Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

Janty batterijen voor sigaar

Deel

Kitty
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 1942
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 14-06-08

Re: Janty batterijen voor sigaar

Bericht van Kitty op za sep 20, 2008 2:15 pm

Jan, eerst kostten de batterijen voor de sigaar bij Sedansa (Jany) 5 euro per stuk, nu kosten diezelfde batterijen 5 euro per twee stuks. Zijn dit dan ineens minder goede batterijen? Ik heb zowel de dure batterijen als dezelfde voor de helft, hierin zit totaal geen verschil.
    Ik gebruik ook nog de zilveren batterijen van Wayne en de batterijen met zwarte streepjes van Janty en die allemaal ter vergelijk door elkaar. Batterijen van e-sig met de zwarte blokjes ken ik niet dus daar kan ik niets over zeggen. Maar ik merk totaal geen mindere kwaliteit in de sigaarbatterijen met zwart en rood streepje of met twee zwarte streepjes. Het enige verschil vind ik dus in de prijs hiervan. Hoewel die prijs nu tussen Sedansa en Janty niet veel meer verschilt.

Maar als jij zegt dat jouw sigaarbatterijen inplaats van een dikke twee uur flink dampen bijvoorbeeld vier uur of langer onafgebroken power geven, dan zijn ze een duurdere prijs zeker waard, maar volgens mij moeten zulke batterijen die in een sigaar echt een halve dag of langer meegaan nog uitgevonden worden.

Penbatterijen is een ander verhaal, hier zitten wel degelijk onderling verschillen in.

lotje
    Hopeloos forumverslaafd
    Hopeloos forumverslaafd

Vrouw
    Aantal berichten: 11413
    Leeftijd: 58
    e-rookt: Mini sigaret
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Mini-pijp
    Registration date: 25-04-08

Re: Janty batterijen voor sigaar

Bericht van lotje op za sep 20, 2008 8:57 pm

Bedankt Jan voor de geweldige uitleg!!
    Klopt als een zwerende vinger!
    Stop maar eens een goedkoop batterijtje in een klok...zal hij nooit goed lopen. (Merken we hier zelf in de zaak)
    En zo kan ik nog wel wat voorbeelden noemen hoor.

Het is nu zo mei 20, 2012 3:01 am