Hallo ik ben luci en rook sinds 31-12-2007 e-sigaretten.
Ik heb in de winkel de ismoke gekocht en bij speelslim en mini e-sigaret.
Ik vind het nog niet helemaal geweldig maar ik ben lerende.
Ik heb nog steeds erg veel moeite om gier uit de sigaret te krijgen.Rook daarom zo af en toe analoog.
Ik gebruik zoveel als mogelijk liquit high.
Ik ben ook lid van dat andere forum maar daar vind ik het erg druk en er is zoveel dat ik door het bomen het bos niet kan zien.
Ik zag dat speelslim als verkoper hier ergens stond en dacht hier moet ik lid van worden.
Ik ben blij daar een sigaret te hebben gekocht.Dat ging allemaal super.
Graag wil ik gezonder gaan roken omdat ik nog niet wil stoppen.Ik ben net bijna 30 kilo afgevallen,pas ge-opereerd en het is noodzakelijk dat ik absoluut niet aankom ivm diabetes.Als ik stop met roken weet ik zeker dat ik direct aankom dus is e-roken beter dan niets toch.
Groet Luci :sunny:
Ik heb in de winkel de ismoke gekocht en bij speelslim en mini e-sigaret.
Ik vind het nog niet helemaal geweldig maar ik ben lerende.
Ik heb nog steeds erg veel moeite om gier uit de sigaret te krijgen.Rook daarom zo af en toe analoog.
Ik gebruik zoveel als mogelijk liquit high.
Ik ben ook lid van dat andere forum maar daar vind ik het erg druk en er is zoveel dat ik door het bomen het bos niet kan zien.
Ik zag dat speelslim als verkoper hier ergens stond en dacht hier moet ik lid van worden.
Ik ben blij daar een sigaret te hebben gekocht.Dat ging allemaal super.
Graag wil ik gezonder gaan roken omdat ik nog niet wil stoppen.Ik ben net bijna 30 kilo afgevallen,pas ge-opereerd en het is noodzakelijk dat ik absoluut niet aankom ivm diabetes.Als ik stop met roken weet ik zeker dat ik direct aankom dus is e-roken beter dan niets toch.
Groet Luci :sunny: