van silly op vr aug 01, 2008 11:30 am
Is inderdaad een super topic. Dat tie maar errug lang mag worden.
Jaja, ik heb nog een zoon.... Bracht hem 's ochtends naar school, was nog groep 1 of 2, bleek de juffrouw ziek te zijn. Er stond een vrij jonge man voor de klas... ik kende hem niet, maar hij zou de vervanging zijn. Sean kwam met een rot gang de klas weer uit rennen met een flinke lach op zijn gezicht en zei: : maaaaam, we hebben vandaag een pappa juffrouw".
Oudste zoon... nog een stunt... Ik liep met hem in Leidschenhage, het winkel centrum van Leidschendam. Daar rijden geen auto's en ook geen fietsen, dus een ventjer van 3 jaar kun je daar lekker laten rennen. Op een gegeven moment was hij ter hoogte van de hema en struikelde, viel en bleef liggen...... Je hart staat stil als je hem niet meer ziet bewegen!!!! Ik schoot gelijk in de automaat mode en liep kalm naar hem toe. Er rende allemaal mensen uit de hema en eigenlijk overal vandaan. Die hadden het blijkbaar ook gezien. Ik moest echt even vragen of ik er ook bij mocht... was toch mijn zoon. Toen ik eindelijk (lijkt lang te duren als je daar ter plekke bent) bij hem kon komen en nog steeds onbewogen op de straat lag, tilde hij ineens zijn koppie op, lachte naar mij, stond op en rende weg........ Op dat moment had ik hem met liefde opgehangen in de hoogste boom!! Maar god zij dank was er dus niets aan de hand. Hij was gewoon moe en bleef even lekker liggen.....