In Hongarije schijnt de zon, hier niet, dus had ik even zoiets van 'waarom terug komen?'
Inmiddels rook ik weer geheel analoog, omdat alle e-rook-artikelen de pijp aan Maarten hebben gegeven.
Dus terug naar Nederland, want ik wil eindelijk die befaamde partypijp bestellen, die overigens niet meer te krijgen is, helaas. Even een mailtje gestuurd naar de webshopuitbater, die me beloofde dat vandaag er weer pijpen waren, dit omdat de vraag op de Duitse markt enorm was, tja... Maar dat zijn Duitsers! Die mogen gewoon blijven roken van mij, maar ik...
In ieder geval dacht ik, ik ben zo lang weggeweest, dat het misschien wel verstandig is me opnieuw voor te stellen en zo. Dus hallo allemaal (vooral de vrouwen natuurlijk, hoewel mijn testosteronlevel ernstig te lijden heeft van dat analoge roken), hoe gaat het met jullie?
Met mij overigens uitstekend. Ik weet eigenlijk nog niet hoe lang ik het hier volhou, maar voor zolang het duurt blijf ik natuurlijk mijn favoriete forum bezoeken!
In Hongarije nog steeds geen internet, of tv, of andere dingen die na de oorlog pas gewoon zijn geworden. En dat houden we zo, had ik gedacht!
Dikke kus voor alle oudere forumleden die dat verdienen!

Welkom terug, fijn dat je het zo lekker hebt gehad. Je zult wel aardig wat bij te lezen hebben hier op het forum. Ach en analoog roken doen de meesten volgens mij nog. Ik tenminste wel
).