| Review: De ladypijp. Ook man waardig? |

| Wat zit er in de doos: |
1 ladypijp kop
1 atomizer (penmodel)
1 lader
2 batterijen
5 ampullen (penmodel)
1 gebruiksaanwijzing (helaas in het Engels)
1 Partysmoker membercard
| Te verkrijgen bij: |
Partysmoker
| Prijs: |
| De test: |
Het is natuurlijk na één dag roken te vroeg om er al echt iets over te kunnen zeggen. maar de eerste indruk is er.
Ik vind hem.... nee sorry haar zo lief
De batterijen waren redelijk snel opgeladen dus het feest kon snel beginnen.
Wel even wennen hoe het kleine dingetje vast te houden maar dat had ik snel door, nou aan de damp ontwikkeling ligt het indiergeval niet. Meer dan voldoende! Daarmee is het dus geen mini. De batterij lijkt krachtig genoeg om de atomizer van voldoende power te voorzien.
Ik heb ook even een foto van de batterij gemaakt. Hij staat als eerste in de rij van drie. Dus van links naar rechts:
Minipijp batterij >>>Sigaar batterij >>>normale pijp batterij.
Uitbreiding van deze review volgt.
Ik ben nu twee weken verder met de pijp en ben er nog steeds blij mee. Sterker nog het is mijn favoriet geworden!!
Ik weet niet of het aan de atomizer of aan de krachtiger batterij ligt maar hij dampt als een normale e-pijp.
De ampullen worden kurkdroog gemaakt en ik druppel dan ook lekker in de ampul bij met mijn fav smaak PEERTJE
De batterijen gaan inderdaad, na een paar keer laden, de beloofde 500 trekken mee. Helaas ben ik natuurlijk al snel aan die 500 trekjes en is de batterij na omgeveer 3 uurtjes leeg.
Ik hoop dat de batterijen dan ook snel in de losse verkoop komen zodat ik er wat kan bij bestellen.
Wat ze gelukkig wel doen is full power doorgaan tot de led begind te knipperen.
Ik kan er lang en breed over doorgaan maar kan eigenlijk geen grote minpunten aan de pijp vinden. Er was natuurlijk het probleempje met het passen van andere atomizers maar dat probleempje zou er bij de volgende zending niet meer zijn. Een tweede zou kunnen zijn de Engelse gebruiksaanwijzing omdat niet iedereen Engels kan. De led zou ook een stuk minder fel mogen naar mijn smaak, en liever nog in een andere kleur. (omdat het een gewone 3.5mm led betref is deze makkelijk te vervangen en zodra ik de moet heb gevonden om haar te slopen ga ik dat ook zeker proberen)
Voor de rest is het gewoon een goede en degelijk pijp (reken er maar op dat ik hen heb mishandeld, hij is zelfs al diverse keren "per ongeluk" gevallen). Zelf vind ik hem, ik bedoel haar, het lekkerste in de mond liggen met de zachte mondstukjes. Dat kan natuurlijk persoonlijk zijn.
Ze heeft het model van een pijp maar ik durf rustig te spreken van de opvolger van het penmodel. Het kopje is lekker klein en kan volledig in de hand worden gesloten. (de lucht wordt immers niet door de pijpkop aangezogen).
Recht op of op de kop roken en vasthouden zoals je het zelf fijn vind, alles kan ermee. Niemand hoeft zich te schamen het valt zelfs nog minder op dan een penmodel. Ware het niet de grote wolken damp die je verraden.
Kortom komplimenten voor Partysmoker voor dit super artikel. Dit is een echte aanrader spijt van de aankoop kan ik me eigenlijk bij niemand voorstellen. Deze dame krijgt dan van mij ook bijna de hoogst mogelijke score.
| Foto's: |

| De samenvatting: Geweldig. |
Prijs: € 74,95
Prijs ampullen: €5,50 per vijf. (normale penampullen)
Garantie: Zie website Partysmoker.
Kwaliteit: Zeer goed
Gebruiksgemak: Zeer goed
Rookontwikkeling: Zeer goed
Gier: Afhankelijk van de gebruikte liquid en smaak
gebruiksduur batterij: Goed
Lader: Goed
Ampullen: Bijgeleverde ampullen zijn zeer goed. Jammer dat het de harde mondstukjes waren.
Dank U voor het lezen van deze review.
24-12-2008

BOB de Bouwer