nee heb de batterij niet 8 uur op de lader gehad. Er zijn vele discussies over het lampje geweest op het forum, dat als ie groen is, laad ie niet meer bij. Maar de 2e batterij gaat wel lang op de lader, is die vol, gaat die ik in gebruik heb op de lader, totdat mijn andere leeg. Op die manier worden ze dan toch constant opnieuw vol geladen en zullen elke keer wat voller raken, althans, wat ik begrepen heb, totdat ze volledig hun capaciteit hebben.
ervaringen lady pipe !!!

Priscilla- Ervaren

Aantal berichten: 675
Leeftijd: 40
e-rookt: Mini sigaret
e-rookt: Mini-pijp
Registration date: 10-12-08
- Bericht nummer 51
Re: ervaringen lady pipe !!!

Ariane- Hopeloos forumverslaafd

Aantal berichten: 5634
Leeftijd: 62
e-rookt: -
Registration date: 20-12-07
- Bericht nummer 52
http://www.e-roken.net/ervaringen-met-partysmoker-f39/gebabbel-met-betrekking-tot-de-ladypijp-t2496.htm

Priscilla- Ervaren

Aantal berichten: 675
Leeftijd: 40
Registration date: 10-12-08
- Bericht nummer 53
2e dag, rookt nog steeds fantastisch. Heb nog niet echt een indruk hoelang ik met de batterij doe, want ik rook ook nog de sigaar tussendoor met een ander smaakje. Maar nog steeds erg tevreden. Hij is zo klein dat ik hem zelfs af en toe kwijt ben
Heb vanmorgen denk ik een uurtje gerookt met een volle verse batterij en nu rook ik er denk ik ook alweer een paar uurtjes mee. Dus ik denk wel dat ik de drie uur haal zowiezo. Ik hoop natuurlijk langer, anders ff 2 batterijen bijbestellen bij jan.
Heb vanmorgen denk ik een uurtje gerookt met een volle verse batterij en nu rook ik er denk ik ook alweer een paar uurtjes mee. Dus ik denk wel dat ik de drie uur haal zowiezo. Ik hoop natuurlijk langer, anders ff 2 batterijen bijbestellen bij jan.

lotje- Hopeloos forumverslaafd

Aantal berichten: 11413
Leeftijd: 58
e-rookt: Penmodel sigaret
Registration date: 25-04-08
- Bericht nummer 54
Ik heb ook nog geen idee hoelang de batterijtjes meegaan omdat ik tussendoor moest werken, maar 's avonds...het lijkt wel of ik de hele avond met één batterijtje uit kom! 3 tot 4 uur zéker.

koffie- Gedreven

Aantal berichten: 29
Leeftijd: 50
Registration date: 22-12-08
- Bericht nummer 55
Bijna twee weken in bezit van dit geweldige stoompijpje. Ze is ook nog erg mooi.
Bij PS had ik een paar smaakjes besteld waaronder FLAX high, hoewel ik dacht deze niet lekker te zullen vinden. Maar dit wordt waarschijnlijk mijn favoriet. Rook nog wel Javaanse Jongens 3/4, maar doe nu ruim 4 dagen met een pakje shag i.p.v. 2.

Bij PS had ik een paar smaakjes besteld waaronder FLAX high, hoewel ik dacht deze niet lekker te zullen vinden. Maar dit wordt waarschijnlijk mijn favoriet. Rook nog wel Javaanse Jongens 3/4, maar doe nu ruim 4 dagen met een pakje shag i.p.v. 2.

jan- Niet te stoppen

Aantal berichten: 3715
e-rookt: Eigenbouw damper
- Bericht nummer 56
Dat zijn de vorderingen die iedereen graag wil Koffie. Groet op weg! Nog maar de helft van je analogen.

koffie- Gedreven

Aantal berichten: 29
Leeftijd: 50
Registration date: 22-12-08
- Bericht nummer 57
jan schreef:Dat zijn de vorderingen die iedereen graag wil Koffie. Groet op weg! Nog maar de helft van je analogen.
Hartelijk dank.

