Lekker brutaal maar k dacht prent t toch even hier neer, ik steun al een x-aantal jaar Stichting Kat onder dak uit Woerden, deze dame vangt katten op die nergens anders meer heen kunnen en in t asiel bv een spuitje zouden krijgen omdat ze te oud of ziek zijn. Ze heeft door tijd/geld gebrek helaas geen website waarnaar ik jullie kan doorsturen, heb wel eventueel voor de mensen die aan mij (ofwel mijn verzoek hieronder twijfelen) haar emailadres en / of telefoonnr ) 1 x per jaar verstuurd ze als je donateur bent enkele a 4tjes met wat info van wat er afgelopen jaar allemaal weer gebeurt is e.d. Vaak staan daar ook vragen in als, wie heeft er nog, oude handdoeken, beddegoed, plastic schoteltjes enz omdat ze die goed kunnen gebruiken en daar uiteraard best wat geld in gaat zitten. Nu heb ik t plan gevat haar te mailen (heb ik dus ook gedaan) of ze iets aan oude handdoeken heeft omdat ik alles wegdoe ivm nieuwe badkamer, ze was hier heel blij mee maar vondt het erg bezwaarlijk dat ik die helemaal kwam brengen omdat ze dat teveel gevraagd vindt !!!!!! Door haar mailtje dacht ik, joh ik ga gewoon wekelijks extra kattenvoer kopen en als ik dan naar haar toe ga voor die handdoeken neem ik dat voer ook mee, ondertussen helpen mn collega's ook met sponsoren door hier en daar n blik kattenvoer vandaan te halen, jullie vatten m al denk ik.................................als jullie toevallig voer hebben of oude mandjes die jullie katten toch niet lusten of gebruiken willen jullie die dan ook hetzij naar haar opsturen of langsbrengen (ik heb t adres) of naar mij dan neem ik het mee, in de regio rotterdam wil ik t ook best ophalen en alles wat tussen rotterdam en woerden ligt ook, dan pik ik t op als ik erheen ga, ik hoop dat er hier ook wat dierenvrienden zitten die dit leuk lijkt. In iedergeval alvast bedankt namens de katten 

van 

zou zouden meer mensen in elkaar moeten steken, ik ben dan ook vast van plan om haar vaker te bezoeken en vaker te doneren, enigste waar ik haar niet mee kan helpen is rechterhanden om het achterstallig onderhoud aan de hokken op te knappen, ik heb daar simpelweg de tijd en middelen niet voor, in 1999 is hart in aktie er ook geweest en heeft al een hoop aangepakt maar er is nog heel veel onderhoud te plegen, dus als er iemand hier op t forum of erg handig is en veel tijd heeft of iemand weet die dit opzich kan nemen schroom dan niet om contact met haar op te nemen, ze wil er ook best voor betalen maar een aannemer of timmerman kost echt veelste veel dat geld kan ze - of liever gezegd de dieren echt niet missen, ik ben overigens niet helemaal het terein op geweest omdat ik al genoeg had gezien, al die dieren, mn hart brak gewoon, ik zou er zo weer wat mee naar huis nemen, ben dus verstandig gewest en heb mn bijdrage geleverd zoals ik dat kan, nu kan ik niet meer als hopen dat er meer mensen zijn als ik die met de middelen die ze tot beschikking hebben eens richting woerden gaan, tot zover mijn aktie voor kat onder dak, iedereen die heeft meegeholpen nogmaals hartelijk bedankt