Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

Zijn ze stuk?

Deel

Margriet
    Aanhoudend
    Aanhoudend

Vrouw
    Aantal berichten: 125
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Mini sigaret
    Registration date: 30-08-08

Zijn ze stuk?

Bericht van Margriet op di sep 16, 2008 10:46 am

Als het in de verkeerde vraagstelling staat plaats het dan even waar dit moet, met dank. Embarassed

Ik heb 3 mini's DSE 901, die gebruik ik afwissend met het roken.
    Maar sinds gisteren, hij rookte normaal, blijven alle batterijen knipperen. scratch
    Heb alle 3 de atomizers kort geleden gereinigd, en de randen schoongemaakt
    Wat is er aan de hand, dat er eentje stuk gaat kan ik begrijpen, maar dat ze plots alle 3 zo doen nee, dat kan er bij mij niet in. vraagteken

Veri
    beheerder

Vrouw
    Aantal berichten: 3576
    Leeftijd: 60
    Registration date: 22-04-08

Re: Zijn ze stuk?

Bericht van Veri op di sep 16, 2008 11:26 am

Even een vraagje: heb je, misschien direct nadat ze schoongemaakt waren, misschien een keer extra veel liquid op de atomizer gedaan? Dan zóu het kunnen dat er wat teveel was, en dat er vocht in de batterijen is gelopen... (dit zou je misschien kunnen nagaan door een heel dun puntje aan een tissue te maken, en dit in het batterij-gaatje te stoppen zo diep als je kunt; dan batterij ondersteboven en wat heen en weer, alsof je de inhoud door dat gaatje wilt gaan gieten... wordt dat puntje dan nat?)

Wat toch óók nog kan, ik heb dat zelf ook een keer gehad: als je alledrie batterijen gelijk hebt gekocht, en ongeveer even zwaar hebt gebruikt... tja, dan kúnnen ze ook vrijwel gelijk alledrie de geest geven... Zou dit het geval kunnen zijn? Zijn ze gelijk in gebruik genomen; en hoe oud zijn ze nu?

Verder, waar je altijd aan kunt denken bij meerdere batterijen tegelijk, is: 'ligt het soms aan de lader?' ... als je meerdere laders hebt (altijd aan te raden vind ik trouwens) - probeer dat dan eens uit? Misschien laadt de ene lader niet meer, en blijven de batterijen daardoor knipperen om te waarschuwen dat ze leeg zijn?

Margriet
    Aanhoudend
    Aanhoudend

Vrouw

Bericht van Margriet op di sep 16, 2008 11:50 am

Veri, ik heb ze op verschillende data's gekocht, schoongemaakt heb ik ze ook niet tegelijk, 2 atomizers lagen al een tijdje klaar voor gebruik.
    Dus die waren echt kurkdroog.
    Ik gebruik met de mini erbij, 3 sigaretten.

Ik kan een nieuwe lader gaan gebruiken, kijken of het daaraan ligt, maar het lijkt wel een spookhuis hier.
    Gisterenmiddag dampte hij nog, en s,avonds zei alles van de mini doei. lippen verzegeld

Ik had 1 mini in gebruik, en daar verwisselde ik de atomizer van als hij het minder ging doen, de batterijen gebruikte ik wel, en die lade ik regelmatig op. scratch

Veri
    beheerder

Vrouw

Bericht van Veri op di sep 16, 2008 11:57 am

Als eerste naar de lader kijken lijkt me wel het meest logisch in dit geval - laat je nog even weten of dat het blijkt te zijn? Ben wel benieuwd...

Margriet
    Aanhoudend
    Aanhoudend

Vrouw

Bericht van Margriet op di sep 16, 2008 12:26 pm

Ik heb er al eentje in zitten, maar hij ging al gelijk groen branden, dus ik denk niet dat het daaraan ligt. No
    Ik laat de batterij er wel een tijdje in zitten onder stroom. vraagteken

Veri
    beheerder

Vrouw

Bericht van Veri op di sep 16, 2008 12:33 pm

Als je een batterij in een niet goed werkende lader stopt, zal die lader direct een groen lichtje geven (kijk maar eens naar een lader waar géén batterij in zit... groen lichtje...) - oftewel: één batterij zou om de beurt in minstens twee laders gehangen moeten worden, om te kijken of de ene lader anders reageert dan de andere... en ik kan niet helemaal goed uit je post halen, of dát gebeurd is?

Margriet
    Aanhoudend
    Aanhoudend

Vrouw

Bericht van Margriet op di sep 16, 2008 12:39 pm

De oude lader heb ik eraf Veri, de batterij zit in de nieuwe lader, en geeft gelijk al groen aan.

Weet jij misschien, of die Wayne van heaven gifts nog die mini. s verkoopt?
    Ik heb n.m. nog een hele boel ampullen voor deze mini,s. roken

Veri
    beheerder

Vrouw

Bericht van Veri op di sep 16, 2008 1:34 pm

Nee, weet ik niet, sorry... misschien iemand anders. Maar waarom neem je niet even kontakt op met de resellers waar je de huidige mini's vandaan hebt? Misschien hebben die wel ervaring in wat er dan mis moet zijn, en kun je het zo voor weinig geld opgelost krijgen...

Margriet
    Aanhoudend
    Aanhoudend

Vrouw

Bericht van Margriet op di sep 16, 2008 1:55 pm

Heb ze toendertijd bij Super PC gekocht, die had er 2 voor weinig geld in de aanbieding.
    Maar die verkoopt ze niet meer. scratch
    Ik heb Heaven gifts, dus Wayne zijn emailadres gevonden bij mijn mail, en heb hem gevraagd, of ik zo batterijen en atomizers kon bestellen via een mail.
    Ik wacht nu op zijn antwoord.

Het is nu do mei 24, 2012 5:16 am