Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

Wat lees ik nou Jany?

Deel

Sidoon
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 4038
    Leeftijd: 47
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Mini sigaret
    e-rookt: Mini-pijp
    Registration date: 07-06-08

eng Re: Wat lees ik nou Jany?

Bericht van Sidoon op vr dec 19, 2008 12:02 pm

Kan wel hoor, in een hele diepe kelder gaan zitten terwijl je je schaamt haha...

route66
    beheerder

Vrouw
    Aantal berichten: 537
    Leeftijd: 44
    e-rookt: Pijp
    e-rookt: Screwdriver of aanverwant
    Registration date: 19-02-08

Bericht van route66 op vr dec 19, 2008 12:29 pm

lieve betty,

heb je natuurlijk bij de buurtjes al uitgebreid gefeliciteerd [maar toen was ik hier nog geen beheerder, was ook nog niet bekend]
    nu ik dat wel ben wil ik je eigenlijk nog een keer welkom heten, ik hoop echt dat je ook op dit mooie en vernieuwde forum je plekje zult vinden.
    zoals je weet ga ik dit hoekje beheren en heb ik grootste plannen [ja ja ook met jou !!!!] om er een geweldige verkopershoek van te maken !
    ook het hoekje review zal ik gaan doen en hoop ook daar op leuke ontmoetingen met jou.
    wel leuk samen een nieuw begin en toch allebei een heel andere hoek, wie had dat gedacht een paar maanden geleden ?? wij niet in ieder geval !!!
    we hebben samen al wat plannen gehad, en nu krijgt alles een heel andere wending, ik vind het in ieder geval super dat we zelfs nu toch nog met elkaar samen kunnen werken.
    dus kortom:
    WELKOM !!!!!!!

Betty
    verkoper

Vrouw
    Aantal berichten: 51
    Leeftijd: 51
    e-rookt: Mini sigaret
    Registration date: 04-05-08

Bericht van Betty op zo dec 28, 2008 9:00 am

Dank, dank, dank!
    En inderdaad, hoe kan het verkeren he? Het ene moment zit je nog druk met elkaar te brainstormen welke leuke (inter)acties we kunnen bedenken voor het forum en het volgende moment zitten we aan een andere kant!
    Allemaal enorm spannend die nieuwe uitdagingen, ik heb er in ieder geval enorm veel zin in.

Het is nu do mei 24, 2012 7:07 am