van Priscilla op za dec 13, 2008 5:23 pm
Oke, vreemd, heel vreemd. Heb de sigaar van jan terug gekregen en hij rookte perfect. Ik had veel rook en dat wilde ik ook. Ik dacht dat de vloeistof op begon te raken dus heb bij gedruppeld. Ik rook ruyan nr. 4 en vegas van Janty. Toen vond ik dat ie het helemaal niet zo goed meer deed. Af en toe een goede rookwolk, maar merendeels net zo veel als mijn penmodel. Nu dacht ik dus, goh, ik ga hem is resetten. Na 10 sec. zag ik nog niets gloeien, maar ben gestopt. Weer ff roken, en ik proefde de smaak zoals ik hem kreeg van Jan. En een rookwolken, daar word je niet goed van. Kan het zijn dat de janty liquid in de sigaar gewoon geen goeie rook geeft? Jan met welk smaakje heb jij mijn sigaar zitten roken. Anders bestel ik bij jou sigaar ampullen. Ik vind deze smaak wel wat lekker, maar ik heb liever een smaakje die iets meer smaak heeft. Iemand suggesties voor me? Net weer een trekje genomen, maar heb toch echt een rookwolk hier. Maar goed, laat het me ff weten, want dan wil ik dit weekend nog ampullen of liquid bij jan bestellen en proberen. Ik hou dus van ruyan, vegas, TB. Aan de hand daarvan kunnen jullie me hopelijk tips geven.
Priscilla