loopt het liquid spoedig genoeg achter of naar ???
Ik had bij mijn pen atomizer altijd moeten druppelen.
Is het daar niet nog erger omdat het akku mee kracht heeft.
Of is het te vroeg om iets te zeggen is toch zeker nog veel werkliquid in.
groetjes

Re: Vragen en opmerkingen over de ladypijp.
Re: Vragen en opmerkingen over de ladypijp.carol schreef:@ jacqueline hoe heb jij dat uitgeblazen dan?
Ik heb dat geprobeerd maar de batterij rust op een veer en de deksel moet hem tegenhouden, en als ik blaas komt er geen lucht door hoor

Re: Vragen en opmerkingen over de ladypijp.lassie schreef:Ik heb haar ook binnen, maar hoe kan jij zo snel roken jacqueline? De batterijen moeten toch de eerste keer 12 uur opgeladen worden staat in de handleiding? Ik zit dus te wachten om ze om 1900 in het stopcontact te steken zodat ik morgen ochtend kan gaan roken!

Re: Vragen en opmerkingen over de ladypijp.lassie schreef:Ik heb haar ook binnen, maar hoe kan jij zo snel roken jacqueline? De batterijen moeten toch de eerste keer 12 uur opgeladen worden staat in de handleiding? Ik zit dus te wachten om ze om 1900 in het stopcontact te steken zodat ik morgen ochtend kan gaan roken!

Re: Vragen en opmerkingen over de ladypijp.Jacqueline V schreef:Ik ben heel ongeduldig Lassie en heb de handleiding niet helemaal gelezen
Re: Vragen en opmerkingen over de ladypijp.carol schreef:Wat voor een smaakje is dat Jan?

, maar ik begrijp dat je dus ook rechtstreeks op de atomizer mag druppelen?

Re: Vragen en opmerkingen over de ladypijp.Partysmoker schreef:Jacqueline V schreef:Ik ben heel ongeduldig Lassie en heb de handleiding niet helemaal gelezen
@ Jacqueline
dat kan ook de verklaring geven voor het verzuipen van je atomizer![]()
doe er maar een volle batterij in , dan zou het misschien opgelost kunnen zijn
heeft hij meer kracht om te "verbranden"

Re: Vragen en opmerkingen over de ladypijp.Sunshine schreef:[/Jacqueline V@
Ik begrijp dat jij al hebt gedruppeld, hoeveel druppels doe je op de verdamper ?

Ik krijg erg veel gier uit mijn tab low met de pijp, het lijkt wel of ik zware van nelle rook
Re: Vragen en opmerkingen over de ladypijp.lassie schreef: met de pijp