Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

cuba sigaar

Deel

silly
    Gedreven
    Gedreven

Vrouw
    Aantal berichten: 113
    Leeftijd: 51
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Mini sigaret
    Registration date: 25-06-08

cuba sigaar

Bericht van silly op di sep 02, 2008 3:37 pm

Het zit me niet mee met dat ge-e-rook No .... Ik heb vandaag mijn e sigaar van safe roken ontvangen en hij doet helemaal niets verlegen
    Nu is dit mijn eerste sigaar, dus ben ook een beetje bang dat ik iets verkeerd doe. 1 Batterij was al opgeladen, die heb ik in de sigaar gedaan en totaal geen damp. Ook geprobeerd om hem te resetten met het beruchtye paperclipje, maar er gebeurd niets. Andere batterij ook geprobeerd, voor het geval de eerste stuk was, ook niets. Ik vergeet toch niet toevallig ergens een plastiekie uit te trekken of zo toch ? Zo'n bescherm velletje...
    Ik heb safe roken al gemaild en wacht op antwoord.

Funny
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw
    Aantal berichten: 463
    Leeftijd: 42
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 01-08-08

Re: cuba sigaar

Bericht van Funny op di sep 02, 2008 4:07 pm

silly, misschien iets wat je nog niet wist, heb je de batterij met t plusje naar zn kapje (led) gedaan, dus met de min erin ????

silly
    Gedreven
    Gedreven

Vrouw

Bericht van silly op di sep 02, 2008 4:19 pm

smoke Yup, heb ik gelukkig goed gedaan. Maar ik wist dit ook niet zeker Funny, dus bedankt voor je tip

Funny
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van Funny op di sep 02, 2008 4:21 pm

okee, maar je probleem is er dus niet mee opgelost, da s dan weer jammer, is hij niet erg droog omdat hij ook niks doet met resetten ?

Veri
    beheerder

Vrouw
    Aantal berichten: 3576
    Leeftijd: 60
    Registration date: 22-04-08

Bericht van Veri op di sep 02, 2008 4:26 pm

Te droog zou inderdaad kunnen... en resetten lijkt me, zo helemaal in het begin, eigenlijk niet zo'n goed idee silly... dat moet nog lang niet nodig zijn; en stel dat hij kurkdroog is en je gaat 'm resetten... dan kan dat je ook nog de gloeidraad kosten misschien...
    Dus gewoon even roken, paar druppels erop, roken, desnoods weer paar druppels erop, tot je echt hóórt dat ie vochtig is (als 't dan nóg niet lukt, niet nog meer druppels - maar bijv. als ik een hele droge pen heb, na een wasbeurt, moet ik er soms wel tot 10 druppels op doen vóór ik 'm eindelijk weer goed aan het roken heb... daar verkijk je je best op, hoeveel soms nodig is).
    Succes gewenst!

silly
    Gedreven
    Gedreven

Vrouw

Bericht van silly op di sep 02, 2008 4:37 pm

Het resetten was ook alleen bedoeld om te kijken of hij het uberhaupt deed, maar hij wordt ook niet warm. Dat zou je met een sigaar toch ook moeten voelen?

Funny
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van Funny op di sep 02, 2008 4:41 pm

dat is wel raar dat hij ook niet warm wordt ??? dat zou betekenen dat de ato niets doet......................................is er een exper in de zaal ??? Rolling Eyes

Kitty
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 1942
    Registration date: 14-06-08

Bericht van Kitty op di sep 02, 2008 5:17 pm

Vandaag ook een nieuwe Cuba sigaar ontvangen omdat bij de vorige de switch bleef hangen. Maar deze nieuwe deed het dus meteen goed, zelfs zonder ampul. Er zit ook testvloeistof in. Dus als jouw sigaar helemaal niets doet, dan is hij gewoon stuk en zou ik even een mailtje sturen naar Jan van Saferoken. De service is prima, als hij stuk is, krijg je gewoon een nieuwe. Die van mij doet het nu perfect.

Ik ga alleen niet meer de ampullen erin roken die erbij zitten, omdat ik dus niet zo zeker ben van die vloeistof daarin. De watten zijn ook heel hard van die ampullen dus ik denk dat het gewoon e-cig is. Ik rook er dus nu alleen kwaliteitsampullen in van Janty of Sedansa.

cimda
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 2853
    Leeftijd: 52
    e-rookt: Sigarillo
    Registration date: 06-03-08

Bericht van cimda op di sep 02, 2008 5:24 pm

Probeer eens met een klein propje zilverpapier op de batterij aan de +kant en dan het lampje erop schroeven
    Ik had er 1 die het alleen zo deed.

silly
    Gedreven
    Gedreven

Vrouw

Bericht van silly op di sep 02, 2008 5:40 pm

Ik kreeg net al antwoord op mijn mailtje. Hij vroeg of het lampje wel brand. Ik heb nergens een lampje gezien. Moet bij de sigaar ook het led aan het einde gaan branden??
    Ben erg blij te horen dat de service ook goed is en ik vertrouw daar ook op Very Happy Ik heb in het ieder geval al snel antwoord.
    Ik vind de ampullen in het ieder geval niet lekker ruiken ...... Dus dat zal mijn smaakje ook niet worden. Het ruikt overigens naar ampullen die ik op het buurforum eens van iemand heb over genomen. Dat is de smaak 555. Ik vind ze te pepermunt achtig....

murphy
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 2522
    Registration date: 05-08-08

Bericht van murphy op di sep 02, 2008 6:20 pm

Silly, normaal brandt bij een sigaar het led. Kun je het beste voor een spiegel gaan staan. Zie je het beter.

