Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

Partysmoker sigaar

Deel

dirodi
    moderator

Vrouw
    Aantal berichten: 1377
    Leeftijd: 51
    e-rookt: Mini sigaret
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 12-03-08

Re: Partysmoker sigaar

Bericht van dirodi op vr dec 12, 2008 8:56 pm

Nou bedankt voor de tip Jany, want dankzij jou kan ik nu ook ampullen roken in mijn sigaar. jaja

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    1 van mijn grote liefdes, mijn dochter.

Priscilla
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw
    Aantal berichten: 675
    Leeftijd: 40
    e-rookt: Mini-pijp
    Registration date: 10-12-08

Bericht van Priscilla op za dec 13, 2008 10:16 am

Sigaartje terug gekregen. Met ampul vind ik hem slechter roken dan druppelen. Ik heb het idee dat ie met ampul te nat word. Maar de ene keer krijg ik er geweldige rook uit de andere keer veel minder. Ik moet hem ook nog in roken en mijn draai vinden met hem. Ik heb wel gemerkt dat batterijen, goeie batterijen een groot deel uitmaakt. Ik heb vrijwel nieuwe batterijen, maar toch na een half uur roken dan neemt het al af. Doe ik er een nieuwe in, ja dan rookt ie weer geweldig. Dus mijn vraag, wie van de verkopers verkoopt geweldige goeie sigaren batterijen. Ik heb er 9 maar zijn denk ik aan het aftakelen.

Priscilla

dirodi
    moderator

Vrouw
    Aantal berichten: 1377
    Leeftijd: 51
    Registration date: 12-03-08

Bericht van dirodi op za dec 13, 2008 12:52 pm

Daar heb je helemaal gelijk in Priscilla, de batterijen zijn erg belangrijk, heb eigenlijk 4 nieuwe batterijen, maar die houden er na een goed half uurtje ook wel mee op, je vraag over super batterijen, hou ik zeker in de gaten, want daar ben ik ook zeer benieuwd naar en ik vind persoonlijk zonder ampul, maar druppelen ook beter, maar met ampul gaat het zeker.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    1 van mijn grote liefdes, mijn dochter.

Priscilla
    Ervaren
    Ervaren

Vrouw
    Aantal berichten: 675
    Leeftijd: 40
    e-rookt: Mini-pijp
    Registration date: 10-12-08

Bericht van Priscilla op za dec 13, 2008 5:23 pm

Oke, vreemd, heel vreemd. Heb de sigaar van jan terug gekregen en hij rookte perfect. Ik had veel rook en dat wilde ik ook. Ik dacht dat de vloeistof op begon te raken dus heb bij gedruppeld. Ik rook ruyan nr. 4 en vegas van Janty. Toen vond ik dat ie het helemaal niet zo goed meer deed. Af en toe een goede rookwolk, maar merendeels net zo veel als mijn penmodel. Nu dacht ik dus, goh, ik ga hem is resetten. Na 10 sec. zag ik nog niets gloeien, maar ben gestopt. Weer ff roken, en ik proefde de smaak zoals ik hem kreeg van Jan. En een rookwolken, daar word je niet goed van. Kan het zijn dat de janty liquid in de sigaar gewoon geen goeie rook geeft? Jan met welk smaakje heb jij mijn sigaar zitten roken. Anders bestel ik bij jou sigaar ampullen. Ik vind deze smaak wel wat lekker, maar ik heb liever een smaakje die iets meer smaak heeft. Iemand suggesties voor me? Net weer een trekje genomen, maar heb toch echt een rookwolk hier. Maar goed, laat het me ff weten, want dan wil ik dit weekend nog ampullen of liquid bij jan bestellen en proberen. Ik hou dus van ruyan, vegas, TB. Aan de hand daarvan kunnen jullie me hopelijk tips geven.

Priscilla

Jacqueline V
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 2532
    Leeftijd: 50
    Registration date: 26-06-08

Bericht van Jacqueline V op za dec 13, 2008 9:19 pm

Hoi Priscilla,
    Ik gebruik in mijn sigaartjes de partypuff sigaar ampullen en tabacco van sedansa.
    En ik heb met allebei de soorten flinke rook wolken en hele goede gier.

Het is nu do mei 24, 2012 6:43 am