Zelf ben ik helemaal weg van de smaak powerpuff Rayun nr 4 & fennel.
Het vreemde is dat mint ook zeer goed te roken, terwijl met aneloog roken krijg ik die smaak niet weg!
Zelf rook ik nog een paar keer per maand waterpijp, door ben ik zeer te spreken over de smaak appel en kers!
Maar met E-roken vind ik de appel en kers smaak veelste te zoet en niet weg te krijgen!
Stiekem was ik benieuwd naar de smaak Red Cow, wat meteen doet denken aan Red Bull.
Alleen was ik bang dat deze smaak ook te zoet zou zijn.
Maar niks is minder waar de Red Cow is vrij zoet, maar niet te zoet!
De smaak doet denken aan de roze bubbelgum kauwgom van vroeger!
Maar ook aan Red Bull wat dagelijks een blikje of 2 a 3 doe wegwerken!!
Van die gewoonte wil ik eigelijk afstappen en het lukt met de smaak Red Cow!
Ik druppel de smaak nu 4 dagen in mijn rps classic,
de zoete smaak bevredigd mij en kan de blik-vorm-versie nu laten staan ben ik erg blij!
Wat ik zelf ook lekker vindt is om een rayan ampull met een injectie-naald een beetje leeg te trekken!
En daarna 5 a 6 druppels red cow erin te druppelen.
In het begin kreeg je de zoete kauwgomball smaak weer, die in de loop van de dag terug gaat in de
orginale rauyan smaak!
Tja smaken zijn persoonlijk en iedereen zal het anders ervaren!
Maar voor mij is het een lekker smaakje, terwel de appel en kers weer te zoet zijun!
Het vreemde is dat mint ook zeer goed te roken, terwijl met aneloog roken krijg ik die smaak niet weg!
Zelf rook ik nog een paar keer per maand waterpijp, door ben ik zeer te spreken over de smaak appel en kers!
Maar met E-roken vind ik de appel en kers smaak veelste te zoet en niet weg te krijgen!
Stiekem was ik benieuwd naar de smaak Red Cow, wat meteen doet denken aan Red Bull.
Alleen was ik bang dat deze smaak ook te zoet zou zijn.
Maar niks is minder waar de Red Cow is vrij zoet, maar niet te zoet!
De smaak doet denken aan de roze bubbelgum kauwgom van vroeger!
Maar ook aan Red Bull wat dagelijks een blikje of 2 a 3 doe wegwerken!!
Van die gewoonte wil ik eigelijk afstappen en het lukt met de smaak Red Cow!
Ik druppel de smaak nu 4 dagen in mijn rps classic,
de zoete smaak bevredigd mij en kan de blik-vorm-versie nu laten staan ben ik erg blij!
Wat ik zelf ook lekker vindt is om een rayan ampull met een injectie-naald een beetje leeg te trekken!
En daarna 5 a 6 druppels red cow erin te druppelen.
In het begin kreeg je de zoete kauwgomball smaak weer, die in de loop van de dag terug gaat in de
orginale rauyan smaak!
Tja smaken zijn persoonlijk en iedereen zal het anders ervaren!
Maar voor mij is het een lekker smaakje, terwel de appel en kers weer te zoet zijun!

van