Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

Stichting Kat onder Dak sponsoring

Deel

Funny
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw
    Aantal berichten: 463
    Leeftijd: 42
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Mini sigaret
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 01-08-08

duim op Stichting Kat onder Dak sponsoring

Bericht van Funny op ma sep 29, 2008 6:09 pm

Lekker brutaal maar k dacht prent t toch even hier neer, ik steun al een x-aantal jaar Stichting Kat onder dak uit Woerden, deze dame vangt katten op die nergens anders meer heen kunnen en in t asiel bv een spuitje zouden krijgen omdat ze te oud of ziek zijn. Ze heeft door tijd/geld gebrek helaas geen website waarnaar ik jullie kan doorsturen, heb wel eventueel voor de mensen die aan mij (ofwel mijn verzoek hieronder twijfelen) haar emailadres en / of telefoonnr ) 1 x per jaar verstuurd ze als je donateur bent enkele a 4tjes met wat info van wat er afgelopen jaar allemaal weer gebeurt is e.d. Vaak staan daar ook vragen in als, wie heeft er nog, oude handdoeken, beddegoed, plastic schoteltjes enz omdat ze die goed kunnen gebruiken en daar uiteraard best wat geld in gaat zitten. Nu heb ik t plan gevat haar te mailen (heb ik dus ook gedaan) of ze iets aan oude handdoeken heeft omdat ik alles wegdoe ivm nieuwe badkamer, ze was hier heel blij mee maar vondt het erg bezwaarlijk dat ik die helemaal kwam brengen omdat ze dat teveel gevraagd vindt !!!!!! Door haar mailtje dacht ik, joh ik ga gewoon wekelijks extra kattenvoer kopen en als ik dan naar haar toe ga voor die handdoeken neem ik dat voer ook mee, ondertussen helpen mn collega's ook met sponsoren door hier en daar n blik kattenvoer vandaan te halen, jullie vatten m al denk ik.................................als jullie toevallig voer hebben of oude mandjes die jullie katten toch niet lusten of gebruiken willen jullie die dan ook hetzij naar haar opsturen of langsbrengen (ik heb t adres) of naar mij dan neem ik het mee, in de regio rotterdam wil ik t ook best ophalen en alles wat tussen rotterdam en woerden ligt ook, dan pik ik t op als ik erheen ga, ik hoop dat er hier ook wat dierenvrienden zitten die dit leuk lijkt. In iedergeval alvast bedankt namens de katten

Rookgezonder
    verkoper

Vrouw
    Aantal berichten: 222
    Leeftijd: 35
    Registration date: 23-01-08

duim op Re: Stichting Kat onder Dak sponsoring

Bericht van Rookgezonder op ma sep 29, 2008 6:55 pm

Hoi Funny,

Goede aktie!

Voor mensen die in Omgeving Utrecht wonen, die mogen het ook bij mij afgeven, mijn man werkt in Woerden en kan het daar wel een keer langsbrengen.

Funny, ik stuur je even een PB.

Groetjes
    jany

cimda
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 2853
    Leeftijd: 52
    e-rookt: Sigarillo
    Registration date: 06-03-08

Bericht van cimda op ma sep 29, 2008 6:59 pm

Als je tijd heb om naar Zoetermeer te komen, wil ik wel spullen/eten/kattengrid kopen voor die mevrouw en anders wil ik wel geld doneren naar jou zodat jij koopt.

Funny
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van Funny op ma sep 29, 2008 7:03 pm

Rookgezonder schreef:Hoi Funny,

Goede aktie!

Voor mensen die in Omgeving Utrecht wonen, die mogen het ook bij mij afgeven, mijn man werkt in Woerden en kan het daar wel een keer langsbrengen.

Funny, ik stuur je even een PB.

Groetjes
    jany

he geweldig, heb je terug ge pbt !!

Funny
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van Funny op ma sep 29, 2008 7:07 pm

cimda schreef:Als je tijd heb om naar Zoetermeer te komen, wil ik wel spullen/eten/kattengrid kopen voor die mevrouw en anders wil ik wel geld doneren naar jou zodat jij koopt.

denk dat je donaties t best rechtstreeks kan doen: giro 161171 tnv stichting kat onder dak te woerden ik ben niet echt bekend in de omgeving zoetermeer dus dat wordt iets lastiger, maar toppie dat je dat wil doen !!! bedankt !

cimda
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw

Bericht van cimda op ma sep 29, 2008 7:12 pm

Is goed, dan stort ik het daarop.

Funny
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van Funny op ma sep 29, 2008 7:12 pm

cimda, ik zal ff een kopie maken van de laatste berichtgeving van haar, die stuur ik dan naar je op okee, k heb je adres want heb vanochtend nog kokertjes op de bus gedaan voor je

Funny
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van Funny op ma sep 29, 2008 7:29 pm

en terwijl ik zit te kopieeren zit ik te denken, misschien is a4 papier ook welkom bij haar voor de verslagen die ze jaarlijks verstuurd naar de donateurs

Sidoon
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 4038
    Leeftijd: 47
    e-rookt: Mini-pijp
    Registration date: 07-06-08

Bericht van Sidoon op ma sep 29, 2008 7:55 pm

En even door gaan met denken, enveloppen, cartridges voor printer, postzegels, dus ik denk dat er heel veel welkom zal zijn.

