Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

Multy link systeem

Deel

jan
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Man
    Aantal berichten: 3715
    e-rookt: Eigenbouw damper
    Registration date: 20-12-07

Multy link systeem

Bericht van jan op vr jan 02, 2009 8:44 pm

Naar aanleiding van de verbouwde sigarillo ben ik eens verder gaan prutsen. Er moest toch meer mogelijk zijn met één atomizer.
    Op de foto's zie je wat er van gekomen is. Het is nu mogelijk om met de fav. penatomizer verschillende modellen te roken.

De mogelijkheden voor de penatomizer bij elkaar.

Roken als penmodel is natuurlijk nog mogelijk.

Met dezelfde atomizer op de aangepaste sigarillo, heb je een mooie en goed werkende sigarillo. Natuurlijk met de normale sigarillo batterijen.

Door een sigaar aan te passen kan ik nu, dezelfde penatomizer, in de sigaar schroeven.
    Het model van de sigaar veranderd niet van uiterlijk. De originele sigaar batterijen kunnen nog gewoon gebruikt worden.

En natuurlijk is er dan nog de minipijp van Partysmoker waar de atomizer op past.

Best wel handig zo al zeg ik het zelf. Één model atomizer en één model ampul vooor vier verschillende e-rookwaren.

jan
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Man

Re: Multy link systeem

Bericht van jan op vr jan 02, 2009 8:50 pm

Nog op de knutsel tafel ligt de gewone pijp. Ook hier heb ik inmiddels het schroefdraadbusje en de vacuunschakelaar van een penmodel ingebouwt. Past perfect en het werkt ook al. Ik moet alleen nog een verloopstuk zien te vinden die het mogelijk maakt het pijpmondstuk op de penatomizer aan te sluiten. Hij trekt nu te veel valse lucht waardoor de rookproductie erg laag is. Maar ik kom er wel. Very Happy

dirodi
    moderator

Vrouw
    Aantal berichten: 1377
    Leeftijd: 51
    e-rookt: Mini sigaret
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 12-03-08

Bericht van dirodi op vr jan 02, 2009 9:20 pm

Jan ik heb nog twee sigaren liggen( of ze het nog doen, geen idee)1 sigaar is een zwarte, maar daar is de verf bijna vanaf en de andere is een bruine, allebei van e cig en een slechte batterij en een goedwerkende atomizer van een Yentl,ook heb ik nog een sigarillo liggen, maar daar ben ik nog mee aan het proberen of tie beter wil roken, dus die krijg je nog niet, als je er wat aan hebt, geef je maar een gil.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    1 van mijn grote liefdes, mijn dochter.

murphy
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Vrouw
    Aantal berichten: 2522
    Registration date: 05-08-08

Bericht van murphy op vr jan 02, 2009 9:39 pm

Ben eigenlijk benieuwd naar het rookresultaat. Als je een pen-atomizer bv. op een sigaar draait, wat is dan het verschil t.o.v. een normale pen-sigaret of een normale sigaar? Ik geloof, dat ik lekker duidelijk ben Rolling Eyes. Verder, mooi bedacht Jan!

witje
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Aantal berichten: 4740
    Leeftijd: 57

Bericht van witje op vr jan 02, 2009 11:01 pm

Jan,als je dan het probleem hebt zoals ik dat heb met de sigarillo dat hij niet,hoe zeg je dat,uit wil?
    Dat de vacuumswitch blijft hangen,kan die switch dan vervangen worden door een drukknopje?
    Of stel ik het me te eenvoudig voor?
    Niet dat ik dit zou kunnen hoor

dirodi
    moderator

Vrouw
    Aantal berichten: 1377
    Leeftijd: 51
    e-rookt: Mini sigaret
    e-rookt: Penmodel sigaret
    e-rookt: Sigaar
    Registration date: 12-03-08

Bericht van dirodi op vr jan 02, 2009 11:16 pm

Volgens mij is het de bedoeling dat alles met een sigaarbatterij werkt Murphy en dat je dan niet al die dure batterijen hoeft te kopen, als ze nu ook eens een echt goede kwaliteit batterij zouden hebben dan zou ik verkocht zijn.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    1 van mijn grote liefdes, mijn dochter.

jan
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Man

Bericht van jan op vr jan 02, 2009 11:22 pm

Jan ik heb nog twee sigaren liggen( of ze het nog doen, geen idee)1 sigaar is een zwarte, maar daar is de verf bijna vanaf en de andere is een bruine, allebei van e cig en een slechte batterij en een goedwerkende atomizer van een Yentl,ook heb ik nog een sigarillo liggen, maar daar ben ik nog mee aan het proberen of tie beter wil roken, dus die krijg je nog niet, als je er wat aan hebt, geef je maar een gil.

Alles is welkom hoor Very Happy . Ik ben bijna door de knutselspullen heen dus graag.

Ben eigenlijk benieuwd naar het rookresultaat. Als je een pen-atomizer bv. op een sigaar draait, wat is dan het verschil t.o.v. een normale pen-sigaret of een normale sigaar? Ik geloof, dat ik lekker duidelijk ben . Verder, mooi bedacht Jan!

De rook productie is natuurlijk gelijk aan de penatomizer. Alhoewel ik moet zeggen dat hij waarschijnlijk door de sterkere batterij toch heel goed rookt.

Jan,als je dan het probleem hebt zoals ik dat heb met de sigarillo dat hij niet,hoe zeg je dat,uit wil?
    Dat de vacuumswitch blijft hangen,kan die switch dan vervangen worden door een drukknopje?
    Of stel ik het me te eenvoudig voor?
    Niet dat ik dit zou kunnen hoor

Dat is inderdaad mogelijk, maar het is monniken werk. Ééntje heb ik er gemaakt maar ben daar bijna twee dagen mee bezig geweest.

witje
    Niet te stoppen
    Niet te stoppen

Aantal berichten: 4740
    Leeftijd: 57

Bericht van witje op vr jan 02, 2009 11:35 pm

Jammer,monnikenwerk kan ik niet vragen aan je
    De elektrische sigaar,daar kan ik niet aan wennen,heb er ik dacht 2 liggen,die beiden een keer gebruikt zijn
    Maar persoonlijk vind ik het zo zwaar in mijn mond
    Maar ja,tis een kwestie van smaak

Het is nu do mei 24, 2012 10:59 am