Welkom Gast

Dringend verzoek: ga naar Stelda.nl , de onafhankelijke stichting die alle e-dampers wil vertegenwoordigen, en registreer daar. Hoe groter aantal hoe sterker we staan!

van alles en nog wat

Deel

Jany
    Groentje
    Groentje

Aantal berichten: 9
    Registration date: 01-01-09

duim op van alles en nog wat

Bericht van Jany op ma jan 05, 2009 10:55 am

Omdat ik gestopt ben met de verkoop heb ik nog een restant voorraad liggen van ampullen die niet meer voor overname in aanmerking kwamen.

Wie weet zijn er nog liefhebbers voor

Ampullen Tabacco Non/low/medium in grijze doosjes van November 2007 (nog een jaar houdbaar)
    Ampullen Apple Non (grijze doosjes)
    Choco Non (grijze doosjes)

Partysmoker ampullen strong/medium (die doosjes met een lichtblauwe opdruk en een rooksliertje erop)

Janty Yentl cartridges Marlboro Strong, low en non (witte mondstukje) en nog wat Mint in strong, low en non.

Ik zat zelf te denken aan 1,50 per doosje, maar ik ga niet voor 1 doosje verzenden, dus dan wel minimaal 5 doosjes... (ga ik nog eisen stellen ook ) Heb je wat anders in je hoofd, laat maar weten

Ik heb nog ongeveer 40 dozen (400 doosjes) staan, dus iemand die ze allemaal wil hebben mag ook een bod doen.

Daarnaast heb ik ook nog 5 Vikings staan (ala Janti Yentl, inclusief 24 ampullen en opbergdoosje). Die mogen weg voor 30 euro per stuk incl. verzendkosten, maar geen garantie.

Als laatste heb ik nog losse batterijen voor de Viking (eventueel inclusief lader). Deze passen ook op de Yentl, Rutoo, Nano...
    5 euro per stuk

Dus zoek maar uit zouk zegguh

Het is nu do mei 24, 2012 11:03 am