Ik had me nog niet voorgesteld omdat velen mij al kennen van HET andere forum
Maar voor al die gene die mij dus nog niet kennen......ik ben Mirjam en E-rookster sinds Januari 2008. Sinds 22 dagen gestopt met analoog. Rook (of inbezit van) 2 sedansa diva's nieuwe model, E-cig pijp, 3 Wayne /Ruan (bling) sigaren, 1 wayne penmodel, een stuk of wat E-cig cigarello's en op het verlang lijstje staat de usb pen van PS.
Verder ben ik een Bachbloesem practitioner (therapeut) en Reiki behandelaar.
Ik woon in Amersfoort en heb 2 zoontjes van 10 en 12. En als het goed met me gaat kan ik heeeeeel veeeel lol trappen
Maar voor al die gene die mij dus nog niet kennen......ik ben Mirjam en E-rookster sinds Januari 2008. Sinds 22 dagen gestopt met analoog. Rook (of inbezit van) 2 sedansa diva's nieuwe model, E-cig pijp, 3 Wayne /Ruan (bling) sigaren, 1 wayne penmodel, een stuk of wat E-cig cigarello's en op het verlang lijstje staat de usb pen van PS.
Verder ben ik een Bachbloesem practitioner (therapeut) en Reiki behandelaar.
Ik woon in Amersfoort en heb 2 zoontjes van 10 en 12. En als het goed met me gaat kan ik heeeeeel veeeel lol trappen
Laatst aangepast door lassie op vr nov 21, 2008 9:15 am; in totaal 1 keer bewerkt (Reden van aanpassing : foutje in datum)

Dit is een e rook forum, waar ook heel veel andere dingen besproken worden, maar natuurlijk is het e roken wel heel belangrijk, verder zoals je wel gelezen hebt, hebben we een kroeg waar een aantal kroegtijgers dagelijks hun drankje nuttigen en waar een aantal een paar keer per avond gezellig langs komen wippen
en verder och kijk maar even Lassie, je zult het wel zien