Yup... gelukt.
De achterste kat is Bandit, die is gewoon 4,5 kilo en de voorste is Loekas. Zit nog een lachwekkend verhaal aan vast ook. Mijn overbuurvrouw had 2 main coone katers gekocht. Ik neem aan bij een niet erkende cattery. Op een gegeven moment begonnen de kater wel heel erg raar te doen en ze is met ze naar de dierenarts gegaan. Tja mevrouw, zei de dierenarts, geen wonder dat ze zo raar doen, het zijn namelijk 2 poezen en ze zijn krols. Ze schrok zich dus echt wezeloos. De beide poezen liepen ook lekker buiten, dus ja hoor, beide dames drachtig. Ze kregen beide een nest van 7 kittens!!! Dus haar huis was vol. In ene keer 16 katten op de vloer. Ik vond het allemaal wel erg naiif, maar ja.... Toen ze net geboren waren kwam ze me halen en toen ik Loekas zag, viel ik als een blok voor het diertje. Hij is nu alweer ruim 8 jaar en het is mijn grote lieve domme knuffel kat. De grijze, Bandit, heb ik gekregen van de dieren ambulance hier in Zoetermeer. Daar heb ik een paar jaar als vrijwilliger gewerkt. Hij was met 2 zusjes in het park hier gedumpt en ook voor hem viel ik als een blok!! Hij is waanzinnig ondeugend (soms tot vervelends toe), maar is ook waanzinnig lief. Toen mijn kids nog op de basis school zaten, liep hij altijd mee en was berucht op het school plein. Iedereen kende hem. Ook als ik boodschappen ging doen liep hij mee en mauwde de hele buurt bijelkaar tot ik weer naar buiten kwam. Ik loop eigenlijk niet meer zoveel die richting op, dus vandaar dat ik in het verleden spreek. Hij leeft gelukkig nog steeds!! Hij is 9 jaar.