Anderstalige fora.

jan- Niet te stoppen

Aantal berichten: 3715
e-rookt: Eigenbouw damper
Registration date: 20-12-07
- Bericht nummer 1
Anderstalige fora.

Veri- beheerder

Aantal berichten: 3573
Leeftijd: 60
Registration date: 22-04-08
- Bericht nummer 2
Re: Anderstalige fora.
Ik wil hier even 3 links kwijt.
1e link is google-vertaler
Hier kun je een website opgeven, je talen daaronder instellen (van>naar), en dan klikken om willekeurig welke website vertaald weer te geven (stel je niet te veel voor van die vertaling, het is machine-vertaling; maar toch heel handig, je hebt er zeker wel wat aan met een beetje gebruik van je eigen logica en fantasie). Overigens kun je op een andere tab bij diezelfde google vertaler ook zóekopdrachten ingeven (translated search tab): op deze manier kunnen we allemáál eens op zoek gaan naar andere e-rookfora in de wereld, dus bij deze een uitnodiging daartoe
2e link is rechtstreeks naar een gevonden grieks forum: e-kapnisma.info
3e link is ditzelfde forum, maar via google-translate (website daar invullen, en in dit geval gekozen voor vertaling grieks naar nederlands; hoewel ik zelf de vertaling grieks naar engels duidelijker/beter vind, maar goed, niet iedereen spreekt ook engels natuurlijk). Deze link is dus nederlands vertaald: e-kapnisma.info (nl)
1e link is google-vertaler
Hier kun je een website opgeven, je talen daaronder instellen (van>naar), en dan klikken om willekeurig welke website vertaald weer te geven (stel je niet te veel voor van die vertaling, het is machine-vertaling; maar toch heel handig, je hebt er zeker wel wat aan met een beetje gebruik van je eigen logica en fantasie). Overigens kun je op een andere tab bij diezelfde google vertaler ook zóekopdrachten ingeven (translated search tab): op deze manier kunnen we allemáál eens op zoek gaan naar andere e-rookfora in de wereld, dus bij deze een uitnodiging daartoe
2e link is rechtstreeks naar een gevonden grieks forum: e-kapnisma.info
3e link is ditzelfde forum, maar via google-translate (website daar invullen, en in dit geval gekozen voor vertaling grieks naar nederlands; hoewel ik zelf de vertaling grieks naar engels duidelijker/beter vind, maar goed, niet iedereen spreekt ook engels natuurlijk). Deze link is dus nederlands vertaald: e-kapnisma.info (nl)

cimda- Niet te stoppen

Aantal berichten: 2848
Leeftijd: 52
e-rookt: Mini sigaret
e-rookt: Sigarillo
e-rookt: Sigaar
Registration date: 06-03-08
- Bericht nummer 3
Zo das een goeie die 1ste tip.
Probeerde wel een beetje mijn Frans op te halen in dat forum, maar is dit een stuk makkelijker
Probeerde wel een beetje mijn Frans op te halen in dat forum, maar is dit een stuk makkelijker

Veri- beheerder

- Bericht nummer 4
Italiaans forum

Ariane- Hopeloos forumverslaafd

Aantal berichten: 5634
Leeftijd: 62
e-rookt: -
Registration date: 20-12-07
- Bericht nummer 5
Waar halen jullie die fora vandaan, Veri en Jan?
Ik google me suf om iets te vinden
Ik google me suf om iets te vinden

Veri- beheerder

- Bericht nummer 6
Eén manier is: Google translate, en dan search in other language (2e tab geloof ik). Andere taal kiezen, evt bepaald land waar die taal gebruikt wordt, en zoeken maar.
Verder heb ik er ook bij elkaar gesprokkeld gewoon door buitenlandse fora te bezoeken wanneer ik daar kans voor zie (een hele tijd helemaal geen kans toe gezien; momenteel weer af en toe eventjes mogelijk). En daar natuurlijk te letten op draden waarin andere fora vermeld worden; plus heel goede bron is letten op de signatures van posters - evt via-via leiden die vaak naar andere plekken over e-roken.
Verder heb ik er ook bij elkaar gesprokkeld gewoon door buitenlandse fora te bezoeken wanneer ik daar kans voor zie (een hele tijd helemaal geen kans toe gezien; momenteel weer af en toe eventjes mogelijk). En daar natuurlijk te letten op draden waarin andere fora vermeld worden; plus heel goede bron is letten op de signatures van posters - evt via-via leiden die vaak naar andere plekken over e-roken.

Veri- beheerder

- Bericht nummer 7
Een nieuw spaans forum: http://www.foro-cualquiera.com/

Veri- beheerder

- Bericht nummer 8
Nog een spaanstalige (weet nog niet zeker of het spanje is of zuid amerika): http://www.vapeando.com/foro/