Maarten stelt zich voor...

maartenaalsmeer- Groentje

Aantal berichten: 10
Leeftijd: 39
e-rookt: Mini sigaret
Registration date: 19-11-08
- Bericht nummer 1
Maarten stelt zich voor...
Bij deze dus: hoi! Maarten hier... niet-roker sinds een week, potentieel e-roker. Maar verzuipend in het online-woud van merken, mogelijkheden, opties... aargh! Wat te doen? Gewoon een merk en soort kiezen, bestellen... en dan maar hopen of het bevalt? Tips zijn welkom! 

sas- Groentje

- Aantal berichten: 9
- Bericht nummer 2
Re: Maarten stelt zich voor...
hoi Maarten,
Kan je niet helpen, ben sinds vandaag ook pas lid van deze club, nadat ik
bijna verzopen was in het aanbod.
Maar in ieder geval welkom.
Sas.
Kan je niet helpen, ben sinds vandaag ook pas lid van deze club, nadat ik
bijna verzopen was in het aanbod.
Maar in ieder geval welkom.
Sas.

Rookgezonder- verkoper

Aantal berichten: 222
Leeftijd: 35
e-rookt: Penmodel sigaret
e-rookt: Sigaar
Registration date: 23-01-08
- Bericht nummer 3
Hoi Maarten,
Welkom op het forum.
Er is inderdaad keus genoeg.
Een aanrader is een sigaar of een pijp als je van veel damp en gier houdt (het gevoel in je keel).
Het penmodel ligt daar tussenin.
De mini is geweldig voor af en toe, maar door de kleine ampulinhoud weer wat minder geschikt voor de mensen die zeer regelmatig dampen...
Succes met je keuze
Groetjes
Jany
Welkom op het forum.
Er is inderdaad keus genoeg.
Een aanrader is een sigaar of een pijp als je van veel damp en gier houdt (het gevoel in je keel).
Het penmodel ligt daar tussenin.
De mini is geweldig voor af en toe, maar door de kleine ampulinhoud weer wat minder geschikt voor de mensen die zeer regelmatig dampen...
Succes met je keuze

Groetjes
Jany

carol- Hopeloos forumverslaafd

Aantal berichten: 7970
Leeftijd: 50
e-rookt: Screwdriver of aanverwant
e-rookt: Mini-pijp
Registration date: 17-03-08
- Bericht nummer 4
Welkom Maarten en Sas, moeilijk he kiezen?
Er zijn toch een paar hele goeie merken hoor te vinden , maar eerst een keuze maken .
Wil je een mini of een pen of een sigaar of de pijp ????
Lees het zootje maar eens goed door, daar zijn jullie nog wel ff mee zoet denk ik, en als je iets wilt weten gewoon vragen hoor.
succes
Er zijn toch een paar hele goeie merken hoor te vinden , maar eerst een keuze maken .
Wil je een mini of een pen of een sigaar of de pijp ????
Lees het zootje maar eens goed door, daar zijn jullie nog wel ff mee zoet denk ik, en als je iets wilt weten gewoon vragen hoor.
succes

Veri- beheerder

Aantal berichten: 3576
Leeftijd: 60
Registration date: 22-04-08
- Bericht nummer 5
Hallo Maarten, ook jij hartelijk welkom op dit forum; en succes met de eerste stappen in het e-roken 

Sidoon- Niet te stoppen

Aantal berichten: 4038
Leeftijd: 47
Registration date: 07-06-08
- Bericht nummer 6
Maarten, welkom hier bij ons, lees maar eens goed rond en als je vragen hebt, gooi ze in de groep hoor...

- Bericht nummer 7
Dank, hardcore (zo te lezen?) e-rokers en mede-nieuweling
inderdaad... er valt hier veel te lezen. Zo werd me vandaag pas duidelijk dat ik een analoog-roker ben geweest de afgelopen 20 jaar :;22: nog nóóit gehoord, die term. Het e-rookgebeuren is me totaal vreemd, ik kén zelfs niemand die het doet... het op-m'n-gemak inlezen zal waarschijnlijk de beste optie zijn. Alleen voel ik me niet op m'n gemak
het 'peuk, peuk, peuk!!' galmt door m'n kop. Gaat dat ooit wég door een e-peuk? Of is 'analoog' nooit helemaal te vervangen 
inderdaad... er valt hier veel te lezen. Zo werd me vandaag pas duidelijk dat ik een analoog-roker ben geweest de afgelopen 20 jaar :;22: nog nóóit gehoord, die term. Het e-rookgebeuren is me totaal vreemd, ik kén zelfs niemand die het doet... het op-m'n-gemak inlezen zal waarschijnlijk de beste optie zijn. Alleen voel ik me niet op m'n gemak
het 'peuk, peuk, peuk!!' galmt door m'n kop. Gaat dat ooit wég door een e-peuk? Of is 'analoog' nooit helemaal te vervangen 
Sidoon- Niet te stoppen

