jul 24, 2008 11:03 pm

Ja, alles past erop en hij doet het ook heel goed met de Ruyanampullen. Ook sedansa trekt hij goed. Ik vind het echt een heerlijke sigaar. Tot nu toe doet hij het naar behoren. De ampullen die er bij zitten hebben een licht powerpuff smaakje, en gieren heel goed, maar hij krijgt de bijgeleverde ampullen niet leeg aangezien die watten veel te compact zijn. Dus als de rook op een gegeven moment minder wordt, pers ik die ampul uit in een lege Ruyan ampul en dan dampt hij weer zonder problemen verder. Tot nu toe ben ik dik tevreden over deze sigaar. En hij heeft zeker een andere kleur als de gewone bruine e-cig sigaar. Dus geen houtnerf, maar oranje achtig met vlekjes en goudglittertjes.

Of je ook alleen 0 mg ampullen erbij kan krijgen, weet ik niet. Ik denk echter van niet, omdat hij geen losse ampullen schijnt te verkopen, dus het is denk ik een totaalpakket. Maar je kan hem dat natuurlijk altijd vragen per mail.

Het is nu zo mei 20, 2012 2:27 am