Kitty schreef:Die ziet er goed uit. Handig ook lege ampullen voor de sigaar. Ik ben benieuwd wat die per doosje van vijf gaan kosten.
Ze staan er nu ook bij 3,60 voor 5 ampullen.
Dat is niet duur

Re: Ampullen Partysmoker.Kitty schreef:Die ziet er goed uit. Handig ook lege ampullen voor de sigaar. Ik ben benieuwd wat die per doosje van vijf gaan kosten.

Re: Ampullen Partysmoker.
Re: Ampullen Partysmoker.Jacqueline V schreef:Kitty schreef:Die ziet er goed uit. Handig ook lege ampullen voor de sigaar. Ik ben benieuwd wat die per doosje van vijf gaan kosten.
Dat is niet duur
Re: Ampullen Partysmoker.Kitty schreef:Trouwens 3,60 euro voor vijf lege sigaarampullen vind ik nu weer erg duur! Die koop je bij Sociaal Roken voor 1,50. Je moet ze tenslotte ook nog vullen met liquid.

<-- verleidingsdans.

Re: Ampullen Partysmoker.Kitty schreef:Ja, je hebt gelijk Jan, maar mondstukjes heb je vaak al in overvloed en die zijn her te gebruiken.

Re: Ampullen Partysmoker.Kitty schreef:Jacqueline V schreef:Kitty schreef:Die ziet er goed uit. Handig ook lege ampullen voor de sigaar. Ik ben benieuwd wat die per doosje van vijf gaan kosten.
Dat is niet duur
Ik vind dat wel duur voor lege ampullen, duurder in ieder geval dan voorgevulde ampullen als je ze nog moet vullen met liquid.

Re: Ampullen Partysmoker.Kitty schreef:Dus ik was op zich blij dat Jan lege ampullen ging verkopen, juist omdat ik die van e-cig niet wil. Maar nogmaals ik wil niet meer kwijt zijn daarvoor dan voor een voorgevulde ampul. Dat vind ik gewoon ook niet logisch.
( goedkoopste ampulprijs genomen van 1,10 !)

)

Re: Ampullen Partysmoker.Kitty schreef: Het ging mij juist om het verschil tussen aanschaf van al voorgevulde ampullen, die je daarna bijvult met liquid, dat kan net zo vaak als bij die eerst droge ampul. Jouw verhaal dat het dus veel goedkoper is, gaat dus niet op
,
Veri schreef:Oftewel: jouw berekening, Jan, gaat wél uit van een voor-onderstelling: namelijk dat hergebruik vanzelfsprekend is. Waar ik mij toevallig helemaal in kan vinden; maar jij en ik zijn niet iedereen...
). Het ging mij er alleen om, dat je vandaaruit nog niet kunt zeggen dat minderheden die anders handelen hun sommetjes fout maken. Anders (dan voor de meerderheid geldt): ja ok, dat wel. Omdat zij niet dezelfde voor-aanname hanteren als jij... maar valide is óók dat natuurlijk. 

Re: Ampullen Partysmoker.Veri schreef:Ik denk dat je wel gelijk hebt over wat meerderheden doen (je hebt daar idd als verkoper ook mooi overzicht over, tenslotte). Het ging mij er alleen om, dat je vandaaruit nog niet kunt zeggen dat minderheden die anders handelen hun sommetjes fout maken. Anders (dan voor de meerderheid geldt): ja ok, dat wel. Omdat zij niet dezelfde voor-aanname hanteren als jij... maar valide is óók dat natuurlijk.