- Bericht nummer 8
Jawel hoor Maarten, er zijn mensen die helemaal van het gewone roken af zijn gekomen met een e-sigaret. Ik doe nog beide en of ik ooit van de analogen afkom zie ik dan wel, maar elke minder gerookt is meegenomen.

- Bericht nummer 9
Sidoon schreef:Jawel hoor Maarten, er zijn mensen die helemaal van het gewone roken af zijn gekomen met een e-sigaret. Ik doe nog beide en of ik ooit van de analogen afkom zie ik dan wel, maar elke minder gerookt is meegenomen.
LOL
Maar goed... zal eens even rondkijken

Rookgezonder- verkoper

- Bericht nummer 10
Als je aangeeft in welke regio je zit, wie weet zit er een verkoper in de buurt (of iemand die toch iets wil verkopen)

Sidoon- Niet te stoppen

- Bericht nummer 11
Rookte je erg veel??? Zo niet is een penmodel of sigaar wel iets voor je, van rookgezonder en/of partysmoker.....beiden goede produkten, snelle levering en als er iets is lossen ze het voor je op, beiden dus een hele goeie service. En uiteraard zijn er meer leveranciers, ook met goede produkten en goede service, maar deze twee zijn mij in elk geval het bekendst. Succes met je keuze!!

Rookgezonder- verkoper

- Bericht nummer 12
ik doe mijn haarkleur weer eer aan zeg.....aalsmeer dus....
*ga me nu even in een hoekje zitten schamen*
*ga me nu even in een hoekje zitten schamen*

Sidoon- Niet te stoppen

- Bericht nummer 13
Hoeffe niet hoor Jany, ik had er ook even overheen gelezen haha en ik heb toch een andere haarkleur...

cimda- Niet te stoppen

Aantal berichten: 2853
Leeftijd: 52
e-rookt: Sigarillo
Registration date: 06-03-08
- Bericht nummer 14
Welkom Maarten hier en de drang gaat in zoverre niet over dat je naar iets hunkert dat helemaal niet zo lekker meer is als je van jezelf als "beloning" een a-peukie mag, want die is dan echt goor

Rookgezonder- verkoper

- Bericht nummer 15
*spiekt vanuit haar hoekje op het scherm*
Oh, gelukkig hahahaha
Oh, gelukkig hahahaha

- Bericht nummer 16
@ Rookgezonder: zie m'n nickname
maar... ik hou het nog wel even uit, hoop ik.
@ Sidoon: best veel, deed net geen 2 dagen met een pakje halfzware. Dus begrijp (al rondlezend) dat ik beter niet aan de pen of mini kan? Ik ga wel even verder in het forum snuffelen, zag net (pas) dat er inderdaad een hoop info/meningen/reviews staan over de verschillende merken en soorten. Bedankt iig voor het warme welkom, mensen
maar... ik hou het nog wel even uit, hoop ik.@ Sidoon: best veel, deed net geen 2 dagen met een pakje halfzware. Dus begrijp (al rondlezend) dat ik beter niet aan de pen of mini kan? Ik ga wel even verder in het forum snuffelen, zag net (pas) dat er inderdaad een hoop info/meningen/reviews staan over de verschillende merken en soorten. Bedankt iig voor het warme welkom, mensen

Sidoon- Niet te stoppen

- Bericht nummer 17
Graag gedaan, kijk eens goed bij de reviews over sigaren en pijp, dat zou wel eens bij je kunnen passen.

murphy- Niet te stoppen

Aantal berichten: 2522
Registration date: 05-08-08
- Bericht nummer 18
Maarten, van harte welkom
.
Gelet op wat jij rookte, zou een sigaar of een pijp een goede optie voor je zijn. Maar daar was jezelf al achter
.
Gelet op wat jij rookte, zou een sigaar of een pijp een goede optie voor je zijn. Maar daar was jezelf al achter
.
x@n- Ervaren