- Bericht nummer 58
Klinkt goed Koffie!
Ga zo door en ge zult spinazie..enz
Ga zo door en ge zult spinazie..enz

Ariane- Hopeloos forumverslaafd

Aantal berichten: 5634
Leeftijd: 62
- Bericht nummer 59
Susanna Gisteren om 3:17
Ben eigenlijk wel benieuwd of er nog iemand wit ladypijpje heeft. Die van mij doet het heel prima. Trekt licht, maar niet te licht. Beetje geduld moet je hebben vind ik. Gier afhankelijk van wat je erin rookt denk ik. Bij mij is dat partypuff. En zolang ik dat lekker vind zal ik dat niet veranderen.
Heb ook een zwarte, die trekt wat zwaarder. Is ook ietsje minder mooi afgewerkt. Zie heel duidelijk een naadje midden over de kop van de pijp waar het geheel aan elkaar is gelijmd. Witte heeft dat niet.
Beiden horen bij mijn dagelijkse kost. (Evenals de blings, maar dit terzijde)
Bericht gecopieerd uit Witte Lady pijp.
Ariane.
Ben eigenlijk wel benieuwd of er nog iemand wit ladypijpje heeft. Die van mij doet het heel prima. Trekt licht, maar niet te licht. Beetje geduld moet je hebben vind ik. Gier afhankelijk van wat je erin rookt denk ik. Bij mij is dat partypuff. En zolang ik dat lekker vind zal ik dat niet veranderen.
Heb ook een zwarte, die trekt wat zwaarder. Is ook ietsje minder mooi afgewerkt. Zie heel duidelijk een naadje midden over de kop van de pijp waar het geheel aan elkaar is gelijmd. Witte heeft dat niet.
Beiden horen bij mijn dagelijkse kost. (Evenals de blings, maar dit terzijde)
Bericht gecopieerd uit Witte Lady pijp.
Ariane.

Sunshine- Gedreven

Aantal berichten: 62
Leeftijd: 59
Registration date: 21-01-08
- Bericht nummer 60
Nou vorig jaar de lady pijp gekocht. Vond hem niet lekker roken, net alsof hij valse lucht trekt en er bleef een raar smaakje aan zitten. Dus in de kast terecht gekomen. In juni begaven al mijn pijpen het. Dus ik was er even klaar mee. Heb het nu weer opgepakt en kwam dus oook de lady pijp weer tegen. Maar rookte nog steeds voor geen meter. Van de week er een oude pen ato opgezet en je zult het niet geloven maar hij rookt tot nu toe het lekkerste. Ik druppel en ben er erg blij mee. Misschien dat de huidige ato's van de lady beter zijn. Een batterij gaat bij mij heel lang mee. Ze zijn natuurlijk ook nog zo goed als nieuw want bijna niet gebruikt. Heb nu bij Jan de uspb de luxe en de kameleon besteld. Ben erg benieuwd hoe die me gaan bevallen. Lees hier veel positiefs over.

Veri- beheerder

Aantal berichten: 3576
Leeftijd: 60
Registration date: 22-04-08
- Bericht nummer 61
Dat klinken als goede plannen Sun! Veel succes (en plezier!) ermee - ik hoop dat het allemaal wil lukken. 

angie- Ervaren

Aantal berichten: 722
Leeftijd: 52
e-rookt: De Kameleon
Registration date: 29-08-09
- Bericht nummer 62
Ach ja, dat ladypijpje, nog steeds mijn favoriet......deze dame laat me nooit in de steek......ook de batterijtjes doen het goed.....kan uren roken....met 1 battie....smaak is vol..maar druppel wel bij af en toe......heb geen gewone ampullen meer in gebruik, alleen nog theezakjes...... 

Sunshine- Gedreven

Aantal berichten: 62
Leeftijd: 59
Registration date: 21-01-08
- Bericht nummer 63
ja na die tip ook theezakje, werkt perfect. Hoe lang doe jij er ongeveer mee voor dat je er weer een nieuw theezakje in doet ? ik had het zaterdag gedaan en vanavond een nieuwe, maar eigenlijk dampte hij nog perfect. En ik doe ook heel lang met een batterij.

- Bericht nummer 64
Mijn Ladypijpje is mijn favoriet!
Hangt de hele avond aan mijn lippen
Hangt de hele avond aan mijn lippen

Sidoon- Niet te stoppen

Aantal berichten: 4038
Leeftijd: 47
Registration date: 07-06-08
- Bericht nummer 65
Theezakje spoel ik steeds gewoon uit, droogwrijven en weer erin. Kun je best een heel aantal keren doen, want het heeft niks te lijden eigenlijk. Maar als het minder zou gaan roken is het misschien tijd voor een nieuw zakje.

angie- Ervaren

Aantal berichten: 722
Leeftijd: 52
e-rookt: De Kameleon
Registration date: 29-08-09
- Bericht nummer 66
Heb de laatste keer een week gebruikt, toen was ie eigenlijk nog redelijk, maar toch maar een verse geknipt......nu weer op naar de volgende week.........