En hoe kan je cigarillo's resetten, zit daar ook ergens een gaatje ofzo?

resetten

Re: resetten
Re: resettenVeri schreef:Ik herinner me nog wel een zelfde geval, Cimda, waar de eigenaar toen een knopje heeft gemaakt op die 'reset-functie'... en toen had hij dus een handbediende switch er op. Als je knutsel-neigingen krijgt dan ligt daar misschien ook nog een mogelijkheid.

Re: resettenKitty schreef:Jan, je verwijst naar de faq, maar daar staat ook nog de alcoholmethode. Is deze inmiddels niet achterhaald? Zeker sigaren schijnen heel slecht tegen alcohol te kunnen. Dus ik zou toch wel drie keer nadenken voor je er alcohol ingooit.

Re: resettenjan schreef:Volgens mij dwaal ik een beetje van het onderwerp af.
Re: resettenVeri schreef:Volgens mij ook
Ik heb ook nog niet echt goede resultaten van ultrasoon gepost zien worden... er zijn wel wat resultaten, maar niet fantastisch kennelijk.

Re: resettenPartysmoker schreef:Veri schreef:Volgens mij ook
Ik heb ook nog niet echt goede resultaten van ultrasoon gepost zien worden... er zijn wel wat resultaten, maar niet fantastisch kennelijk.
Dan zal ik de 1ste zijn![]()
met een GOEDE ultrasoon reiniger word de atomizer GOED zuiver![]()
(kosten ongeveer een 100 > 150 euri !, ik weet het niet meer)
maar als je een ultrasoon reiniger(op batterijen rond de 20,00) koopt die een paar tientjes kost kan ik me voorstellen dat het niet werkt![]()
zijn leuk als gadget zijnde![]()
Let wel op dat je niet de temperatuur te hoog zet ! < dan gaat nl de verf van de atomizer af![]()
maar bij die goedkopere zullen de batterijen eerder leeg zijn dan dat hij die temperatuur gehaald heeft :engel004:
Als ik hem in de ultrasoon gehad heb en de atomizer is droog , dan zie je de spiraal weer HELEMAAL oranje gloeien

Re: resettenmet een GOEDE ultrasoon reiniger word de atomizer GOED zuiver![]()
(kosten ongeveer een 100 > 150 euri !, ik weet het niet meer)
Re: resettenJacqueline V schreef:Jan waar koop je die?
En hoe hoog mag de temperatuur van het water zijn?

Re: resettenjan schreef:De beste temperatuur van een ultrasoon ligt op 35° +- 5°.
Onder deze temperatuur zal de reiniging een stuk minder zijn hoger zal resulteren in aankoeken (verharden) van vuil waardoor deze moeilijker of soms zelfs helemaal niet meer te verwijderen is.

Re: resettenPartysmoker schreef:Fotootje
En daar komt hij ook vanaf die ik heb
Re: resettenjan schreef:Gebruik je ook een emulgator in je ultrasoon Jan?
ik werk er puur en enkel met water mee, niks geen bijkomende "smaakjes" als er een atomizer in heeft gelegen
ik zou ook niet weten waar het voor dient![]()
Gebruik je wel een inzetrekje? Materiaal nóóit zo op de bobem leggen.
dat gebruik ik dus wel![]()
Gebruik ook áltijd de deksel als je in de buurt blijft. Ondanks dat je ze niet kunt horen zijn ze erg schadelijk voor het gehoor!
Staat buiten onder afdak , aangezien het een klere herrie is, met of zonder deksel je hoort het wel degelijk
zullen ook wel meer lawaai maken als die van 8000euri, maar deze werkt goed genoeg voor wat ik ermee moet doen
en munne bril is sinds die tijd ook goed zuiver![]()