- Aantal berichten: 585
Registration date: 08-03-08
- Bericht nummer 19
Welkom op ons gezellige forum :;22:

- Bericht nummer 20
Thanks en ja, ik zat al bij de partypijp de snuffelen... maar die zijn momenteel niet leverbaar las ik?
Alleen, euhm *stomme vraag misschien* de smaak... 'smaakt' een e-pijp ook naar pijp, een e-sigaar naar sigaar, e-sigaret naar sigaret, etc. of... moet ik het niet met analoog vergelijken?
Alleen, euhm *stomme vraag misschien* de smaak... 'smaakt' een e-pijp ook naar pijp, een e-sigaar naar sigaar, e-sigaret naar sigaret, etc. of... moet ik het niet met analoog vergelijken?

Sidoon- Niet te stoppen

- Bericht nummer 21
Nee, de meeste smaakjes lijken niet echt op wat je je er bij voor zou stellen, je moet echt op zoek naar een smaak die jou bevalt. Maar de smaken partypuff, powerpuff en Turky worden vaak benoemd als erg lekker.

murphy- Niet te stoppen

Aantal berichten: 2522
Registration date: 05-08-08
- Bericht nummer 22
E-roken is in zijn geheel niet te vergelijken met analoog roken. De smaak is helemaal anders. De pijp ken ik persoonlijk niet. De sigaar wel, maar ook deze is niet te vergelijken met een gewone sigaar. De e-sigaret is ook niet te vergelijken met een gewone sigaret. Voor mij persoonlijk was dit in het begin heel erg wennen.
En Maarten, ehhh stomme vragen bestaan niet alleen stomme antwoorden
. Gewoon vragen wat je vragen wil
.
En Maarten, ehhh stomme vragen bestaan niet alleen stomme antwoorden
. Gewoon vragen wat je vragen wil 
Partysmoker- E-damper van het jaar

Aantal berichten: 1252
e-rookt: Pijp
Registration date: 05-05-08
- Bericht nummer 23
maartenaalsmeer schreef:Thanks en ja, ik zat al bij de partypijp de snuffelen... maar die zijn momenteel niet leverbaar las ik?![]()
Bedankt voor de opmerking
is opgelost , zijn gisteren binnen gekomen
Een E sigaret / pijp / sigaar enz smaken helaas niet naar een echte sigaret , wel zijn er verschillende smaken
die er redelijk op lijken ( Cuba / TB / en flax ), dat zijn de "tabaks" achtige.
Gelet op je rook geschiedenis , kan je ook makkelijk met een "pen" model uit de voeten
1 pakje shag in 2 dagen is nog geen 20 sigaretten per dag
( correct me if i'm wrong
En voor het "pen" model zijn de meeste "smaken" ampullen overal te verkrijgen (zonder met liquid aan de slag te gaan )
Verder is een penmodel een van de goedkopere oplossingen, wil je iets reserve materiaal in huis hebben (hardware)
is een penmodel atomizer nog betaalbaar tov een sigaar / pijp atomizer.

sas- Groentje

- Aantal berichten: 9
- Bericht nummer 24
ja Maarten dit groentje begint ook al wat wijzer te worden
Jij ook zo te lezen. Succes met het vinden van de juiste smoke, knap van jou dat je gestopt bent, is mij niet gelukt.
Sas
Jij ook zo te lezen. Succes met het vinden van de juiste smoke, knap van jou dat je gestopt bent, is mij niet gelukt.
Sas

- Bericht nummer 25
@ Partysmoker: ik haalde bijna 60 sjekkies uit een pakje hoor
't is maar hoe je rolt... maar okay; het 'pen' model is dus ook het handigst w.b. ampullen en in verhouding goedkoper? Dan moet ik me daar maar op focussen denk ik, op de korte termijn... heb ik tenminste íets te 'paffen'!
(en liquid en atomizer... dát zoek ik nog even op)
't is maar hoe je rolt... maar okay; het 'pen' model is dus ook het handigst w.b. ampullen en in verhouding goedkoper? Dan moet ik me daar maar op focussen denk ik, op de korte termijn... heb ik tenminste íets te 'paffen'!
(en liquid en atomizer... dát zoek ik nog even op)