silly
    Gedreven
    Gedreven

Vrouw

Bericht van silly op di sep 02, 2008 6:35 pm

Nope.... er brand geen led. Dus hij zal wel kaduuk zijn. Dus nog effies geduld voor ik hem kan dampen a cigar
    Iedereen hartstikke bedankt voor de hulp

Veri
    beheerder

Vrouw
    Aantal berichten: 3576
    Leeftijd: 60
    Registration date: 22-04-08

Bericht van Veri op di sep 02, 2008 6:49 pm

Als dat zilverpapiertje van Cimda ook bij jou nodig is... dan brandt de led ook niet zonder dat (betekent in feite dat je batterijtje dan een haartje te kort is denk ik). Dat zou de moeite van het proberen misschien nog even waard zijn?

Kitty
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw

Bericht van Kitty op di sep 02, 2008 7:03 pm

Bij die van mij is dat niet nodig en dat is dezelfde sigaar.

silly
    Gedreven
    Gedreven

Vrouw

Bericht van silly op wo sep 03, 2008 9:53 am

Ik heb gisteravond wat heen en weer gemaild met Jan van Safe Roken, maar de sigaar is echt dood. Ik mocht hem terug sturen en krijg een nieuwe. Ben blij met de herkansing!!
    Heel erg eerlijk, heb ik dat met het zilver papiertje niet uitgeprobeerd. Als ik hem nu al een poosje zou gebruiken is het de moeite van het proberen waard, maar met een splinter nieuw damp apparaat... ik vind dat hij dan normaal moet werken. En om dan al gelijk weer te gaan emmeren met een papiertje... Maar ik houd de tip wel in gedachte
    Ik denk dat het met de service van safe roken heel goed zit Very Happy

Kitty
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw

Bericht van Kitty op wo sep 03, 2008 11:30 am

Stuur hem dan terug zonder het ledje, want als nieuwe stuurde hij mij er een zonder glaasje, dus moest ik hem weer mailen om het glaasje alsnog te sturen. Dus als je de kapotte opstuurt dan alleen de atomizer, of het even aan hem vragen.

silly
    Gedreven
    Gedreven

Vrouw

Bericht van silly op di sep 09, 2008 10:43 am

De nieuwe sigaar is van de week binnen gekomen. Deed er een batterij in en.... niets.... Wat nu.... Probeer even de andere batterij.. en.... yes... hij doettut. Ik vind hem vreselijk zwaar trekken. Heb ondertussen een tong verzwikking. En gisteren begon er al veel minder damp uit te komen. jammer. Ik vind tot nu toe nog steeds de sedansa atomizer het best dampen.
    Kitty, vind jij de cuba ook zo zwaar trekken? Ik zet hem 's nachts onderste boven, met een keuken papiertje in een glas. Dat doe ik ook met de pen model atomizers. Dan starten ze heel goed op.

Overigens, moet ik even kwijt, de service is prima bij safe roken!

Kitty
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw

Bericht van Kitty op di sep 09, 2008 11:14 am

Bij mij trekt hij juist heel erg licht.
    Weet je zeker dat de batterij heel goed is opgeladen? Je moet de batterij echt de eerste keer heel goed acht uur lang doorladen. En een goede volle ampul erop. Ik laat hem gewoon verticaal liggen met de ampul die er op dat moment inzit, en de volgende dag doet hij het weer meteen.

silly
    Gedreven
    Gedreven

Vrouw

Bericht van silly op di sep 09, 2008 1:10 pm

Dank je wel voor je antwoord Kitty!
    Ik heb inderdaad de batterijen niet doorgeladen en ga dat maar even doen dan. 1 Zit er al sinds gister avond aan de lader, dus die zou het dan goed moeten doen. De andere zal ik nu een poos in de lader doen.
    Dus je haalt 's nachts de ampul er niet af?? Lijkt me heerlijk... Moet altijd de sigaretten nog onderhouden voor ik ga slapen scratch Very Happy

Sidoon
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 4038
    Leeftijd: 47
    e-rookt: Mini-pijp
    Registration date: 07-06-08

Bericht van Sidoon op di sep 09, 2008 1:41 pm

Ik laat hier ook alles gewoon plat op tafel liggen en pak ze 's morgens weer op en roken maar, gaat prima.

Kitty
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw

Bericht van Kitty op di sep 09, 2008 2:00 pm

Ja en de pennen ook, ik doe er eigenlijk zo min mogelijk aan. Alleen als ik merk dat ze iets minder goed gaan roken.

Wat ook kan met je Cubasigaar, is dat hij misschien te nat is, er zit namelijk ook altijd testliquid in. Probeer hem met volle batterij eens heel voorzichtig te roken met alleen een mondstukje, dus zonder dat witte gedeelte van een ampul. En ook niet heel hard hijsen, maar heel rustig en zacht hem op gang brengen. Of blaas eens, zonder ampul maar met batterij erin, op de kant van het lampje (gewoon dat gedeelte in je mond nemen en blazen) en kijk of er dan rook uitkomt. Komt er dan erg veel rook, dan is hij denk ik te nat. Na een paar keer blazen, weer mondstukje erop, zachtjes trekje nemen, als hij het dan beter doet, dan pas weer een ampul erop. Als je heel stevig hijst kan je hem ook makkelijk verzuipen met een volle ampul.
    Deze moet je ook met een volle ampul niet rechtop op het ledje zetten, want dan verzuipt hij ook.

Het is nu do mei 24, 2012 5:04 am