Jacqueline V
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 2532
    Leeftijd: 50
    Registration date: 26-06-08

Bericht van Jacqueline V op ma sep 29, 2008 8:04 pm

Funny,je bent geweldig.
    Ik heb helaas geen spulletjes voor haar,maar een donatie heb ik wel.

witje
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Aantal berichten: 4740
    Leeftijd: 57
    Registration date: 20-12-07

Bericht van witje op ma sep 29, 2008 8:54 pm

Ik doe dit al voor het asiel hier in de buurt,dekens,lakens,honden en kattenvoer
    En helaas,ik kan het maar naar een plek doen

cimda
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw

Bericht van cimda op ma sep 29, 2008 9:57 pm

Funny schreef:cimda, ik zal ff een kopie maken van de laatste berichtgeving van haar, die stuur ik dan naar je op okee, k heb je adres want heb vanochtend nog kokertjes op de bus gedaan voor je

Maar waarom stuurt ze die brieven dan niet via de email, dat scheelt ook al een hoop geld.
    En alvast bedankt weer voor de kokertjes.

Funny
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van Funny op di sep 30, 2008 6:30 am

ja waarom ze het niet via de mail doet geen idee, geef haar die tip zou ik zeggen haha, ze schrijft ook altijd de enveloppen nog zelf, geen idee hoe oud ze is ?? heb haar nog nooit gezien, maar daar gaat verandering in komen, en tja ik steun ook al ifaw (staat ook in mn testament) bont voor dieren, de peta noem maar op en je kan inderdaad niet bezig blijven, k probeer zelf ook wat te selecteren maarja is wel erg moeilijk vindt ik, ik heb het juist met haar omdat ze nergens subsidies van krijgt en dus echt alles zelf moet bekostigen, als ze dan ook nog mailt dat ze het bezwaarlijk vindt als ik spullen kom brengen en dus n eind rij voor haar, tja dan breek ik en voel ik me direct erg geroepen haar n handje te helpen, vandaar deze actie ook speciaal voor haar. ik was weer eens te laat om te gaan collecteren voor de dierenbescherming dus heb mn eigen goeie doel maar verzonnen, als ik het iemand gun is zij het wel, bedankt allemaal voor jullie steun op welke manier dan ook !

Funny
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van Funny op za okt 04, 2008 3:40 pm

k kreeg net een mailtje van haar dat ze deze aktie heel erg leuk vindt !! kijk daar doen we t voor, ze vertelde dat ze ook erg omhoog zit met handige mensen die de buitenverblijven enzo wat op kunnen knappen, ze wil hier zelfs voor betalen maar n aannemer is te duur, dus wie er behoefte of tijd voor heeft of natuurlijk een handige man in de buurt die tijd heeft en van dieren houdt ????

Funny
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van Funny op wo nov 05, 2008 7:09 pm

T ligt in de planning om volgende week woensdag naar Woerden te rijden, dus wie nog mee wil doen, alles is van harte welkom en wordt zeer gewaardeerd, alvast bedankt

Funny
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw

Bericht van Funny op wo nov 12, 2008 7:27 pm

nou vandaag was t zover, ben er langs geweest, langs deze weg namens ellen van de stichting iedereen hartelijk bedankt voor de bijdragen, ik ben diep onder de indruk (dat gebeurt niet gauw) van wat ik heb gezien vandaag, n vervallen huisje tussen de villabouw met n lap grond, van alle soorten honden en katten allemaal met n triest verleden die zij met de weinige middelen die ze heeft toch opvangt en verzorgt omdat ze anders een spuitje zouden krijgen, echt je moet het gezien hebben om het respect te voelen wat ik voel voor deze vrouw, alles maar dan ook alles zet ze opzij voor de dieren, niets is haar te veel en allemaal ten koste van haar eigen leven, echt diep respect zou zouden meer mensen in elkaar moeten steken, ik ben dan ook vast van plan om haar vaker te bezoeken en vaker te doneren, enigste waar ik haar niet mee kan helpen is rechterhanden om het achterstallig onderhoud aan de hokken op te knappen, ik heb daar simpelweg de tijd en middelen niet voor, in 1999 is hart in aktie er ook geweest en heeft al een hoop aangepakt maar er is nog heel veel onderhoud te plegen, dus als er iemand hier op t forum of erg handig is en veel tijd heeft of iemand weet die dit opzich kan nemen schroom dan niet om contact met haar op te nemen, ze wil er ook best voor betalen maar een aannemer of timmerman kost echt veelste veel dat geld kan ze - of liever gezegd de dieren echt niet missen, ik ben overigens niet helemaal het terein op geweest omdat ik al genoeg had gezien, al die dieren, mn hart brak gewoon, ik zou er zo weer wat mee naar huis nemen, ben dus verstandig gewest en heb mn bijdrage geleverd zoals ik dat kan, nu kan ik niet meer als hopen dat er meer mensen zijn als ik die met de middelen die ze tot beschikking hebben eens richting woerden gaan, tot zover mijn aktie voor kat onder dak, iedereen die heeft meegeholpen nogmaals hartelijk bedankt

Het is nu do mei 24, 2012 5:27 am