lotje schreef:Waarom Carol???
gewoon lotje ik moet je een beetje tegen houden toch , je kunt niet alles hebben , waarschijnlijk vindt je hem toch niet mooi en dat zou zonde zijn toch . ( als ik hem maar heb
)
Re: uPSb review.lotje schreef:Waarom Carol???
)
Re: uPSb review.
Re: uPSb review.jan schreef:Hoezo? ik ben echt niet de enigste hoor. Anderen hullen zich in stilzwijgen. Raar volgens mij en daarom dit gestart.
murphy schreef:Ik heb vandaag gezocht naar reviews en kon er helaas geen vinden. Ook bij de buren niet.

Re: uPSb review.Veri schreef:Hier[/color][/url], is dat nou zo moeilijk te vinden? Stond er al lang hoor... wel geen wereld-review, maar toch iets, waar jullie allemaal niets vinden...
Re: uPSb review.Veri schreef:Oh, dat zou best kunnen ja... maar vond het als gezegd nou ook weer niet een echt review, alleen maar een vertelsel over de mooie prijs (waar dan wel ook wat info bij staat inderdaad...) - MODJES... verplaats gerust als dat nodig/beter is

Re: uPSb review.Ariane schreef:
Dat laat ik aan het daarvoor verantwoordelijke modje over :;22:

Re: uPSb review.dirodi schreef:Ariane schreef:
Dat laat ik aan het daarvoor verantwoordelijke modje over :;22:
Ja, is gebeurd staat nu netjes onder review, hahahah niet opgelet, word ook maar in het diepe gegooid
Maarreeeeee er staan nu dus 2 reviews van de UPSB , dan mag de nu verantwoordelijke mod het samenvoegen![]()