Sorry Ariane, zat te typen en zag dat er nog een bericht eerder was, maar ik ben alweer braaf nu.....
Hoelang gaan ze mee??

Sidoon- Niet te stoppen

Aantal berichten: 4038
Leeftijd: 47
e-rookt: Penmodel sigaret
e-rookt: Mini sigaret
e-rookt: Mini-pijp
Registration date: 07-06-08
- Bericht nummer 26
Re: Hoelang gaan ze mee??

Angela- Aanhoudend

Aantal berichten: 148
Leeftijd: 46
e-rookt: Sigaar
Registration date: 12-06-08
- Bericht nummer 27
Ik heb tot nu toe alleen maar twee Sedansa sigaren. En helaas is er konstant wat mee aan de hand. Eentje ligt nog steeds bij Jany (voor de 2de keer al!). Ik had toen voor Sedansa gekozen omdat ze met het langst garantie geeft. Dus dan ga ik er ook vanuit dat dit een super produkt is.
In de bijna vier maanden e-roken heb ik ze al drie keer moeten laten vervangen. Echt pech!!! Maar daardoor ben ik wel heel onzeker geworden om andere sigaren uit te proberen. Want eens eerlijk, je wilt toch lekker dampen en niet alleen maar bezig zijn mee resten, droog roken, uitblazen, e-mails schrijven, terugsturen, en en en noem maar op. Zoals ik al zei, heb ik alleen maar pech met het e-roken gehad.
In de bijna vier maanden e-roken heb ik ze al drie keer moeten laten vervangen. Echt pech!!! Maar daardoor ben ik wel heel onzeker geworden om andere sigaren uit te proberen. Want eens eerlijk, je wilt toch lekker dampen en niet alleen maar bezig zijn mee resten, droog roken, uitblazen, e-mails schrijven, terugsturen, en en en noem maar op. Zoals ik al zei, heb ik alleen maar pech met het e-roken gehad.

Kitty- Niet te stoppen

Aantal berichten: 1942
Registration date: 14-06-08
- Bericht nummer 28
Dat is wel pech zeg, hier doet deze het weer helemaal goed, zonder dat ik er veel aan moet doen. De vorige heeft het ook prima gedaan alleen op het laatst ging het wat minder, vlak voordat hij ermee ophield. Verder probleemloos gedampt. Ik vind het een heel fijne sigaar, je moet hem alleen niet op zijn kop zetten en inderdaad na een ampul even droogroken, maar dat is handig voor al je rookapparaatjes.

BillW- Aanhoudend

Aantal berichten: 201
Leeftijd: 59
e-rookt: Pijp
Registration date: 15-02-08
- Bericht nummer 29
Om op je vraag terug te komen: mijn ervaring is dat sigaren het minst problemen geven. Ik heb er twee die al meer dan een half jaar meegaan. Met mini's heb ik geen ervaring, maar ik heb ook een aantal penmodellen en daarbij heb ik toch al enkele keren een beroep op de garantie moeten doen (die van de bovengenoemde merken overigens uitstekend is).
Kwetsbaar zijn vooral de batterij-units, die eigenlijk bestaan uit batterij, vacuumschakelaar en lampje. De batterij heeft een beperkte levensduur en dan kun je de hele unit weggooien (overigens met uitzondering van de Kiss van Janty). Bij sigaren-batterijen is dat geen probleem, die kun je goedkoop vervangen. Ook heb ik al twee keer meegemaakt dat de schroefdraad van de atomiser los schoot. Weliswaar mijn eigen schuld, maar het is nu eenmaal een kwetsbaarder geheel dan een sigaar.
Met pijpen is mijn ervaring beperkt: ik heb alleen een E-cig pijp. Deze doet het nog steeds, na vrij lange tijd, maar dat komt vooral omdat ik hem nauwelijks gebruik. Van anderen is bekend, dat E-cig pijpen al snel kapot gaan. De Partysmoker pijpen schijnen aanzienlijk beter te zaijn en ook de garantie van Jan (Partysmoker) is onberispelijk.
Kwetsbaar zijn vooral de batterij-units, die eigenlijk bestaan uit batterij, vacuumschakelaar en lampje. De batterij heeft een beperkte levensduur en dan kun je de hele unit weggooien (overigens met uitzondering van de Kiss van Janty). Bij sigaren-batterijen is dat geen probleem, die kun je goedkoop vervangen. Ook heb ik al twee keer meegemaakt dat de schroefdraad van de atomiser los schoot. Weliswaar mijn eigen schuld, maar het is nu eenmaal een kwetsbaarder geheel dan een sigaar.
Met pijpen is mijn ervaring beperkt: ik heb alleen een E-cig pijp. Deze doet het nog steeds, na vrij lange tijd, maar dat komt vooral omdat ik hem nauwelijks gebruik. Van anderen is bekend, dat E-cig pijpen al snel kapot gaan. De Partysmoker pijpen schijnen aanzienlijk beter te zaijn en ook de garantie van Jan (Partysmoker) is onberispelijk.

Ariane- Hopeloos forumverslaafd

Aantal berichten: 5634
Leeftijd: 62
e-rookt: -
Registration date: 20-12-07
- Bericht nummer 30
BillW schreef:
Met pijpen is mijn ervaring beperkt .
Klinkt gezond

Angela- Aanhoudend

- Bericht nummer 31
Dit is toch weer is voor Ariane 

- Bericht nummer 32
Wat nou, heb ik gelijk of heb ik gelijk 

Angela- Aanhoudend

- Bericht nummer 33
idd
Partysmoker- E-damper van het jaar

Aantal berichten: 1252
Registration date: 05-05-08
- Bericht nummer 34
Ariane schreef:Wat nou, heb ik gelijk of heb ik gelijk
Het word tijd voor een vakantie

- Bericht nummer 35
Partysmoker schreef:Ariane schreef:Wat nou, heb ik gelijk of heb ik gelijk
Ben ik helemaal met je eens, maar niet iedereen kan dat om de haverklap doen

Jacqueline V- Niet te stoppen

Aantal berichten: 2532
Leeftijd: 50
Registration date: 26-06-08
- Bericht nummer 36
Partysmoker schreef:[quote
EN VOOR EEN DAMES PIJP

Partysmoker- E-damper van het jaar

Aantal berichten: 1252
Registration date: 05-05-08
- Bericht nummer 37
Jacqueline V schreef:Partysmoker schreef:[quote
EN VOOR EEN ..... PIJP
Reageer ik niet op

BillW- Aanhoudend

Aantal berichten: 201
Leeftijd: 59
Registration date: 15-02-08
- Bericht nummer 38
Wat zijn jullie toch erg...
Nog even uitleg: een moderator is iemand die zorgt dat iedereen on topic blijft. Volgens mij is een hoofdmoderator iemand doe haar hoofd erbij houdt, toch?
Nog even uitleg: een moderator is iemand die zorgt dat iedereen on topic blijft. Volgens mij is een hoofdmoderator iemand doe haar hoofd erbij houdt, toch?

- Bericht nummer 39
BillW schreef:Wat zijn jullie toch erg...
Misschien is dat zo, maar op dit forum is dat niet (meer) haalbaar
Worden ze tot de orde geroepen, krijg ik een
of een
en daarna gaan ze gewoon weer verder 

Sidoon- Niet te stoppen

Aantal berichten: 4038
Leeftijd: 47
e-rookt: Mini-pijp
Registration date: 07-06-08
- Bericht nummer 40
Ja Ariane, het modderen is zwaar hoor. Gelukkig heb je even een weekendje wat rust gehad.